• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dillens
    Ik bijt hard op mijn lip en ben helemaal in beslag genomen door de film. wie heeft haar neergeschoten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik at verver dan mijn pas weer gevonden chips toen de man verbaast keek om vervolgens zo snel mogelijk de andere kamer in de rennen om daar zijn dochter gebood stil te zijn en in de kast te gaan zitten tot de mannen weg waren waarna hijzelf een jachtgeweer van de buur haalde en die op de duur richte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    De deur word ingestampt maar er komt niemand. Het is doodstil in het huis maar toch zijn de mannen niet verdwenen volgens mij. De man kijkt in het rond en zijn blik schiet telkens weer naar de kast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik sla mijn arm om haar schouders en trek haar beschermend tegen me aan.
    'Nu teruggaan dus.' mompel ik en loop naar de auto.

    Alexi
    Ik klem mijn armen om zijn hals en kijk hem aan.
    'Wat als ik val?' vraag ik bang.

    Braxlin 'Rose'
    Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en mijn arm om zijn middel, terwijl we naar de auto stappen. Ik moet hem loslaten om in de auto te stappen en klik mijn gordel rustig vast.

    Axton
    "Je kan niet vallen." fluisterde ik zacht. "Ik zou je nooit laten vallen."
    Mijn linkerhand duwde haar tegen mijn lichaam, terwijl ik met mijn rechter een pluk haar uit haar gezicht streelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    In stilte rijden we terug. Ze verzwijgt iets voor me.
    Ik wil niet dat ze iets verzwijgt maar ik ga haar niet dwingen om het me te zeggen.

    Alexi
    'SuperAxton.' mompel ik zachtjes en glimlach dan. 'Alleen nog zo'n spannendpakje en een cape.' ik begin te grinniken als ik dat probeer voor te stellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Een paar keer sta ik op het punt iets te zeggen. Dan doe ik mijn mond open, maar sluit hem zelf meer.
    Ik kende mezelf, ik zou niets zeggen tot hij het echt vroeg. Tot ik niet anders kon. Ik stelde alles steeds veel te veel uit.

    Axton
    Ik schud lachend mijn hoofd, maar ze lijkt toch al wat meer op haar gemak.
    "Dan ben ik wel de grootste bofkont van een superheld. Niet veel helden hebben zo'n knappe meid om te beschermen." fluisterde ik zacht en drukte mijn lippen teder op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik ben niet zo geduldig en al heb ik daarnet gedacht dat ik ging wachten... ik kan het niet. ik parkeer de auto op een open weiland waar het rustig is en kijk haar aan. 'Vertel.' zeg ik zachtjes.

    Alexi
    Ik kus hem terug en kijk hem aan. 'Jawel hoor. Spiderman heeft er één.' zeg ik en grijns dan. 'Wie zegt er trouwens dat je me moet beschermen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik zuchtte. Ik wist dat dit ging komen.
    "Je maakt je zorgen omdat ik zo weinig eet, niet?" begin ik waarschijnlijk op een heel andere manier dan hij verwacht had.

    Axton
    "Ik. Ik heb je al genoeg moeten beschermen en nee, Spiderman heeft er geen. Geen enkele held heeft iemand die zo mooi is als jij." glimlachte ik en legde mijn voorhoofd tegen het hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ja inderdaad, dus wat is er aan de hand?' vraag ik haar en kijk haar aan. Iets onderzoekend maar merendeel bezorgt.

    Alexi
    Ik word rood en kijk weg van hem. Naar zijn schouder gewoon zodat ik niet in zijn ogen moet kijken en zo nog roder word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik werd vroeger gepest... heel hard gepest. Ze zeiden dat ik dik was en stonk en dat niemand me ooit zou moeten hebben. Het bleef ook niet alleen bij verbaal pesten... Maar goed. Mijn ouders gingen uit elkaar en ik kreeg anorexia. Nog meer gezaag en gepest duwde me er dieper in. Uiteindelijk hebben mijn ouders me naar een instelling gestuurd, daar heb ik opnieuw leren eten. Maar het is nog steeds moeilijk, dus ik eet niet veel. Maar ik weet hoeveel ik wel moet eten en zolang ik geen maaltijd oversla, is er geen probleem." zei ik simpel. Ik wou geen emotie tonen.
    Die pesters waren mijn verleden, of dat maakte ik mezelf toch wijs.

    Axton
    Ik grijnsde.
    "Je hoeft niet te blozen, al is het natuurlijk superschattig, maar het is niet nodig. Je bent echt super en daar hoef je je niet voor te schamen."
    en ik drukte mijn lippen op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {pff, was gister naar de kermis... heb ik wat meegemaakt xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Tell me ^^]

    Joshua
    Ik zwijg als ze vertelt en trek haar dan in een knuffel. 'Even voor de duidelijkheid, je bent niet dik, maar prachtig; je stinkt niet want je ruikt overheerlijk en ik hou echt veel van je. Wie je durft iets aan te doen, vermoord ik.' zeg ik en druk een kusje op haar kruin.

    Alexi
    Ik kus hem terug met gesloten ogen maar haal mijn lippen dan verschrikt van de zijne. 'Jij moet opletten dat we niet neerstorten.' zeg ik met een glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    'Hoe kan jij zo rustig blijven?' mompel ik half en verstop mijn gezicht in mijn kussen.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en kus haar nog eens. Ik sla een handdoek om haar heen en een om mijn middel. 'Zullen we kleren pakken? Je mag vast wel iets van Alexi lenen.' zeg ik en glimlach.


    Leslie Day
    Hij slaat en handdoek om mij heen en doet er zelf een om zijn middel. Hij zegt dat ik vast wel kleren van Alexi mag lenen. 'Ik geloof dat we inderdaad wel dezelfde maat hebben, bij toeval.' en ik glimlach naar hem en loop dan de badkamer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik volg haar en pak wat kleren voor mij. Een gewone jeans met een hemdje en doe die aan. Ik zet mijn zonnebril op mijn neus en wacht even op haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Nick and leslie? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling