• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Khione

    Hier een paar plaatjes van de villa.
    Rollentopic



    We beginnen aan het begin van een dag, vroeg in de lente. De meesten wonen gewoon in de villa. Het is niet een hele normale dag, er is net een grote drugstransactie mislukt en de sfeer kan behoorlijk gedrukt zijn. Pas maar op voor de baas vandaag.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 1:08 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Yes, yes, yes! :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    > Mijn topics.


    †

    ~ Mijn topic's


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeaah (:


    There is so much you haven't seen before

    Yelena Katya Bogdanov

    Ik rek mezelf uit, volgens mij heb ik iets te lang geslapen vandaag. Het waterige lentezonnetje schijnt door een kier van mijn gordijnen door. Ik wrijf kort in mijn ogen, waarna ik toch maar het dekbed opensla. Ik ril even, pak snel mijn ochtendjas die ik aantrek over mijn ondergoed en loop de badkamer in. Ik neem een snelle douche om mezelf af te spoelen, waarna ik een gebleekte skinny jeans aan trek en een donkere top er op. Mijn make-up hou ik simpel vandaag, ik heb er weinig zin in. Mijn warrige blonde haar kam ik snel, waarna ik het in een simpele maar hoge paardenstaart bind. Ik ril nog eens, wat mij laat beseffen dat ik toch een vestje aan moet. Ik doorzoek mijn kast, tot ik er eindelijk eentje gevonden heb. Ik gaap, rek me nog eens uit en loop met mijn slaperige hoofd mijn kamer uit.
    Ik ga één van de vele trappen af in deze enorme villa. Het is nog rustig, misschien zijn er dan nog niet zoveel mensen op en is het vroeger dan ik denk. Ik besluit er niet teveel aandacht aan te besluiten en begeef me naar de keuken. Vandaag zal ik Sergey en Arkadiy maar zoveel mogelijk proberen te ontwijken, met hun beloofd het geen goede dag te worden. In de keuken aangekomen, pak ik een kom met cornflakes tegen mijn rammelende maag. Melk voeg ik niet toe, ik heb het niet zo op melkproducten. Er zit veel vet in en daar houd ik niet van. Cornflakes daarin tegen, zijn gezond.
    Ik ga op de hoge keukentafel zitten, wat meer een bar is dan een tafel. Ik stop een veel te grote lepel voor cornflakes in mijn kom en begin langzaam aan te eten. Ik moet echt nog even op gang komen. Gisteren is het laat geworden, ik bleef maar piekeren en piekeren. Toch is het beter dat ik er niets van laat merken. Met mijn blik op oneindig, stop ik de ene na de andere hap in mijn mond. Als ik klaar ben, nouja niet helemaal klaar want ik eet nooit de laatste hap op, kom ik van de keukentafel af en gooi ik het restje weg. De bak en de lepel zet ik in de afwasmachine. Ik ben geen schoonmaakster, ik was niet af en ik maak hier niet schoon.
    Ik kijk even om mij heen, misschien moet ik zo toch maar Sergey zoeken om de stand van zaken te vragen, of misschien toch iemand anders... Ik zucht zachtjes en zet de radio aan, natuurlijk zacht. Er klinkt typische Russische popmuziek uit, iets waar wel een lekkere beat in zit. Ik glimlach lichtjes en beweeg mijn heupen kort tot ik er weer mee stop. Geen gedans in de vroege ochtend, jongedame. Je kan beter je sigaretten gaan zoeken of iets dergelijks. Daarmee word je wel wakker genoeg.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Sergey Dmitri Bogdanov

    Ik werd wakker door het zonlicht dat in mijn gezicht schijnt. Ik was blijkbaar gister vergeten de gordijnen dicht te doen. Wat geweldig weer! Ik kwam met een grom uit bed en gooide de dekens van het bed af. Ik liep naar mijn badkamer en liet het water in het bad lopen. Toen die eindelijk eens vol was liet ik me in erin zakken. Ik sliep nooit met een pyjama, dat vond ik iets voor zwakkelingen. Ik was een rus, een echte man. Die hadden geen pyjama's nodig.

    Het was helemaal mis gegaan. Alles was weg. Duizenden kilo's aan drugs weg. Dit was een enorme klap voor ons en ik had Arkadiy nog nooit zo boos gezien. Natuurlijk was hij wel eens boos en dat had ik vaak genoeg mee gemaakt, maar nu, toen de drugs weg was en zeker de helft van onze mannen dood op de grond lagen, toen was hij hem geflipt. Het had niet veel gescheeld of hij had nog meer van onze mannen vermoord. Zelfs ik was een seconde bang geweest voor hem, maar dat was snel weer verdwenen. Ik had geen angst, voor niemand niet. Zelfs niet voor mijn baas. Natuurlijk respecteerde ik hem, maar bang, nee, dat hoorde ik niet te zijn.

    Ik zuchtte en liet me verder in het water zakken. Ik keek door het raam naar buiten naar het landschap wat je kon zien. Het was prachtig, maar dat had vandaag geen effect op me. We hadden veel geld verdient en dat moesten we terug zien te krijgen!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tell me, als ik wat moet veranderen!

    Arkadiy, de Boss.
    De verschillende soorten zaken die we gedaan hebben en die gedaan moeten worden liggen in verschillende mappen op mijn bureau en met een hard hoofd kijk ik ernaar vanachter mijn bureau. De contactpersonen stonden erbij. Ik schrijf de mensen niet op waar ik een oogje in het zeil moet houden, dit houdt ik wel in mijn hoofd.
    Ik heb al vroeg ontbeten, want ik was vroeg wakker geworden vanwege de zaken die door mijn hoofd speelden. Vooral door de laatste drugszaak. Alles was misgelopen en het ging niet zoals het hoorde, maar ik liet me niet terugslaan. Nee, ik zou hoe dan ook het geld krijgen en ze kregen hun verdiende loon terug. Zoveel mannen waren verloren, maar het ergste was nog dat ze me genaaid hadden met de zaak. Liegen was iets waar ik niet tegen kon en hier moesten ze voor boeten. Als we dit hadden opgelost dan zou ik Sergey vertellen over een andere zaak.
    Jack Porrello heeft een Italiaanse achtergrond, maar is voor zaken naar Rusland gekomen. Zelf ben ik van plan om me op de achtergrond te houden en stuur ik Sergey erop af.
    Het was aan de ene kant best een simpele zaak. Sergey moest een paar prostituees overbrengen van plaats naar plaats. Mijn voorkeur ging uit naar een man die deze zaak deed en het beste kon Sergey dit doen, maar mijn vertrouwen ging ernaar uit dat hij wist wat hij deed.
    De grote fles Stolichnaya (wodka) bracht ik naar mijn mond en nam er een flinke slok van. Verdomme, ik was nog steeds kwaad! Met woede sloeg ik hard op 't bureau. Oké, niet jammeren dat doen mannen niet. Dat liet ik wel over aan de vrouwen. Ik stak een sigaret op vanwege de stress.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Mijn topics+ Is het goed als de spionen er voor hebben gezorgd dat die drugstransactie mislukt is?]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natuurlijk, juist een geweldig idee. 8D


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Yeah :3 Ik zal zo iets schijven. Even wat klasgenoten die nu in Haren zijn uitschelden voor hun onnozele gedrag]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Doe dat!


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    [Dan heb ik een legale reden om ze in elkaar te rammen, dus graag.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Khristina Nyusha Valentina
    Vandaag was ik al vroeg opgestaan, waarschijnlijk vroeger dan alle anderen, aangezien het al vijf uur was dat ik wakker werd. Door mijn haarlokken haalde ik snel een haarborstel waardoor de klitten verdwenen, gooide deze daarna doelloos op het bed. Daarna gooide ik wat water in mijn gezicht, droogde het af en kleedde mezelf aan in een donkere, strakke jeans en een zwart shirtje. Hakken bevonden zich, zoals bijna altijd, aan mijn voeten terwijl ik naar de garage liep om daar maar aan auto’s en motoren te gaan sleutelen. Expres had ik geen wit shirtje aangetrokken, omdat het toch vies zou worden.
          In gedachten verzonken liep ik toen eerst naar een motor om te kijken of daar iets mis mee was, nee dus, waarna ik naar een auto liep en hieronder op een karretje ging liggen. Zo kon ik gemakkelijk eronder vandaan komen en werken. Ondertussen was het al wat later en echt een nachtrust had ik dus niet gehad, nu was ik enkel nog chagrijniger.
          Er was een grote drugstransactie mislukt en de baas was daar helemaal niet blij mee, begrijpelijk, maar dit keer kon je gewoonweg voelen wat voor druk er lag. Die kon ik nu al voelen, misschien moest ik Sergey maar eens vermijden vandaag. Volgens mij kon ik de baas van mijlen ver uit zijn kantoor horen schreeuwen en het zou me niet verbazen als hij tegen Sergey een paar straffen zei die hij bij ons uit moest voeren. Een diepe zucht kwam vantussen mijn lippen vandaan terwijl ik verder aan de auto werkte.


    †

    (mijn topics)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Oh god, ik lees net wat jullie schrijven. Echt ziekelijk dit. But mijn topics.)


    The duty of youth, is to challenge corruption.