• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Jonathan Fields
    'Ik kan je gewoon met je ogen hóren rollen,' zeg ik dan. In feiten had ik toevallig net heel even mijn ogen open, maar dat maakt niet uit. Ze loopt richting de badkamer, ik heb mijn ogen geopend. Dan komt ze weer terug en schenkt wat te drinken voor zichzelf in. Ze vraagt of ik ook wat te drinken wil en ik knik, 'Ja graag, zeg ik dan. Ik weet best dat ze het alleen maar uit beleefdheid vraagt, dus dat ik eigenlijk liever afwijzen moet. Maar ik zeg er gewoon ja op. Ze vraagt waarom ik het allemaal wil weten. Ik kijk naar haar en haal dan simpel mijn schouders op. 'Laten we het erop houden dat ik graag mijn kamergenote ken,' houd ik het dan in het midden. Het is gewoon dat ik het puur voor eigen belang wil weten. Of ze wel of niet een beetje te vertrouwen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    "Ja, hoor." glimlachte ik. Ik stond op en liep vlak naast hem, terwijl we naar buiten liepen.
    Ik wist dat hij bezorgd was... maar hij als ik het uitlegde zou hij het wel snappen. Jammer genoeg had ik helemaal geen zin om het uit te leggen. Het was gewoon zo'n stom verhaal om te vertellen.


    Joshua
    Ik sla mijn arm om haar schouders en trek haar beschermend tegen me aan.
    'Nu teruggaan dus.' mompel ik en loop naar de auto.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sarah Dillens
    'Hoe kan jij zo rustig blijven?' mompel ik half en verstop mijn gezicht in mijn kussen.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en kus haar nog eens. Ik sla een handdoek om haar heen en een om mijn middel. 'Zullen we kleren pakken? Je mag vast wel iets van Alexi lenen.' zeg ik en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Jarenlange ervaring' Andwoorde ik grijnzend waarna de schaduw veranderde in een man met een geweer in de deuropening, 'Ben je bang?' Fluisterde ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Een beetje.' probeer ik normaal de zeggen maar er zit een lichte trilling in mijn stem. Ik kan niet goed tegen horrorfilms maar zie ze toch graag. Heel raar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [verveel me :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Je overleeft het wel' Andwoorde ik terug waarna de man het meisje doodschoot en ik de neiging had de pringelbus voor mijn gezicht te drukken, in dat geval keek ik alleen maar naar de chips in de bus en keek ik even niet naar de tv.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Sorry, was even bezig.. Hier heb je alweer een reactie x)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    'Ja dat weet ik ook wel.' mompel ik zachtjes. 'Het is maar een film.' Plots word er op de deur geklopt en verschiet ik me een breuk. Ik gil nog net niet. 'Niet lachen.' mompel ik tegen Ryan en zet de film op pauze. Ik open de deur en zie een jongen staan. 'Sorry verkeerde kamer.' mompelt hij. Ik sluit de deur weer en ga weer zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik druk een kussen tegen mijn gezicht om het lachen te verbergen maar er komt een gesmoort lach geluid achter het kussen vandaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    Ik kijk hem verontwaardigt aan en ga over hem hangen zodat ik hem kan kietelen. 'Niet lachen zei ik.' zeg ik quasi kwaad en begin hem te porren en te kietelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Ik kan tegen kietelen' Zeg ik vervolgens nogsteeds lachend, maar niet om het kietelen maar om haar reactie.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    'Shit dat is waar.' en ik sla beschermend mijn armen om mijn zij. 'Waar kan je dan niet tegen?' mompel ik zo nadenkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Hmm.. Ik kan tegen alles' Zeg ik om vervolgens met mijn handen achter mijn hooft op het bed te gaan liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah
    Ik grinnik en laat een glas water boven hem verschijnen die omkantelt. 'Zo dan krijg ik toch mijn wraak.' lach ik en start de film weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'