• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Jonathan Fields
    'Zo zo, dus ik heb een goede invloed op je,' zeg ik dan. 'En mij boeit het niets dat je met andere demonen vecht, die moeten gewoon opgeruimd worden.' ik klink onverschillig, en dat ben ik ook. 'En ja, bi die laatste was ik bij. Zij verdiende het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zucht en laat de douche lopen. Ik kleed me uit en stap onder de warme stralen. Ik sluit genietend mijn ogen en probeer te vergeten.

    Joshua
    'Dan word het samen.' zeg ik en parkeer de auto. Samen met haar loop ik naar binnen en betaal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ril een keer. En slik dan nog een keer en kijk op naar Jake. 'Het spijt me,' zeg ik zacht. 'Zoiets had niet mogen gebeuren. Ik had me niet moeten laten gaan.' dan sla ik mijn ogen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Jij kan er niet aandoen.' zeg ik en glimlach zwakjes. 'Al was het best stom om als mens naar het meer te gaan.' voeg ik eraan toe 'Nu sta ik bij Nick in het krijt.' Ik walg van het idee maar toch... als het om Leslie te redden is zou ik zelf beste vriendjes met hem worden als het moet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    'Zo kan je het noemen.' ik grinnik tot hij iets onverschilligs zegt. 'Vergeet niet dat ik ook gewoon een demoon ben eh.' komt er iets serieuzer uit mijn mond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    Ik ging liggen. Man, wat was het manifesteren van een heel mens moeilijk...
    Ik sloot mijn ogen, plots voelde ik iets zachts tegen mijn keel drukken. Ik opende mijn ogen, maar wist al wat het was. Saffier...
    Ik glimlachte licht en sloot mijn ogen weer.

    Braxlin 'Rose'
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, terwijl we een hokje binnen liepen. Eenmaal binnen haalde ik mijn hoofd van zijn schouder en drukte een kusje op zijn lippen.
    "Braaf zijn, eh." fluisterde ik


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk op naar Jake. 'Ik ben gegaan zodat Alexi niet meer in trance zou zijn. En Nick... Hem.. Ik weet het niet. Ik weet niet waarom hij me tegenhield.' ik kijk weer naar beneden. 'Hij zei dat hij geen lijk wilden.' ik schud mijn hoofd. Ik geloof hem er niet over. 'Maar goed. Het is nu voorbij.' ik glimlach naar Jake. Ik moet me er gewoon over heen zetten. 'Ik wil ook douchen, ga je mee naar mijn kamer?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik lach vermakelijk, 'Ja, qua benaming ben je een demon, voor de rest,' ik maak een pff-geluidje, 'niet.' ik kijk haar aan. In mijn ogen is ze niet echt een demon. En dan bedoel ik qua mensen teisteren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik wikkel een handdoek om mijn lichaam en voel me een heel stuk beter. Ik loop de kamer binnen en pak wat gemakkelijke kleren om me om te kleden in de badkamer. Ik loop weer aangekleed naar binnen en kijk naar Leslie 'Je moet je douchen, je knapt er van op.' zeg ik tegen haar en glimlach even. Ik ga dan naast Axton zitten en streel zachtjes met mijn vinger over zijn wang. Het is net alsof hij slaapt.

    Joshua
    Ik zal het proberen.' grinnik ik en kus haar eerst zachtjes voor ik me begin uit te kleden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik open mijn ogen en kijk haar glimlachend aan.
    "Beter?" vraag ik slaperig. Ik kan mijn hoofd niet veel draaien, omdat ik denk dat Saffier in mijn nek in slaap gevallen was en ik haar niet wakker wou maken.

    Braxlin 'Rose'
    Ik grinnikte ook en begon me toen ook om te kleden.
    Als mijn broekje aan was, begon ik met mijn topje. Ik draaide me met mijn rug naar hem toe en keek over mijn schouder naar hem.
    "Kan je me even helpen?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en glimlach. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. 'Slaap maar, vanavond word nog een lange avond.' zeg ik en druk een kus op zijn voorhoofd waarna ik hem indek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik streel zachtjes haar rug en druk kusjes op haar schouderblaren terwijl ik haar topje dichtmaak. 'Zo.' zeg ik glimlachend en houd mijn boxer aan. Ik doe mijn zwemshort erover en pak mijn spullen bijeen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Alexi komt op dat moment onder de douche vandaan. Ik glimlach zwak naar haar. 'Ga je mee douchen of niet?' vraag ik dan aan Jake. Ik sta op vanuit zijn armen. En loop richting de badkamer. Jk zie vanzelf wel of hij mee komt of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik volg haar, deels om dat ik bezorgt ben, deels omdat ik niet zonder haar wil zijn. Ik sluit de deur achter ons en kleed me uit tot op mijn boxer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach even. 'Komt omdat je me nog niet op m'n ergst hebt meegemaakt.' zeg ik zachtjes.
    Ik kijk hem aan schud mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.