• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    Charlie L'aler
    'Je bent eigenlijk echt wel een dramaqueen, Charles. Infecties als deze stellen echt niet veel voor.' Ik grimas even als het etter met bloed er langzaam uitstroomd. 'Ik had niet gezegd dat je me moest helpen, ookal duwde ik je letterlijk de deur uit.' Ik kijk hem nu aan en zuchtte even 'En dankjewel dat je me toch hebt geholpen.' Ik zend hem een oprechte glimlach maar focus dan mijn blik weer op mijn hand.


    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Ik had niet gezegd dat je me moest helpen, ook al duwde ik je letterlijk de deur uit," zegt Charlie. Ze zucht even. "En dankjewel dat je me toch hebt geholpen." Ze schenkt hem een oprechte glimlach en Lance schudt glimlachend zijn hoofd terwijl zalf op de wonde smeert en er een nieuw verband rond doet.


    help

    Daniël
    Ik liep na een tijdje terug naar mijn kamer met een appel -ik had honger gekregen- toen ik de deur opendeed zag ik dat Noralie -mijn roommate- ook op de kamer was. Gezellig. En nee dat bedoelde ik niet sarcastisch


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Ik kijk gelijk op van mijn boek als ik de deur hoor open gaan. En dan zie ik het dat het mijn kamergenoot Daniël is. 'Hoi,' zeg ik dan glimlachend en ik kijk weer naar mijn boek. Ik heb vanmiddag gepraat met Daniël, maar uiteindelijk ging ik weg. Ik wist niet echt meer wat te zeggen en hij heeft het duidelijk overleeft zonder mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Hoi' Zeg ik terug en ga op mijn bed zitten en trek mijn koffer een stukje onder het bed vandaan zodat ik een puntzak snoep uit een van de zijvakjes kan halen, 'Leuk boek?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Ik kijk weer op van het boek en kijk opzij naar hem en zie hem met een zak snoep in zijn handen. 'Appel in combinatie met snoep,' merk ik dan met een glimlach op. 'En ja, vooral een mooi boek. Vuur, van Karel Verleyen.' En ik kijk naar de kaft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Great, ik heb een computer verbod voor morgen, mag morgen dus de hele dag niet achter de computer, als ik het wel doe mag ik een maand lang niet ._.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    'Geweldige combinatie' Zeg ik grijnzend en neem de laatste hap van mijn appel terwijl ik die in de ene prullebak gooi in de hoek van de kamer. En vervolgens kijk wat voor snoepjes er allemaal in de zak zitten. 'Ken ik niet' Zeg ik vervolgens doelend op het boek.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Jaimes? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Ik hmm wat als hij zegt dat hij het boek niet kent. Ik kijk naar de bladzijde en sla het boek dan dicht. 'Ik denk niet dat ik hoef te zeggen dat het boek een aanrader is? Je lijkt me niet het leestype.' ik strijk mijn rode lok weer eens aan de kant. Ik vraag me af wat voor type Daniël wel is. Ach ja, niet zo boeiend. Ik heb nog steeds geen antwoord van Javier. Ik vraag me af of alles wel goed gaat met hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ik en lezen.. niet echt.. Vroeger wel.. Nu niet meer. 'Nee, niet echt' Andwoorde ik en schudde wat met de zak op een snoepje te pakken te krijgen dat op de bodem lag.


    Don't be like the rest of them, darling

    ..


    Don't be like the rest of them, darling