• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier Morgan
    Ik lach en neem haar mee naar een hal waar je kan lasergamen. 'Ooit al gelasergamed?' vraag ik haar lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (OMG IK OOK HEA? ;D)
    Tyra Clarks
    'The dark knight? Waarom die film?' Ik lachte even en frunnikte aan een draadje van mijn short dat uitstak, ik wist dus nu niet meer wat ik moest vragen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:49 ]


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Mijn ijsje eet ik op. Ik kijk naar Javier die me meeneemt naar een hal. Ik kijk er rond en dan weer naar Javier. Ik grinnik dan, 'Ehm, nee dat heb ik nog nooit gedaan. En wacht heel even.' ik zoek in mijn tas en vind dan zakdoeken. 'Ik vind het heel stoer staan, maar zonder ijs toch net iets beter.' en ik veeg de ijs van zijn neus. Dan gooi ik die weg en loop terug naar Javier. 'Maar nee, nog nooit gedaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Morgen ken ik de lyrics zeker al uit mijn hoofd. XD|
    Kyle Stark | Sorcerer
    "Geen idee, eigenlijk," zei Kyle eerlijk. "Ik kijk sowieso niet vaak naar films maar The Dark Knight vanwege de Joker. Hij is een..." Kyle zocht even naar een gepast woord voor de man die volkomen gek was,"speciaal. Laat zich opsluiten om dan toch weer vrij te komen, alsof het al die tijd zijn plan was. En het feit dat hij een clown is." zei Kyle en knikte. Blij met zijn omschrijving.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    Alex
    Ik grijns en loop dan achteruit terug naar het meisje terwijl ik haar eerst in de gaten houd om vervolgens mijn tanden in haar arm te zetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Melany Morgan
    Ik vloek en breek een tak in twee. Het kan dat dit niets uitmaakt maar ik moet toch iets proberen. Het is beter dan niets. Ik kom vanachter de boom vandaan en val de jongen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    Eindelijk Actie, ik zie het meisje me aanvallen en sta binnen no-time een eindje achter haar inplaats van ervoor. 'Wou je me echt aan gaan vallen met een tak?' Vroeg ik haar schamper.


    Don't be like the rest of them, darling

    Melany Morgan
    'Het is beter dan niets.' zeg ik en haal mijn neus voor hem op. Ik loop tegen de boom aan en doe een salto in de lucht. Lang leve gym. Ik land op zijn schouders hou zijn hoofd vast met mijn voeten en werk hem tegen de grond. ik wil de tak in hem rammen als het meisje me van hem af gooit en hem helpt opstaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyra Clarks
    'Hij is speciaal. Laat zich opsluiten om dan toch weer vrij te komen, alsof het al die tijd zijn plan was. En het feit dat hij een clown is.' Ik knikte en zette mijn ipod uit. 'Ik vind het eigenlijk meer een geschminkte gestoorde gek met een pistool, maar jouw beschrijving is ook wel leuk.'

    (Zayns haar is echt zo sexy hea ;3)


    On wednesdays we wear black

    |Ikr. XD|
    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle lachte. "Dat is waar. Hij is een gestoorde gek met een pistool." zei hij en knikte instemmend. "Maar wel een slimme, gestoorde gek met een pistool." Kyle keek naar zijn horloge. Hij stelde vast dat het één uur in de middag was. "Volgende vraag?"


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Key
    Mijn ijsje eet ik op. Ik kijk naar Javier die me meeneemt naar een hal. Ik kijk er rond en dan weer naar Javier. Ik grinnik dan, 'Ehm, nee dat heb ik nog nooit gedaan. En wacht heel even.' ik zoek in mijn tas en vind dan zakdoeken. 'Ik vind het heel stoer staan, maar zonder ijs toch net iets beter.' en ik veeg de ijs van zijn neus. Dan gooi ik die weg en loop terug naar Javier. 'Maar nee, nog nooit gedaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Dan is dit de eerste keer.' zeg ik vrolijk en schrijf ons in. We komen in een team met 2 andere mensen terecht en alles word ons uitgelegd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    Lance huppelt haast naar de bibliotheek. Hij doet de deur open en gaat via de boekenkast naar de archieven.
    "Ik ben teruuu-uug!" roept hij veel te luid, waarna hij op zoek gaat naar eten. Hij was net een week weggeweest met zijn ouders. Wyn wilde niet mee, Lance weet nog steeds niet waarom. Hij loopt een beetje rond om tot de conclusie te komen dat er ofwel niemand hier is ofwel zijn ze allemaal gaan trainen, maar daar heeft hij geen zin in.

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Anna knikt en pakt een staak vast, waarna ze een soort van parcours aflegt en de staak naar Wyn's hoofd smijt. Hij vangt het ding met gemak op. Tja, als je zes jaar op straat leeft moet je wel wat reflexen ontwikkelen.
    "Zo goed, baas?" vraagt ze dan met een kleine glimlach.
    "Niet slecht," antwoordt Wyn. "Maar je bewegingen waren te voorspelbaar." Zoiets was eigenlijk moeilijk om te trainen met iemand die niet zo snel was als een vampier, maar je kon er moeilijk een vijandig monster bij gaan proppen.

    Ik ga pudding maken.


    help

    Noralie Key
    Ik kijk om me heen naar de ruimte en dan naar Javier met een glimlach. 'Waarschijnlijk ben ik gelijk game over,' zeg ik met een lach. 'of ga je nu al Super Jav zijn?' ik kijk naar hem met een scheve glimlach. Het is best simpel, maar ik ben waarschijnlijk onhandig ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyra Clarks
    'Volgende vraag.' Ik zuchtte en keek bedenkelijk voor me uit. 'Je zei dat je een wereldreis had gemaakt, waarom heb je die gemaakt?' Kreunend keek ik voor me uit. 'Ik ben daar trouwens zo jaloers op, ik wil ook nog een keer een wereldreis maken.'

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:14 ]


    On wednesdays we wear black