• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bye Marthe :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [Lol gisteren beide naar de kapper gegaan (ik & Lene) :

    ]



    [Wat zijn jullie schaaaattig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En wat heb ik gemist en waar moet ik op reageren? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Have to go, gonne watch the hangover}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Key
    Ik luister naar wat Javier allemaal zegt, 'Hm, ik kan wel enig wat koken ja,' zeg ik dan. 'Ik moest thuis ook meestal koken als ik met mijn zus thuis was. Daar was zij te lui voor.' en ik liet het gebeuren. Ik nam de taken altijd op me, maar dat zit denk ik in mijn aard. 'Moet ik koken dan?' vraag ik aan hem. 'Ik vind het niet erg om te doen ofzo.' dan komt Sarah ineens de keuken in en ik glimlach naar haar. 'Hoi Sarah.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Javier moet koken.' zegt ze eigenwijs. 'Wil jij dan dansen met me op de wii?' vraagt ze dan aan Noralie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ze vraagt of ik met haar wil wii'en. Ik kijk naar haar en glimlach dan. 'En Javier kan wel koken?' vraag ik met een lachje. Ik geef haar een aai over haar haren. 'Wat nou als jij het alvast opstart enzo, en dan kom ik er zo aan ja.' en ze loopt dan de keuken uit en ik kijk naar Jav. 'Hoe komt het dat ze je niet mag?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Lang verhaal.' mompel ik zachtjes en begin in de kasten te kijken wat er is om te maken. Ik vind een pakje spaghetti en besluit dan maar spaghetti te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik glimlach, 'Ik heb ook lang de tijd,' zeg ik dan. Dan bloos ik, 'Tenzij je het niet wilt natuurlijk. Dat kan ik best begrijpen, ik vertel namelijk ook niet alles. En zeker niet tegen iemand die ik ren dag ken.' ik ratel. En praat aan een stuk door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik grinnik 'Ik vertel je het wel, ooit. Waarschijnlijk iets later. Niet omdat ik je niet vertrouw maar gewoon omdat ik niet wil dat je slechte dingen over me denkt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik kijk hem vragend aan, 'Slecht over je denk?' herhaal ik zacht. Dan wend ik schuddend mijn hoofd af. 'Ik ga even kijken bij Sarah,' zeg ik dan. En kijk weer op en glimlach dan naar hem. Nu zit het in mijn hoofd... Slecht denken? Ik loop de keuken uit en hoor wat geluiden en loop er op af. Sarah heeft alles klaar gezet en staat stuiterend te wachten. 'Daar ben je eindelijk!' zegt ze dan, met iets te veel enthousiasme. Heb ik serieus ja gezegd? 'Laten we beginnen,' zeg ik dan met een lieve glimlach. En ze start het spel en we nemen onze plaatsen in en dansen dan zoals het moet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Zwijgend zet ik een pot met water op het vuur voor de spaghetti te koken en loop naar de living. Glimlachend leun ik tegen de muur aan en zie Noralie met mijn nichtje dansen. Ik wil het haar niet zeggen. Ik wil het niemand zeggen. Ik haat mezelf erom en ik snap waarom Sarah me haat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Sarah wordt helemaal vrolijk en gaat op in het spel. Ik glimlach en speel gewoon met haar mee, het is wel een leuk spel. 'Je bent er goed in hoor Sarah!' zeg ik aanmoedigend. Dat zeg je toch altijd tegen kinderen. En dat je ze aanmoedigt. 'Ik weet niet of ik er zo goed in ben,' zeg ik dan quasi-bedroefd. Ik doe soms expres dingen fout zodat Sarah beter lijkt. Ik kan best wel een beetje dansen. In de club geleerd. Maar het is meer basis wat ik kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    Ik glimlach weer als Noralie danst en loop weer naar de keuken om door het water te roeren en de pasta erin te doen. Ik leun wat tegen de muur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Sarah en ik dansen zo nog even door. En na een tijdje stop ik. 'Waarom stop je?' vraagt ze dan. En ik glimlach naar haar. 'Omdat ik niet de hele dag door kan dansen kleine meid.' oké... Niet helemaal waar, ik kan ook de hele nacht door dansen. 'Maar jij mag nog wel verder spelen, dan ga ik even kijken bij Javier, we willen natuurlijk wel lekker eten.' ze kijkt even beteuterd maar speelt dan toch verder. Ik loop de keuken weer in. 'Ze gaat zelf verder dansen,' zeg ik dan met een glimlach. Javier staat tegen de muur geleund.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.