• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jade Katelyn Morgan
    Ik glimlach en kijk naar de boog. 'Robin Hood?' vraag ik en kijk dan rond in de kamer. Naar foto's, spullen, ... dan laat ik me nog steeds rondkijkend op zijn bed zakken. 'Waarom zijn ze verhuist?' vraag ik hem.

Daniel Dylan Jason
    Ik slaak een zucht. 'Ze wouden het niet meer, ze werden te veel aan ons herinnerd hier, en ik en Dyl kwamen nooit meer opdagen' zeg ik, en ik laat me naast haar vallen. 'ik wil hier later weer gaan wonen, hier voel ik me thuis' zeg ik. 'en dit lijkt me een fantastische plek om een kindje op te voeden' zeg ik terwijl ik mijn kamer rondkijk. Tot mijn veertiende had ik een fantastische jeugd, toen besloot ik het maar even te verpesten.

Spoiler alert: you will save yourself

Jade Katelyn Morgan
    'Daarom dat ik het niet verstond. Dit is gewoon fantastisch. Een huis in een bos hebben.' Ik glimlach en pak een foto. 'Jij en Dylan?' vraag ik zachtjes als ik de foto bekijk. Badboy periode, duidelijk.

Daniel Dylan Jason
    Ik moet mezelf heel even herstellen, maar dan pak ik een klein fotoboek. 'dit was ik ook'url=http://farm5.static.flickr.com/4001/4650128174_6723f68e22.jpg]klik[/url zeg ik met een lachje.

Jade Katelyn Morgan
    Ik lach zachtjes 'Blauw?' en ik leun wat tegen hem aan zodat ik beter naar de foto kan kijken. 'Het is wel schattig.'

Ian Houston
    Ik grinnik 'Noem me toch Ian, Jonathan. Anders word het heel raar live. Ik heb een paar ideetjes. Maar zeg me de jouwe maar.' zeg ik glimlachend.

Jonathan "Jonas" Nath Mason
    'nou ja... Ik heb wel een idee, maar dat vind je waarschijnlijk niks'. Zeg ik verlegen. Eitenlijk ben ik dat nooit, en Ian is een aardige gast, maara toch wel raar...

Daniel Dylan Jason
    'Ik moet naar Laura'. Zeg ik met een zucht als ik een smsje van Laura ontvang. 'misschien is de baby in aantocht, maar waarschijnlijkj niet' zeg ik terwijl ik de oude kast open doe. Heel eventjes sta ik versteld door de hoeveelheden kleding erin ligt. Ik ben niet ijdel, maar toen ik "cool" was, had ik wel de juuiste kleding nodig.

Jade Katelyn Morgan
    Ik knik. 'Ik blijf nog een beetje in het bos.' zeg ik zachtjes en loop naar buiten zodat hij het huis kan sluiten. Met een kleine glimlach sluit ik mijn ogen even om gewoon het geruis van de wind door de bomen te horen. 'Tot later Dan.' zeg ik zachtjes en glimlach voor ik verder wandel.

Ian Houston
    'Ze maar, ik ben er niet om dingen af te kraken. Dat is de jury.' grinnik ik en ga zitten in een stoel.

Daniel Dylan Jason
    Ik loop rustig naar mijn auto en dan opeens slaat er een schakelaartje om. Opeens voel ik dat ik de kleine heel graag wil zien. Ik kan er dan nog wel niet aan toe zijn en zo, maar het is nog wel mijn zoon! Ik begin zo snel als ik kan te rennen naar mijn auto. Dan krijg ik een smsje van laura; Vals alarm, baby word pas ov een dag geboren. Laura Ik voel me opgelucht en ga meteen terug naar Jade. 'Vals alarm!' roep ik, en ik ren naar haar toe. 'morgen' zeg ik, en ik sla mijn armen om haar heen. 'ik weetnniet wat het is, maar ik ben van dat eintje gaan houden' zeg ik met een grijns.

'the first song' ofterwijl, het liedje dat ze het eerst samen met de band speelden' zeg ik, en ik ga tegenpver Ian zitten.

Jade Katelyn Morgan
    Ik lach 'Dat is altijd zo en zeker als je je kindje in je handen houd.' zeg ik met een glimlachje en kijk over het bos uit. 'Trek een foto voor me wil je?' vraag ik. Ik wil zijn kindje echt wel eens zien.

Ian Houston
    Ik denk erover na. 'Dat is eigenlijk geen slecht idee.' zeg ik glimlachend. 'Het is eigenlijk een heel goed idee. Dat doen we.'

Daniel Dylan Jason
    'je krijgt het te zien, na de show krijg ik hem om de week, als de show nog bezig is, een keer in de drie weken' zeg ik trots, ik wilheel graag vader worden. Ik druk mijn lippen op die van Jade omdat woorden deze mooie tijd niet mogen verpesten. Ik merk dat ik moeite moet doen om me te beheersen en daarom maak ik me even los.

'halen we ze nu of wachten we nog.' vraag ik terwijl ik het noteer op een of ander formulier.

Jade Katelyn Morgan
    Ik kus hem bijna direct daarna weer en sla mijn armen om zijn hals om me dichter tegen hem aan te kunnen duwen. Mijn tong tikt zachtjes tegen zijn onderlip.

Ian Houston
    'We wachten beter op vanavond. Ik denk dat sommigen niet meer op het terrein zijn, het zijn kinderen die op hun vrijheid gesteld zijn.' zeg ik en klop hem even op zijn schouder.

Daniel Dylan Jason
    Ik probeer zo voorzichtig mogelijk haar shirt uit te doen en door mijn klunzigheid vallen we om. Omdat ik op de grond ben gevallen voel ik er wwel iets van, maar het boeit me niet. Jade is nu het enige wat telt.

'moet ik nog iets doen vandaag?' vraag ik terwijl ik twee bier haal bij de bar die zich in de eetzaal bevint, en zoals gewoonlijk, geen bier onder de 16.

Jade Katelyn Morgan
    'Dan zouden we niet beter naar binnen gaan?' mompel ik zachtjes en trek hem het huis terug in. Ik kus hem terug en onderbreek even de kus om zelf mijn shirt uit te doen.

Ian Houston
    'Niet echt, we moeten wel nog knippen en plakken aan de interviews maar als je niet wilt helpen kan ik het ook alleen doen.' zeg ik.

'Ik help wel, en noem me maar Jonas' zeg ik. 'kom, drink toch even met me' zeg ik terwijl ik hem een flesje voorhou. 'het is bijna een belediging als je het weigert' Zeg ik met een ongelovige grijns op mijn gezicht.