• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Trusten!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk Luke enkele seconde met grote ogen zwijgend aan. 'Er zijn ook andere mogelijkheden. Bijvoorbeeld veilig bij mij blijven. Het pistool verstoppen. Eerst via de de roosters kijken waar je heen moet en dan pas met pistool en alles op pad.' Ik kijk hem aan en pak automatisch de per vast. Een mes bij me voor de veiligheid voelt goed, maar ik kan me niet goed voelen door Luke. 'Je hoeft niet nog iemand te vermoorden. Doe dat niet oke?' Ik kijk hem aan. 'Je stortte in na 1, laat staanna 2. En als ze erachter komen dat jij het hebt gedaan...' ik zwijg en ska mijn ogen neer. 'Dancweet ik niet of ik je nog levend terug zie.' Dan kijk ik op. 'En je moet blijven leven, hoor je me?!'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "Dan is het goed.." Fluister ik, terugvallend op het Nederlands. Hoewel ik Spaans vloeiend spreek en het absoluut mijn moedertaal is, de taal die ik ook het liefst spreek, praat ik toch soms Nederlands - dat moet ik zóveel hier.. Daarom is het juist fijn om Spaans met Eleadora te kunnen praten. Maar daardoor spreek ik soms toch een Nederlandse zin tussendoor. Eleadora maakt meer bij me los als ze weet, en veel meer als ik haar laat merken. De zachte kus op mijn lippen voel ik nog, de subtiele aanraking van mijn arm heeft warmte achter gelaten, haar woorden staan in mijn geheugen gegrift... Te amo también.. Het laat me genieten van een sterke warme stroming, diep van binnen. Daarom duurt het ook even voor de rest van haar woorden tot me doordringt. Voor ik doorheb dat het wel heel erg lijkt alsof ze gedachten kan lezen.. Maar gelukkig besef ik me al vrij snel dat ze het gewoon over het feit heeft dat rijk/middel en arm niet graag met elkaar gezien worden. Arm wel met rijk/middel, maar andersom meestal niet. "Yo también.. Pero no en público no significa no.." Een glimlachje speelt om mijn lippen en ik verplaats mijn hand zacht naar haar schouder, waar ik zacht, afwezig, op en neer ga met mijn duim. Af en toe met een lokje van haar haar speel.. Het lijkt allemaal al zo gewoon. "Paso la mayoría de mis días en los distritos de los más pobres" Daarmee bedoel ik dus dat we gewoon kunnen blijven doen wat we altijd doen.. Ik kan gewoon komen om dansjes in elkaar te zetten met armeren, om te dansen met Eleadora, en.. Nu misschien meer. Maar ik doe alleen waar zij klaar voor is.. Dat we nu van elkáár blijken te houden betekent niet dat we elkaar niet meer kunnen zien omdat het toevallig verafschuwd wordt. Met dat soort dingen ben ik dagelijks bezig.. "O ¿desea volver a la fiesta?" Zeg ik zacht. Dat kan natuurlijk ook.. Dat ze nu weg wil. Al lijkt dat me, na haar woorden van net, vrij onlogisch.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Badumtss]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ging niet off, ik reageerde tijdelijk niet waardoor Q me automatisch op off zet :P me moeder kwam terug van ouder avond en dan vertelt ze me altijd uitgebreid over de andere ouders :Y)]

    Leslie Day
    Hij slaapt ook. Ik bijt op mijn lip en leg dan mijn hoofd weer tegen hem aan. Dan ga ik met mijn hand langs mijn zij en ik wil hem kietelen totdat ik ineens stop. Dat doet pijn aan mijn vingers. Ach. Ik laat hem maar gewoon slapen. Ik druk een kus op zijn lippen en leg mijn hoofd neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik voel beweging onder me en word langzaam wakker en open even mijn ogen maar doe ze daarna weer dicht, te veel licht. Als ik dan aan het licht gewend ben open ik ze weer en kijk naar Leslie die nog steeds in mijn armen ligt, alleen nu wakker en ik glimlach even naar haar. 'Lekker geslapen?' vraag ik dan met een hese ochtendstem en druk een kusje op haar lippen en leg dan mijn hoofd weer terug in het kussen en kijk haar dan aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh wordt wakker, waarschijnlijk doordat ik bewoog. Sorry. Hij glimlacht naar me en vraagt of ik lekker geslapen heb. Zijn ochtendstem is zo sexy. Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik glimlach kleintjes. 'Ja hoor,' zeg ik dan ietwat aan de zachte kant. 'Nergens over gedroomd ofzo.' en ik kijk hem aan. 'En praat alsjeblieft niet zo sexy.' en ik grinnik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik grijns en kijk haar aan. 'Waarom niet ik dacht dit je dit wel leuk zou vinden.' zeg ik dan extra hees in haar oor en grijns dan. En trek haar weer wat dichter tegen me aan. 'En fijn dat je goed geslapen heb.' zeg ik dan nog steeds hees en grinnik even en lijk haar dan glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij is echt gemeen. Ik krijg kippenvel en er trekt een rilling door me heen die hij ongetwijfeld kan voelen. Ik slaak een gefrustreerde kreun. Hij trekt me dichter tegen zich aan. 'Je bent echt gemeen door zo te doen,' zeg ik dan met een pruil lip. Ik zeg expres niets meer over mijn breek moment hiervoor. Ik wil het daar nooit meer over hebben. 'Heb jij ook lekker geslapen?' en ik druk een kus op zijn mondhoek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben naar school, doeidoei]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Echt only friends with benefits?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja Noa :P nee oké. Het is nu al meer dan dat :') maar niet dat ze dat gaat toegeven XD

    Maar ik dacht eigenlijk wel precies hetzelfde XD

    Ik vind ze wel schattig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij is echt gemeen. Ik krijg kippenvel en er trekt een rilling door me heen die hij ongetwijfeld kan voelen. Ik slaak een gefrustreerde kreun. Hij trekt me dichter tegen zich aan. 'Je bent echt gemeen door zo te doen,' zeg ik dan met een pruil lip. Ik zeg expres niets meer over mijn breek moment hiervoor. Ik wil het daar nooit meer over hebben. 'Heb jij ook lekker geslapen?' en ik druk een kus op zijn mondhoek.


    Joshua Gayle

    Ik voel dat ze rilt en dan even gefrusteerd kreunt en grinnik dan even. 'Sorry, je weet toch dat ik het niet kan laten.' zeg ik dan en druk weer kort mijn lippen op de hare en kijk haar dan weer aan. 'Niet zo zielig kijken daar kan ik niet tegen.' zeg ik dan en grijns even en trek dan ook een pruil lip. 'En ja heerlijk, dat kan ook niet anders met zo'n prachtig meisje in mijn armen.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij grinnikt en zegt er dan sorry voor. Zijn lippen vinden kort die van mij en vervolgens kijkt hij me aan. Hij zegt dat ik niet zo zielig moet kijken omdat hij daar niet tegen kan. En dan geeft hij me een compliment waardoor ik automatisch moet lachen. 'Hm... Volgens mij ben je weer op de slijmtour meneertje,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan en trek dan weer een pruil lip. 'Ik stop met pruilen als jij me niet meer pest.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ze vraagt of ik moe ben en ik knik dan en gaap nog een keer. 'Missxhien dat ik dat inderdaad maar even moet doen.' en ik trek haar dichter tegen me aan en sluit mijn ogen en na even val ik in slaap.

    Nala
    Ik wachtte tot hij in slaap was gevallen en maakte me dan voorzichtig los uit zijn armen. Ik onderdrukte mijn pijnlijke kreunen, terwijl ik recht ging staan. Mijn rug brandde en schrijnde, maar ik moest naar toilet. Ook had ik het gevoel dat de misselijkheid niet lang meer op zich zou laten wachten. Ik strompelde naar het toilet en wanneer ik daar gedaan had bleef ik nog wat hangen. Na een tijd voelde ik de misselijkheid weer hevig opkomen en liet me naast het toilette zakken. Ik gooide alles weer uit mijn zo goed als lege maag. Toen het gedaan was liet ik me met een pijnlijke kreun op de grond zakken. Ik staarde ellendig voor me uit.
    Het feit dat ik zwanger was stond bijna vast... Waarom was ik anders zo misselijk? Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht en liet de tranen gewoon even stromen. Mijn leven is gewoon zo'n grote warboel. Zelfs het feit dat Sam me plots echt leek te mogen, was niet genoeg om het op te fleuren.


    “To live will be an awfully big adventure.”