• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Ik ben nat!' Roep ik verontwaardigt uit waarna ik mijn haar tegen haar schouder aan droog maak.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    'Je overleeft het wel.' zeg ik hem na en kijk weer naar het scherm. IK laat een zak chips verschijnen en begin er van te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik kijk haar nogsteeds verontwaardigt aan om vervolgens mezelf droog te maken met haar deken om weer te gaan liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik zucht. Misschien ben ik iets te ver gegaan. 'Sorry Ryan.' zeg ik dan zachtjes 'Misschien was water geen slim plan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Hmm.. Je krijgt hem ooit nog wel eens terug' Mompel ik waarna ik naar de tv kijk om vervolgens mijn bus pringels te gaan zoeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    Ik mompel iets en kijk verder. Nou ja kijken? Ik zit meer verstopt achter mijn kussen dan dat ik de film zie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ze mompelde iets om haar vervolgens weer half te verstoppen achter haar kussen, 'Weet je zeker dat je niet liever een romantische film wilt kijken?' Vraag ik haar lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Te klef.' zeg ik en schud ondertussen mijn hoofd. Ik wil dat bal juist vergeten en niet de hele tijd naar koppeltjes moeten kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Hmmm..' Mompelde ik begrijpend waarna ik weer naar de film ging kijken, de man die het meisje had vermoord was nu een gat in de tuin aan het graven dat verdacht veel leek op een graf.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Hij gooit het lijk erin en begint het dicht te graven. Dat is nu al het... hoeveelste?... lijk. Ik ril zachtjes. 'Ik ga vannacht echt niet meer wandelen.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik moet weer lachen en smoor het met het kussen voor mijn mond, 'Goed idee' Zeg ik vervolgens waarna het weer van POV veranderd, inplaats van uit de ogen van de man die de lijken begroef veranderde het naar een klein meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    'Damn.' mompel ik weer. Als hij dat kleine meisje wat aandoet, vermoord ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik grijns om vervolgens weer op de film te letten, plotseling zag ik de man van net naar het meisje toe lopen, maar inplaats van haar iets aan te doen tilde hij haar om om haar vervolgens te knuffelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    'Say What?!' val ik verbaast uit. Wtf is er aan de hand? Is dat zijn dochter of zo? Mooie vader.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Hmm..' Mompelde ik verbaast en nieuwschierig om vervolgens gretig naar de film te kijken. Bij de man kwam er ook nog een vrouw te staan die blijkbaar haar man vluchtig een kus gaf voordat ze naar de deur liep. Echter toen ze die deur opendeed hoorde de man een geweerschot en zag een glimp van het lichaam van zijn vrouw op de grond vallen.


    Don't be like the rest of them, darling