• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    'Waarom doe jij niets?' Vraag ik haar vervolgens om kort naar Willow te kijken, 'En mischien jij zometeen geen hardslag' Kaats ik terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kunnen jullie de laatste posten tegen één van mijn charries quoten, please? ^^

    UGH. Ik ben net doodmoe terug van sportdag op school en wat gaan we dan eten: EEN FREAKING OMELET WAAR IK BIJNA VAN MOET OVERGEVEN. :/]


    help

    Melany Morgan
    'Omdat jullie een gezellig gesprek aan het houden zijn blijkbaar.' mompelt ze en ik grinnik voor ik antwoord. 'Ik ben tenminste geen bloedzuiger.' zeg ik simpel terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    'Hmm.. Ik wel' Andwoord ik simpel, 'Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen' Zei ik vervolgens tegen Willow.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dashed schreef:
    Charlie L'aler
    Oke hij had gelijk, ik wist zelf ook dat het een infectie was. Ik zuchtte en probeerde voorzichtig mijn ingetapte hand te bewegen, maar dat deed ongelooflijk veel pijn. Ik slaakte even een kort gilletje en beet op mijn lip om mijn tranen zo tegen te houden. 'lance alsjeblieft, je bent net terug van vakantie. Ga naar je broer, hij heeft je echt gemist.' Ik glimlachte zwakjes en duwde hem met mijn goede hand zwakjes in de richting van de deur.


    On wednesdays we wear black

    Willow
    Ik grijns en loop naar het meisje toe. 'Wat ik niet snap is waarom je zo dom bent. Je bent ongewapend, een groentje en toch daag je 2 vampiers uit?' Ik schud afkeurend mijn hoofd. 'Weet je wat liefje, ik doe je een plezier.' zeg ik en voor ze doorheeft wat ik doe bijt ik in mijn eigen pols en duw die op haar lippen. Ze moet wel drinken. Ze kijkt me walgend aan en mijn wond geneest weer. 'Zorg nu maar dat je niet sterft anders word je zelf een bloedzuiger.' zeg ik en knipoog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    Ik kijk naar wat Willow doet, en het maakt me walger.. Mischien omdat ik als ik kon kiezen het zelf niet eens wouw zijn, 'Was je nu vamplan haar te vermoorden of laat je het gewoon zo?' Vroeg ik Willow.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Kom je er vaak?' Vroeg hij vervolgens waarna hij naar Marie keek, hij kon zien dat hij haar iriteerde. Blijkbaar had hij die reactie van bijna iedereen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Willow Highfields
    'Ik laat het zo. Dus ren slayertje.' zeg ik mompelend en ze verdwijnt uit ons zicht. 'Wees gerust als ze slim is blijft ze vandaag binnen, het kan niet zo veel kwaad wat ik nu gedaan heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Thank you, Anne.]

    Lance Oliver Quarin || Wachter
    Lance kijkt hoe Charlie zucht en voorzichtig haar ingetapete hand beweegt, maar zo te horen doet dat pijn.
    "Lance, alsjeblieft, je bent net terug van vakantie. Ga naar je broer, hij heeft je echt gemist." Charlie glimlacht even zachtjes en duwt Lance richting de deur, maar hij schudt zijn hoofd. "Laat me er ten minste even naar kijken," zegt hij.


    help

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Kom je er vaak?" vraagt Damon. Marie haalt haar schouders op.
    "Af en toe... Hangt er vaak van af welk weer het is."


    help

    Damon
    'Dat klinkt logisch' Mompelde hij vervolgens terwijl hij rondkeek, bossen waren een van zijn favorietste plekjes.. Niet alleen om te jagen.. Maar om alleen te zijn, het was donker en het was er stil.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alex
    'Kon je haar niet gewoon direct vermoorden?' Vroeg ik haar waarna ik de Slayer nakeek, hopelijk voor haar bleef ze binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Dat klinkt logisch," mompelt Damon terwijl hij rondkijkt.
    "Bossen zijn mijn favoriete plekken," mijmert Marie, terwijl ze een stres blond haar uit haar ogen strijkt. "Overdag kan de lichtinval tussen de bladeren zo magisch zijn en 's nachts is het zo mysterieus en anders dat ik altijd verder zou kunnen dwalen."


    help

    Willow Highfield
    Ik schud mijn hoofd 'Dan krijg ik het hele slayercorps achter me aan. Nu heeft ze nog een keuze, als ze verandert is het niet langer mijn schuld.' zeg ik simpel en verstop de 2 lichamen in de struiken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'