• Hee...
    Ik ben een meisje van 18 jaar. En misschien komen er wel reacties van ja er komen nog veel meer jongens je hebt nog lang te gaan. Dat weet ik maar alsnog...

    Ik had eens een beste vriend, hij wist alles over mij en ik alles over hem. Hij was ook de beste vriend van mijn broer. En op een avond hadden we is een keer gezoend.. We vertelde het me broer en hij was erg boos en hij wou niet dat het nog een keer gebeurde. toen uiteindelijk was het nog een keer gebeurd en merkte we dat we echt gevoelens voor elkaar kregen, na een maand vond mijn broer het uiteindelijk goed dat we wat hadden. Ik hield zo erg van N. Dat het steeds erger werd zonder dat ik het door had. Zonder dat ik realiseerde dat ik echt zoveel om hem gaf. We hadden niet zo een relatie dat ik hem mee naar huis nam of in het openbaar zoende of close waren. Want me broer was er altijd bij en we vonden dat dat gewoon niet kon. Mensen wisten wel dat we iets hadden.. Na 4 maanden wou me broer niet meer dat we wat hadden en vertelde alles wat hij ervan vond tegen N... Hij had het toen met moeite uitgemaakt, zo leek het in ieder geval. En toen merkte ik pas hoeveel ik van die jongen hield.
    Ik was er 2 maanden kapot van, ik was een paar weken weggelopen van huis. En had me verjaardag ergens anders gevierd... Nu is het een jaar en 3 maanden geleden dat het uit is gegaan. En elke keer komen we bij elkaar terug. Nu al 6 keer in een jaar en 3 maanden dat ik bij hem heb geslapen. En elke keer krijg ik weer hoop..
    Hij zegt dat hij echt heel veel om mij geeft. maar dat hij het gewoon niet kon doen.. tegen over mijn broer.
    Nu vind mijn broer het goed en ben ik in 2 weken , 2 keer naar hem toe gegaan. Maar alsnog zegt hij dat hij echt niet valse hoop wilt geven en dat hij geen relatie aankan op dit moment. maar alsnog vraagt hij me steeds om langstekomen...
    Dit is de enigste jongen waar ik zoveel van heb gehouden, me eerste liefde zeg maar. En zoals ik al zei ik weet dat er meerdere komen. En diep van binnen weet ik dat dit niet meer gaat werken. Want we zaten alleen maar bij hem binnen toen we wat hebben en dat kan je geneens een relatie noemen. maar het gaat om het gevoel wat ik erbij had op dat moment...
    Ik heb al geprobeerd om naar andere jongens te gaan. Maar ik kan niet meer naar hun kijken op zo een manier.
    En ik kan me er maar niet overheen zetten dat het niet meer iets gaat worden..
    Heeft iemand misschien tips voor me of adviezen, mening geven vind ik ook heel fijn.

    xxxxx

    Goed. Probeer jezelf er maar wel overheen te zetten, en stop met de jongen bezoeken. Uiteindelijk ga je zelfs pijn krijgen als je bij hem bent en dan schiet het helemaal niet meer op. Het heeft tijd nodig, afstand. Verbreek het contact met hem. Het klinkt hard, maar achter iemand aan blijven gaan waarvan je zelf ook al zegt dat het niets wordt schiet niet op. Niet voor hem, en al helemaal niet voor jou.

    woehoe, wat een probleem --'


    SLOAN.

    Wacht wacht wacht. Zit jouw broer nu te vertellen met wie jij mag hebben en niet? Dat gaat mij te ver weetje :$ als jullie 2 van elkaar houden, wrm luisteren jullie dan naar je broer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Remington
    Ik probeer me er al een jaar overheen te zetten, maar het lukt maar niet. Hoe graag ik het ook wil. En ik heb een tijd geprobeert geen contact te zoeken maar wanneer ik hem weer zie is het weer zo vertrouwd. en het is gewoon lastig, in het weekend chilt mijn groep altijd met zijn groep dus dan zien we elkaar echt altijd...

    @ Fellatio
    Ja dat doet ie, best vreemd. Eerst zat hij heel te tijd te zeuren dat ik niet met die jongen moest gaan of met die omdat die allemaal slecht waren, en met de enigste goeie jongen die ik tegenkwam mocht het ook niet. Maar hij had gezegt tegen mijn ex dus, dat als hij het niet zou uitmaken dat hij niet meer vrienden met hem hoefde te zijn. En ze kennen elkaar al 16 jaar ofzo. Het zat gewoon heel moeilijk, helaas...:(

    mbtjaah schreef:

    @ Fellatio
    Ja dat doet ie, best vreemd. Eerst zat hij heel te tijd te zeuren dat ik niet met die jongen moest gaan of met die omdat die allemaal slecht waren, en met de enigste goeie jongen die ik tegenkwam mocht het ook niet. Maar hij had gezegt tegen mijn ex dus, dat als hij het niet zou uitmaken dat hij niet meer vrienden met hem hoefde te zijn. En ze kennen elkaar al 16 jaar ofzo. Het zat gewoon heel moeilijk, helaas...:(


    Sorry maar,, dan vind ik jou broer niet echt een goeie broer/vriend. dat hij jou en N het geluk niet gunt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat vind ik stom van je broer :S
    Je kan er toch niet aan doen dat je verliefd bent, normaal zou hij blij moeten zijn en het jullie gunnen..
    Maar als hij zo doet en je broer gaat het nooit accepteren dan ja is het misschien beter om uit elkaar te gaan..


    Stop wishing, Start doing..

    Nou nu vind hij het goed!
    na een jaar, dat staat ook onderin mijn verhaal haha.
    Maar daardoor was het wel toen uitgegaan. Anders wist ik zeker dat we nog steeds hadden nu!

    Ben je een moslima? Klinkt misschien heel weird om dat te vragen, maar ik bedoel er niks racistisch mee. Maar ik maak het heel vaak mee dat in moslimgezinnen de (oudere) broers de scepter zwaaien. Ik had namelijk een klasgenoot die in het zelfde pakket zat/zit als jij. Dit is wel van belang, aangezien mijn behoorlijk westerse mentaliteit tegenover dingen dan totaal niet kan werken, aangezien jullie cultuur dan heel anders in mekaar zit.

    Maar dat terzijde: Ik vind - en dat is volgens mijn eigen westerse opvattingen, I can't help it - dat je het er hier eens over moet hebben met je broer. Gewoon een heel openlijk gesprek, waarin jij aangeeft dat je zelf mag bepalen met wie je omgaat. Ik neem aan dat het nooit je bedoeling is geweest om met deze relatie een wig te drijven in de vriendschap tussen jouw broer en die jongen en dat zou ik aan gaan geven. And besides: jij zegt toch ook niet tegen je broer met wie hij een relatie mag hebben en met wie niet? Dan vind ik dat hij op z'n minst bij zichzelf moet nagaan dat jij zelfstandig keuzes kan maken en de verantwoording ervoor kan nemen. Het is ook een deel van volwassen optreden; je kán gewoon niet andermans leven zodanig omturnen in een manier waarvan jij vindt dat goed is. Soms moet je dingen leren accepteren. Maar.. ik kan me wel goed voorstellen dat als je weet dat hij jullie relatie nooit zál accepteren, dat jullie het uitmaken. Maar het is absoluut geen stijl van die broer om die jongen te gaan bedreigen om de vriendschap te verbreken vanwege jullie relatie. Maar ik zou die broer van je er in elk geval op wijzen dat hij de enige is die jullie relatie verpest en ik zou vragen waarom hij jullie geluk in de weg wil staan. Wat zijn baat daarbij is?

    Maar once again, dat is wat ík zou doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    @TheBoss,
    Nee ik ben geen moslima, Ben zelf deens. maar dat maakt niet uit. Dat is eigenlijk opdat gebied hetzelfde als in nederland. Maar hoe het met mijn broer zit is , dat ik en me broer zijn zelf ook beste vrienden met elkaar. en hij geeft echt ongelovelijk veel om mij. Daarom probeerde hij zulke dingen te doen... Maar zoals ik al zei me broer vind het nu goed. maar het probleem is dat N. nu steeds zegt van ja je moet niet hoop krijgen, en ik wil echt niet met je gevoelens spelen en wil je echt niet kwetsen. Want N. wilt geen relatie op dit moment. Maar ik laat me gewoon gebruiken.. Dat is het probleem. En ik heb er ook heel veel met me broer over gepraat en we zijn er gewoon ook uitgekomen..

    Oke haha, ik vroeg het me alleen af :Y).

    Ah I see, op die fiets. Nou y'know, in dat geval zou ik het helemaal laten varen. Alle contact verbreken. Uit de telefoonlijst flikkeren, van msn af. Kijk, als een jongen je te kennen geeft dat hij geen relatie met je wil en jij je gebruikt voelt, dan moet je je verstand echt voor je hart laten spreken en doen wat het beste is, ook al is het misschien een pijnlijke keuze. Hoe dan ook wel een keuze waar je op langere termijn profijt van zal hebben. Het is zelfbescherming tegen meer emotionele schade. Want als je je laat gebruiken en niet de knoop doorhakt dan heb je op den duur geen gevoel van zelfwaarde. Yes, ik gebruik dat ouderwetse woord dat sommige jongeren zijn vergeten.
    Dus mijn advies is: mee kappen. En je niet laten verleiden om weer bij zijn deur aan te kloppen, want dan verlies je van jezelf. Waarom jezelf een emotionele straf bezorgen, en dat keer op keer? Als je de hele kwestie laat rusten en je tijdelijk op andere dingen focust dan ga je vanzelf openstaan voor andere jongens. I can tell.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 0:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    @TheBoss,
    ja maar het is zo moeilijk ik zie hem zowiezo elk weekend omdat onze groepen samen chillen. En omdat we verderest ook een hele goeie vriendschap hebben. Maar ik weet dat je gelijk heb maar het lukt ook maar niet...
    ik zit maar te denken van, ja miss als we vaker zo afspreken dat hij zich bedenkt en zegt van ja we gaan het weer proberen.
    Ookal geloof ik niet helemaal van dat gaat gebeuren. maar dat zit gewoon in me hoofd en komt er ook niet meer uit.
    Heel vermoeiend dit allemaal! haha