• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik aarzel maar kijk hem recht aan. 'Het is goed maar als je me laat vallen...' zeg ik half dreigend half bang.

    Joshua
    Ik eet nu ook verder en glimlach. Ik had echt honger, maar dat heb ik altijd na het zwemmen.

    Axton
    Ik keek haar recht aan.
    "Ik zou jou nooit laten vallen. Wat er ook gebeurd. En anders kan je ervan op aan dat ik er ben om je op te vangen." zei ik serieus.
    Ik drukte mijn lippen op de hare en begon ondertussen mijn hemdje open te knopen. Ik liet het op de grond glijden, zodat ik in bloot bovenlijf stond en mijn vleugels zou kunnen uitslaan.

    Braxlin 'Rose'
    Ik at rustig verder. Opnieuw met kleine muizenbeetjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sarah
    'Jij pakte mijn fanta, ik jouw chipje.' zeg ik lachend. Eigenschuld.

    Alexi
    Ik zet een stap achteruit zodat zijn vleugels plaats hebben en kijk hem glimlachend aan. Ik hoop wel dat het geen pijn doen zoals de vorige keer.

    Joshua
    Als ik klaar ben bestudeer ik zwijgend haar eetwijze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    ik pruil om vervolgens weer een chipje in de lucht te gooien en hem deze keer wel op te eten voordat ze hem kon afpakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik lach even zachtjes en laat me achetrover vallen op het bed. 'Wanneer was je van plan om naar de films te kijken? Nu al of wachten tot het bal begint of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Je hebt genoeg films toch? Dus kunnen we een flim maraton houden, ik heb zelf ook nog wel een paar.. Waarschijnlijk duurt dat wel tot na het bal' Zeg ik grijnzend waarna ik met een hand gebaar nog twee bussen pringels laat verschijnen


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zet een stap achteruit zodat zijn vleugels plaats hebben en kijk hem glimlachend aan. Ik hoop wel dat het geen pijn doen zoals de vorige keer.

    Joshua
    Als ik klaar ben bestudeer ik zwijgend haar eetwijze.

    Axton
    Ik beet op mijn lip, terwijl ik mijn vleugels uitsloeg. De pijn was er nog steeds, maar veel minder sinds het ritueel. Wanneer mijn vleugels helemaal uitgerold waren, vulde ze de hele open plek. Ik keek Alexi glimlachend aan, maar liet haar zelf dichterbij komen.

    Braxlin 'Rose'
    Drie pizzapuntjes verder schuif ik de rest van me af.
    "Wil jij nog wat hebben?" vroeg ik hem, terwijl ik achteruit leunde in mijn stoel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sarah Dillens
    Ik grinnik en laat een tv verschijnen aan de muur met dvd speler. Ik voel me nu wel zwak maar ik moet toch niet meer doen nu. Ik dim de lichten en steek er een horrorfilm in. Dan kruip ik op mijn bed terug en leg mijn deken over ons.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Traag loop ik weer naar hem toe en kik glimlachenx naar de vleugels. 'Ik blijf erbij dat ik ze prachtig vind' zeg ik zachtjes en strijk er even mijn hand over voor ik hem een kus geef.

    Joshua
    Ik kijk even bezorgt en pak dan een pizzapuntje die ik traag op eet in gedachten verzonken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Zie je wel." glimlachte ik. "Je moet niet bang zijn." Ik beantwoorde haar kus en sloeg mijn armen om haar middel. Ik trok haar stevig tegen me aan.
    "Je mag je voeten op de mijne zetten als je je dan beter voelt." fluisterde ik tegen haar lippen aan.

    Braxlin 'Rose'
    Ik zou hem vast mijn verhaal moeten vertellen, maar ik had er nu gewoon echt geen zin in. Vandaag moest een fijne dag worden. En zolang ik geen maaltijd oversloeg, was er geen probleem. Hoe weinig ik ook at. Ik leunde weer met mijn kin op mijn handen, terwijl ik hem aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ryan
    Ik laat tegen beterweten in nog een fles fanta verschijnen om vervolgens met de afstandsbediening de film goed in te stellen en als hij begint begin ik weer mijn chips te eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik zet voorzichtig mijn voeten op de zijne en kijk hem aan.
    Hoe lang is het geleden dat we hier ook zo stonden? Een week of2. Het voelt alsof het maanden of misschien zelfs jaren geleden was.

    Joshua
    Ik schuif zuchtend haar bord weg. 'Zullen we teruggaan?' vraag ik zachtjes.

    Sarah Dillens
    Als de film nog maar 10minuten ver is heb ik al spijt dat ik hem gekocht heb. Bang ga ik wat dichter bij Ryan zitten.
    Ik schrik als de deur dichtklapt achter het meisje har rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte, terwijl ik zacht met mijn vleugels sloeg. De wind suisde om ons heen, terwijl we de lucht in gingen. Ik moest meteen hoog genoeg gaan, zodat niemand ons zou herkennen als vliegende mensen. Nee, als we hoog genoeg waren, waren we hoogstens een rare vogel en daarbij kwamen er niet veel mensen hier, dus ze zouden ook niet al te snel omhoog kijken.
    Ik bleef haar stevig vasthouden, al wist ik zeker dat ze niet zou vallen.

    Braxlin 'Rose'
    "Ja, hoor." glimlachte ik. Ik stond op en liep vlak naast hem, terwijl we naar buiten liepen.
    Ik wist dat hij bezorgd was... maar hij als ik het uitlegde zou hij het wel snappen. Jammer genoeg had ik helemaal geen zin om het uit te leggen. Het was gewoon zo'n stom verhaal om te vertellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ryan
    Plots gaat de deur aan de andere kant van het vertrek open en verschijnt er een zwarte schaduw van een mens om de hoek van de deur en probeert het meisje de deur achter haar open te doen.. Iets wat niet lukt. Zelf was ik niet zo bang.. Mischien een beetje maar had mijn aandacht half bij de chips


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik klem mijn armen om zijn hals en kijk hem aan.
    'Wat als ik val?' vraag ik bang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Dank je.' zeg ik zachtjes en laat de stralen nog een tijdje over ons heen lopen. De slechte sfeer van net is verdwenen. Ik pak dan een handdoek en droog haar helemaal af.


    Leslie Day
    Ik glimlach, en Jake heeft de douche uitgezet eb droogt me helemaal af. Heerlijk warm zo. Ik kijk naar Jake. Ondanks wat Jake en ik telkens weer meemaken, ben ik nog steeds gelukkig met hem. Als Jake klaar is droog ik hem helemaal af. Als ik klaar ben druk ik nog een klein kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.