• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Ben je moe?" vroeg ik. "Je mag best gaan slapen, hoor!" glimlachte ik en bleef met mijn vingers figuurtjes tekenen op zijn borstkas.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine giechel verliet Eleadora haar lippen terwijl ze haar hoofd tegen hem aanvleiden. "Estoy seguro de que" fluisterden ze tegen zijn borstkast aan waarna ze een kusje op zijn borst drukten.
    Rossige blosjes speelden op haar wangen terwijl kleine twinkelingen in haar ogen dansten en een zachte giechel haar mond verliet terwijl Eleadora zachtjes op haar onderlip beet. "Te amo también" fluisterden ze terug een zoen op zijn lippen planted. Zachtjes streelden ze met haar vingertoppen over zijn arm waarna ze haar vingers in de zijne vlocht zijn hand vasthoudend, toekijkend naar de duisternis en de kleine gekleurde lichtbolletjes van de lampjes van het feest. "Es sólo arrepentido no en la público junto para hacer frente a" zei ze weer zachtjes, terwijl ze haar hoofd van zijn schouder afhaalden en deze tegen zijn borstkast aanvleiden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam
    Ze vraagt of ik moe ben en ik knik dan en gaap nog een keer. 'Missxhien dat ik dat inderdaad maar even moet doen.' en ik trek haar dichter tegen me aan en sluit mijn ogen en na even val ik in slaap.

    Les
    Ik slaap en voel me warm en geborgen. Ik droom nergens over. Dus ook niet over slechte dingen. En daar gaat het me voornamelijk om, dat ik geen slechte dingen droom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    Marcell/Man
    "Valt mee" Zeg ik emotieloos, waarna ik mijn Collega's de kamer al binnen hoor lopen. Ik zeg een paar korte woorden tegen ze, waarna we de jongen aan zijn armen meesleuren over de grond en richting de cellen brengen waar ik Leslie zo bang heb gekregen. Hij is een vechtersbaas, in staat iemand te vermoorden. Het enige waarom hij hier zit is zijn talent voor dans, ook al probeert hij er misbruik van te maken. En daar moeten wij een stokje voor steken. Dus gooien we hem in een eenzame cel waar hij helemaal niks kan, verdoven hem als hij te boos wordt en laten hem dansen om zijn energie kwijt te kunnen, gebruik te maken van zijn talent. Hem te laten doen waarom hij hier is en verder geen last te zijn. Hoe we moeten handelen. "Doe gewoon waarvoor je gekomen bent" Zeg ik tegen hem, waarna we de deur dicht knallen en weer weg lopen. Allemaal weer aan ons werk, zonder ook maar één woord gesproken te hebben. Nouja, iedereen gaat aan het werk, behalve ik. Ik loop naar mijn privéruimte en probeer te onderzoeken hoe erg ik gewond ben geraakt door alle trappen en stoten die ik vandaag gehad heb. De dag loopt namelijk alweer bijna ten einde, en ik moet straks kunnen zeggen hoe erg ik er aan toe ben..

    [Nu zit Dexter wel vereenzaamd en kan je hem bijna niet meer spelen.. Want daar kan hij echt met geen mogelijkheid uitkomen. Zelfs een legerbaas niet. Sorry.. Maar hij is lastig xp.
    Ik gaaa!]


    Dexter Levi Loover

    haha, een doodgewone lege cel. Een isolatiecel is minder leuk, maar een lege cel? Lollig. Die gast mag blij zijn dat hij leeft. Al was die middelste goed raak. Die tweede in zijn zij, hmm, op zijn minst gekneusd. Ach ja ik vind wel iets om de tijd te doden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua Gayle

    Ik kijk naar Leslie en ze ligt nog steeds vredig te slapen, haar rustige ademhaling maakt mij ook moe en ik sluit even mijn ogen. 'Sweet dreams.' fluister ik dan zacht en merk dan dat de slaap ook mijn lichaam overneemt en trek dan nog net even Leslie wat dichter tegen me aan en val dan inslaap met haar in mijn armen, veilig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian??}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Josh is echt een schatje <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    {btw: dat van Dexter klinkt eigenlijk best onmogelijk...
    1: als hij echt en spion is dan gaat hij dat toch niet meteen verklappen
    2: hij kan misschien wel veel, maar Marcell ook, dus hem zo meteen op de grond werpen en zo...
    3: het is allemaal we heel toevallig soms

    dus: ik wil je niet kwetsen of niet zitten zagen, maar het klinkt me allemaal echt een beetje overdreven in de oren. Ik vind het geen probleem als hij een soort van ninja/spion is, maar niet té, snap je?
    xD ik voel me best opdringerig nu ;)

    sorry}


    [=got it maar uit die cel zal hij niet komen, en hij heeft een non-subtiele werkwijze. Like u see. Hij moest ff los, uit zijn schelp en Mars was hier, jammer voor hem , getuige van dichtbij]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ben er weer! HAlloootjes! Leslietje?? Iantjeee??? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is Dexter nou een spion?? En waarvoor?? :Y) Naomi is maffia dan zijn ze concurentie, aartsvijanden, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [Is Dexter nou een spion?? En waarvoor?? :Y) Naomi is maffia dan zijn ze concurentie, aartsvijanden, whaha!]
    [Zou grappig zijn. Maar dexter bluft ook vaak en is vrij imposant door zijn 1.98m xD]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [En omdat ik er zin in had. Nog meer fictie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Nee, maar zou cool zijn, whaha, strijd tussen Dexter en Naomi, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian?? :X]

    Naomi Micheal

    Ik grinnik ook even en knik dan en laat mijn hand van zijn borstkas glijden en sta dan op van zijn schoot en zet de douche uit en wring mijn lange haren uit en sla dan een handdoek om mijn naakte lichaam heen en kik dan Ian weer grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 22:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp