• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn lippen zakken af naar zijn borstkas. Ik blijf kusjes geven en ik voel hoe ik bijna tot mijn hoogtepunt kom. Maar nog net niet helemaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kreun zachtjes en wrijf sneller over haar clitje. Ik kus haar nek/


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Gemeen,' mompel ik zachtjes en kreunend. Hij wrijft sneller, stoot in me en kust mijn nek. Ik kreun weer en sluit genieten mijn ogen. 'Ik hou van je,' fluister ik kreunend. En dan kom ik klaar en ik hijg lichtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ook van jouw.' fluister ik en ga uit haar. Het is me gelukt. ik ben niet in haar klaargekomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is niet klaargekomen en ik glimlach naar hem. Dan ga ik achter hem staan, tegen hem aan, en sla mijn armen om hem heen, en leg mijn handen op zijn lid en begin hem dan zachtjes af te trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zuig mijn adem naar binnen en kreun dan zachtjes. Ik kijk dankbaar over mijn schouder en kreun weer. Dit is zo goed.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:28 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lize :P dit is Jake Sadler, niet Javier Morgan, Javier moet eten koken :Y)]

    Leslie Day
    Ik ga iets sneller en steviger en wacht gewoon Jake's reactie af of ik het wel goed doe. Ik doe het in iedergeval niet te hard. Af en toe streel ik alleen maar grote tijd trek ik hem gewoon af. En ik druk kusjes op zijn rug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oeps xd]

    Jake Sadler
    Ik zat daarnet al dicht tegen een orgasme dus ik wist dat dit niet lang zou duren. Met een kreun kom ik klaar. Ik hijg even en draai me dan om om Leslie te zoenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij komt klaar en draait zich dan naar me om en zoent me en ik zoen terug en bijt dan zacht op zijn onderlip. De douche loopt nog steeds. Ik ga met mijn handen door zijn haar en verstrengel die daar dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Hij ging gewoon door, waarom begreep hij het niet? Ik zuchtte. 'Alleen als het nodig is. Zoals ik al zei. ' Ik rolde als gewoonlijk met mijn ogen.
    Ik had mijn outfit aan de binnen kant van mijn kast gehangen terwijl ik naar de badkamer liep. Ik keek naar mezelf en zag er nog steeds na mijn gevoel slecht uit.
    Ik liep weer terug en schonk een glas drinken in. 'Moet je ook. ' mompelde ik toch uit beleefdheid. Terwijl mijn blik de kamer afging ruimde ik uit irritatie toch nog wat op. 'Waarom wil je dat allrmaal weten. ' zei ik uiteindelijk.


    Jonathan Fields
    'Ik kan je gewoon met je ogen hóren rollen,' zeg ik dan. In feiten had ik toevallig net heel even mijn ogen open, maar dat maakt niet uit. Ze loopt richting de badkamer, ik heb mijn ogen geopend. Dan komt ze weer terug en schenkt wat te drinken voor zichzelf in. Ze vraagt of ik ook wat te drinken wil en ik knik, 'Ja graag, zeg ik dan. Ik weet best dat ze het alleen maar uit beleefdheid vraagt, dus dat ik eigenlijk liever afwijzen moet. Maar ik zeg er gewoon ja op. Ze vraagt waarom ik het allemaal wil weten. Ik kijk naar haar en haal dan simpel mijn schouders op. 'Laten we het erop houden dat ik graag mijn kamergenote ken,' houd ik het dan in het midden. Het is gewoon dat ik het puur voor eigen belang wil weten. Of ze wel of niet een beetje te vertrouwen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dank je.' zeg ik zachtjes en laat de stralen nog een tijdje over ons heen lopen. De slechte sfeer van net is verdwenen. Ik pak dan een handdoek en droog haar helemaal af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    '1 margarita, 1 hawaii en 2 fanta's alsjeblief.' bestel ik. Ik betaal al en krijg de fantas al mee. Ik loop terug en ga weer over haar zitten. Ik geef haar haar fanta en drink van de mijne.

    Alexi
    Ik glimlach en trek hem mee naar de kantine. Ik pak weer één appel en een flesje water en wacht dan tot hij klaar is met opdienen.

    Braxlin 'Rose'
    Ik dronk wat van mijn Fanta tot mijn grootste dorst verdwenen was. Ik glimlachte, terwijl ik hem aankeek.
    Hij was zo knap! En hij was van mij!

    Axton
    Met weer een vol bord eten loop ik naar een tafeltje. Ik ga zitten en kijk Alexi aan.
    "Ok, als je alleen een appel eet, goed. Maar je eet de hele appel op, ok?" ik probeerde het niet dwingend te zeggen, eerder smekend. Ik hoopte dat dat meer succes zou hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Je hoeft je niet verplicht te voelen.' zeg ik 'Maar dank je. Ik vind dat film idee beter, dan hoef je niet te dansen.'



    Ryan
    'Hmm.. Gelukkig' Zeg ik grijnzend, 'Zullen we nu dan kijken welke films je hebt meegenomen?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [nvm tjees er is iet ernstigs mis met mn pc xd]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'