• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb geen zin om te reager op mijn foon duurt het zolang voor ik klaar ben. :p]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga reageren. Eerst op Naomi dan op Luke. Waar staat reactie Luke?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [ik ga reageren. Eerst op Naomi dan op Luke. Waar staat reactie Luke?]
    Je moet iets zeggen aangezien Luke niets zegt en van plan is het 's nachts te doen]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Stfuuuu Naomi, i hate you xD. Je wilt dat ik post met Les maar zelf reageer je dan niet XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Sulvas

    Ik glimlach, sta ook op en slaneen handdoek om mijn middel. Voor mijn haar pak ik een nieuwe. Gewoon omdat het kan. Ik droog miij haren af en schud die daarna door elkaar. Ik loop naar de kleren die we hebben afgespoeld. Ik voel eraan en kok tot de conclusie dat die nog een beetje nat zijn.! ik trek mijn droge boxer aan en ga dan op de wastafel zitten om te wachten tot de kleren droog zijn. Ik glimlach naar Naomi en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle

    *slaapt*

    [ Je weet toch dat ik lui ben Jaims en net was ik nog op pc, maar toen ging jij off, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Hij blijft stil, wat me niet bevalt. 'Nou accepteer je dat of niet?' Zo ie zo niet. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Je doet geen gekke dingen, dat heb je me beloofd.' Ik kijk hem aan en zucht. Dan sluit ik mijn ogen en bijt op mijn lip. Ik blijf rustig liggen en druk een kus in zijn hals. 'Geen gekke dingen,' mompel ik. Ik bijt op mijn lip en wacht op een antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben moe val al bijna nu inslaap dus ik reageer morgen en Jaimzzzz dan krijg je een goede reactie :Y) en dan reageer ik ook op Ian! Sweet dreams everybody! ByeBye.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ging niet off, ik reageerde tijdelijk niet waardoor Q me automatisch op off zet :P me moeder kwam terug van ouder avond en dan vertelt ze me altijd uitgebreid over de andere ouders :Y)]

    Leslie Day
    Hij slaapt ook. Ik bijt op mijn lip en leg dan mijn hoofd weer tegen hem aan. Dan ga ik met mijn hand langs mijn zij en ik wil hem kietelen totdat ik ineens stop. Dat doet pijn aan mijn vingers. Ach. Ik laat hem maar gewoon slapen. Ik druk een kus op zijn lippen en leg mijn hoofd neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Ian O'Shea

    "Geen gekke dingen," mompel ik tot de geen vervaagt. En de gekke. Dingen... Ik neem Tom Junior van mijn hoofd en loop naar het rooster. Razendsnel neem ik het mes en verberg het weer. Met een zwierige beweging zet ik hem op Amy's hoofd.
    "Hou het bij, gebruik het zelfs als het nodig is," zeg ik wanhopig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ahahaha, tot waar heb je Eleadora en Goelioooww gevolgd Jaims?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Verbaasd door de wanhoop in zijn stem zet ik de pet goed op. ik weet dat het mes erin zit, dat. zag ik hem doen. 'Luke. Wat is er? Ik kan mezelf heus wel verdedigen hoor. Maar als jij je er fijner bij voelt. Ik houd hem bij me.' Ik kijk hem wantrouwend aan. Hij was iets van plan. Dat merkte ik aan hem, maar wat?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Ian O'Shea

    "Ik wil dat jij hem veilig bij je bewaard. Volgens mij worden we gecontroleerd." zeg ik. Ik zag aan haar dat ze vrward was.
    "En tja dan loop ik met een pistool op zak. Yeah, maar ik heb het al eerder gedaan," zeg ik en staar naar een punt, denkend en de dode man.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk Luke enkele seconde met grote ogen zwijgend aan. 'Er zijn ook andere mogelijkheden. Bijvoorbeeld veilig bij mij blijven. Het pistool verstoppen. Eerst via de de roosters kijken waar je heen moet en dan pas met pistool en alles op pad.' Ik kijk hem aan en pak automatisch de per vast. Een mes bij me voor de veiligheid voelt goed, maar ik kan me niet goed voelen door Luke. 'Je hoeft niet nog iemand te vermoorden. Doe dat niet oke?' Ik kijk hem aan. 'Je stortte in na 1, laat staanna 2. En als ze erachter komen dat jij het hebt gedaan...' ik zwijg en ska mijn ogen neer. 'Dancweet ik niet of ik je nog levend terug zie.' Dan kijk ik op. 'En je moet blijven leven, hoor je me?!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne