• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {En leslie, be nice to nick.. He's trying}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Awesome.. Ben je daar ook in.. zo'n atractie geweest waarbij je in zo'n karretje bij verschillende sets rondrijd? Met special effect enzo? (Toen ik daar bij in de rij stond stond er een eindje van ons af een man met een dikke bruine moedervlek op zijn wang.. Er zat haar op XD)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Is dit niet waar ik al die tijd op gehoopt heb? Dat ik weer in zijn armen zou zijn. Zijn kin die op mijn hoofd rust en hij die sorry zegt. Mijn hoofd rust op het o zo bekende plek op zijn borstkas. Alsof er nooit iets gebeurd is. De tranen lopen over mijn wangen. Geluidloos. Op slag vergeet ik alle slechte dingen weer die zijn gebeurd door dat er iets gebeurd. Ik geef er aan toe. Aan het gevoel van gemis.


    [Ja daar ben ik ook in geweest :3 heb je het verhaal gelezen dat er een man me stond aan te kijken omdat ik zong? We stonden in de rij voor die attractie ;D]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik voel haar tranen aangezien ik ze om mijn arm voel druppen maar hoor haar niet snikken of iets anders, ze zecht niets.. Al had ik verwacht dat ze me van haar af zou drukken.

    {Have to go.. Tot morgen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Awesome! Jesss.. I did :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nevermind, kan nog even blijven.. Als mn moeder niet terug komt}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Noooooo why? ): baaayyy Elvis]

    Leslie Day
    Ik blijf gewoon zo staan bij Nick. Ik kan het niet, de knuffel verbreken. Ik kan het vertrouwde gevoel dat ik al die jaren heb moeten missen niet weer zomaar laten gaan. Dan bedenk ik me dat ik er iets voor in de plaats heb gekregen. Jake. Jake! Ik maak me los uit Nick's armen en veeg de tranen weg. 'Ik zie je later nog wel,' zeg ik dan zacht. En ik draai me om en loop dan mijn kamer in. Ik sluit de deur en laat me aan de andere kant er van naar beneden zakken.


    [Oo... Ik had er net zo geschreven dat Les vrij was XD OKAY AACHT EVEN. Dan pas ik hef aan]


    [new:]

    Leslie Day
    Ik blijf gewoon zo staan bij Nick. Ik kan het niet, de knuffel verbreken. Ik kan het vertrouwde gevoel dat ik al die jaren heb moeten missen niet weer zomaar laten gaan. Dan bedenk ik me dat ik er iets voor in de plaats heb gekregen. Jake. Jake!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. anders mag je dat ook wel doen.. Aangezien ik zometeen toch weer weg moet? Kan jij dan in iedergeval verder :3}

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja maar ik schrijf haar dan wel weg van hem :3 dat komt wel goed ^.^ ga maar verder Op het tweede geschreven :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Gaat het?' Vroeg ik vervolgens toen ze onrustig leek om haar vervolgens los te laten, en haar aan te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk op naar hem. Ik bijt op mijn lip. 'Ja, het gaat wel,' zeg ik met een zachte stem. Ik veeg mijn tranen weg. Ik moet er gewoon niet aan toegeven. Poe poe, ik heb gevonden wat ik al die tijd zocht en verlangde. Niet armen om me heen. Maar Nick zijn armen om me heen. En dat gevoel moet ik van me afzetten. Het zorgt alleen maar voor problemen. Ik ben nu met Jake. Met Jake van wie ik zielsveel houd. En toch.. Toch voel ik me onrustig in mijzelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' Mompelde ik, 'Moest je niet weg?' Vroeg ik haar vervolgens, aangezien ze dat net had gezegt. De knuffel van net had heel veel herinneringen naar boven gebracht.


    Don't be like the rest of them, darling

    {ff iets tussendoor:

    Ik heb DRINGEND ideeën nodig voor kleren.

    Ik zit dus in de ksa (jeugdbeweging) en we gaan meedoen met een soort van ter land, ter zee en in de lucht.
    Dus we gaan zo'n wagen bouwen die dan een parcour moet afwerken. Nu moet ik met nog enkele meisjes het kostuum van de 'chearleaders' en de bestuurders ontwerpen.
    Ik heb al enkele ideetjes, maar nog lang niet genoeg, dus als het kan:
    HELP!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Huh? Wat?' mompel ik van mijn stuk gebracht. Dan herpak ik mezelf. 'Ehm niet persé,' zeg ik dan zacht. De enige reden dat ik weg ging was omdat ik moest janken. Ik kijk hem aan. Zijn gezicht is ook nog echt niets verandert, na al die tijd nog steeds niet. Het enige verschil tussen ons, of eigenlijk oude situatie, is dat ik mens ben en hij demon. Ik verdrink zowat in zijn ogen die een uitwerking op me hebben die ik niet wil dat ze hebben, maar dat doen ze ook nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Have to go.. Bye Jaimes <3}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling