• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maaaiinnnn topics!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijnes !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rachelle Lemmons.

    'Het is niets,' Zegt hij met een lach. Ik glimlach en ga dan weer staan. 'En gelukkig heeft niemand gezien wat er is gebeurd.' Ik knik. 'Inderdaad, dan zou ik mensen hun gedachte weer moeten beinvloeden.' zei ik toen en rolde met mijn ogen.
    Ik grinnik zachtjes als ik zijn shirtloze lijf zie. 'Sexy hoor. ' zeg ik dan speels met een wenkbrauw wiebel. 'Die kan ik wel weggooien,' mompelt hij dan en ik lach zachtjes. 'Kom.' zeg ik en trek hem mee achter het gebouw.
    Ik kijk hem aan en ik raak eventjes in trance. 'Shirt.' zeg ik dan en denk aan een van zijn shirts. Het shirt verschijnt in mijn handen en ik raak uit de trance. 'Alstjeblieft.'
    Zoals ik al zei, ik was anders dan andere demonen. Deels de reden waarom Ray zo achter me aanzat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat het sexy is en wiebelt speels met haar wenkbrauw. 'Hm, je doet het zelf dus wel, dat wenkbrauwwiebelen, maar wanneer ik het doe mag ik het niet doen of anders steek je mijn oog uit?' vraag ik met een lichte grijns. Dan laat ze een shirt verschijnen, en die trek ik dan aan. Het is gewoon een simpel shirt. Maar wel een shirt wat ik zou dragen. 'Hm, je let op mijn kledingstijl,' merk ik dan op. En ik kijk even naar haar. Ik loop weer terug richting de kamer en open dan de deur voor ons. Ik laat mezelf op mijn bed vallen die grenst aan die van Rachelle. We hebben die tegen elkaar aangeschoven, veel gemakkelijker. 'Dus jij beïnvloed mensen hun gedachten?' vraag ik dan, en ik kijk naar haar. 'Kun je dat ook bij demonen of bij engelen?' want zoiets kan ze maar beter niet bij mij proberen. Als ze dat doet heeft ze een probleem, dat wil ik namelijk echt niet. En dan kun je ook wel zeggen dat ze het bij me verpest, als ze mensen hun gedachten manipuleert, vind ik het best zolang het niet te erg is. Maar mijn gedachten, die zijn van mij en van mij alleen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Hm, je doet het zelf dus wel, dat wenkbrauwwiebelen, maar wanneer ik het doe mag ik het niet doen of anders steek je mijn oog uit?' Vraagt hij met lichte grijns. 'Ach joh, trek nou maar het shirt aan.' grinnik ik en dat doet hij ook. 'Hm, je let op mijn kledingstijl,' merkt hij dan op. 'Tja, met jou leven in één kamer, ik draag je shirts dus het zal wel moeten én meestal vind je wat ik zeg wel goed dus ik vertrouw op m'n instinct.'
    We lopen de kamer in en hij ploft neer op 'ons' bed. 'Dus jij beïnvloed mensen hun gedachten? Kun je dat ook bij demonen of bij engelen?' Ik kijk hem aan. 'Ik kan gedachte lezen en beinvloeden bij íedereen. Zo wel engelen als demonen als mensen..en daarbij komt ook nog dat ik dus voorwerpen te voorschijn kan halen.' zeg ik terwijl ook ik neerplof. 'Wees niet bang, ik luister jou gedachte niet af. Ik kan het aan en uit zetten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze zegt dat ze leeft met mij op een kamer en ze mijn shirts draagt dus het wel zal moeten en dat ik meestal wat zij zegt goed vind. Ik trek geamuseerd een wenkbrauw op. 'Oja? Doe ik dat?' vraag ik dan. Voor zover ik weet valt dat best wel mee. Maar dat kan misschien wel aan mij liggen. Dan vertelt ze me dat ze de gedachten van iedereen kan lezen en beïnvloeden. Ik kijk haar aan. 'Ik ben niet bang, en ik kan je verzekeren,' mijn blik is strak, 'als ik ooit merk dat je het wel doet, of dat je ze beïnvloed, dan kan je daar nog wel eens spijt van krijgen.' ze blijft namelijk een demon. En demonen zijn niet echt te vertrouwen. Volgens mij denkt Rachelle wel dat ik haar vertrouw, en in verhouding vertrouw ik haar wel ten opzichte van andere demonen, maar dat betekent niet dat ik haar volledig vertrouw. Je moet iemand sowieso nooit helemaal vertrouwen, en met demonen. Ik denk dat dat wel voor zichzelf spreekt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen, misschien dat als je gepost hebt dat ik morgenochtend nog kan posten, maar ik weet het niet zeker. :3 en anders ben ik er weer zondagmiddag ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    'Oja? Doe ik dat?' vraagt hij geamuseerd en ik zucht. Geen reactie erop gegeven.
    'Ik ben niet bang, en ik kan je verzekeren,' Zijn blik staat strak en ik zucht. 'Als ik ooit merk dat je het wel doet, of dat je ze beïnvloed, dan kan je daar nog wel eens spijt van krijgen.' Ik rol met mijn ogen. 'Je luistert toch nog naar me. Goed dat je me niet helemaal vertrouwt.' Ik sta even op en loop naar de kast. Ik opende die. 'Hoe laat is het nu?' vroeg ik om van gespreksstof te veranderen. Ik had hier totaal geen zin in en het maakte me alleen maar chagrijnig.
    Als het aan mij lag hoefde ik geen demoon te zijn, het kon me gestolen worden en ik bekeek mijn outfit van vanavond nog eens. De jurk was zwart, ik bekeek mijn schoenen nog eens en ik knikte uiteindelijk. Ik had zin in vanavond, een keertje nergens aan denken en gewoon feesten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Is goed poepie ! Slaaplekker xx )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (veeeeeel plezier in frankrijk :D )


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    Even denk ik een moment dat ze me gedachten toch afgeluisterd heeft als ze zegt dat ik haar niet helemaal vertrouw. Maar het kan ook gewoon aan mijn gezicht af te lezen te zijn. Dat weet ik niet. Ik sluit gewoon mijn ogen. Ik hoor een kast die open gaat, spullen die verplaatst worden en de vraag hoe laat het is. Ik haal mijn schouders op, 'Ik heb geen idee,' zeg ik dan. 'Ergens in de middag in iedergeval.' volgens mij was dit haar poging om van gespreksstof te veranderen. Poging mislukt. 'Doe je het vaak?' vraag ik dan aan haar. 'Gedachten van anderen luisteren?' ik lig nog steeds met gesloten ogen dus ik weet haar gezichtsuitdrukking niet en ook niet of ze waarschijnlijk met haar ogen rolt, dat doet ze nogal vaak namelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    1[Thaaaankkss :3 ik moet nog wel eerst naar school vandaag .__.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    Hij tilt me op, ik ben gedwongen om mijn benen om zijn heupen heen te slaan, maar ik vind dat ook totaal niet erg. Ik voel zijn boxer spannen, en ik lach zachtjes tegen zijn huid. Ik druk nog steeds kusjes in zijn nek en zak dan af naar zijn sleutelbeen waar ik zachtjes overheen strijk dan met mijn tong en druk dan een spoor kusjes richting zijn lippen en druk dan mijn lippen weer op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Noooooo your gonje leave me? I'm gonje Miss you Jaimes.. Have to gi now..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga je inderdaad verlaten Ellie :3

    En wachten jullie wel met het bal alsjeblieeeeeeeft <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.