• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    'Nee bedankt, ik wil nog wat langer leven' Zeg ik sarcastisch, 'Mischien dat jij je nog bedenkt, want dat kan ook met plezier geregeld worden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Melany Morgan
    Ik kijk hem nadenkend aan. 'Het is te zien welke dood je bedoelt.' zeg ik dan grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annalia Raven Josef, Slayer
    Anna knikt alweer. Ze loopt even rond om dan weer op dezelfde plek te eindigen. "Nog iets, baas?" vraagt ze. "Of kan ik terug wat vampiers afslachten?" Ze wist wel dat ze zelf die training had gevraagd maar wat moest ze anders. En heel erg vond ze het niet. Wyn was aangenaam gezelschap.


    kindness is never a burden.

    Tyra Clarks
    'Misschien kunnen we die ooit eens samen doen.' Lachend gaf hij me een por waarna ik hem grijnzend aankeek. 'Misschien wel, maar dan moet ik eerst weten of je geen eng mannetje bent.' Zachtjes prikte ik hem in zijn wang. 'Dus Kyle, ben je dat?' Een geamuseerde glimlach sierde mijn gezicht en ik kon het niet laten om even kort te lachen.

    Charlie L'aler
    'Lance, ik voel me prima. Alsjeblieft maak je niet zo druk om mij.' Ik ging rechtop zitten en rilde even van de kou. 'Je broer is trouwens aan het trainen met fabia, en Mel is geloof ik buiten.' Ik sloeg mijn armen over mijn middel en durfde hem niet aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:59 ]


    On wednesdays we wear black

    Alex
    'Wat voor dood heb je liever?' Vraag ik haar sarcastisch, ik werd hier alleen nog maar geiriteerder door.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Have to go.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Melany Morgan
    'Als je me durft te veranderen dan vermoord ik je.' zeg ik simpel. 'De andere doden zijn me gelijk zolang ik niet de enige ben die gaat.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle grinnikte,"Natuurlijk niet." Hij prikte Tyra terug in haar wang. "Misschien ben jij dat wel." Hij trok een wenkbrauw op en grijnsde. "Een eng vrouwtje dan." verbeterde hij zich daarna. "Tenzij je een mannetje bent?" Hij lachte. "Next question, please."
    |Someone Jack?|


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    Annalia Raven Josef, Slayer
    Anna knikt alweer. Ze loopt even rond om dan weer op dezelfde plek te eindigen. "Nog iets, baas?" vraagt ze. "Of kan ik terug wat vampiers afslachten?" Ze wist wel dat ze zelf die training had gevraagd maar wat moest ze anders. En heel erg vond ze het niet. Wyn was aangenaam gezelschap.


    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Nog iets, baas?" vraagt Anna. "Of kan ik terug wat vampiers afslachten?" Wyn trekt even een wenkbrauw op en haalt zijn schouders op. "Je doet maar," zegt hij afwezig. Kwam Lance vandaag niet terug van Frankrijk? Tegen Charlie was hij nochtans uitgevlogen omdat ze Mel meegenomen had op vampierenjacht. Maar hij is niet echt met zijn hoofd bij wat Charlie zegt.

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    "Lance, ik voel me prima. Alsjeblief, maak je niet zo druk om mij," zegt Charlie terwijl ze zich rillend van de kou op het bed zet. Lance trekt het donsdeken over haar heen. "Het gaat helemaal niet oké. Je hebt vast en zeker een infectie opgelopen," zegt hij met een blik op haar hand. Hij wist niet echt wat zich onder dat verband bevond, maar goed kon het in elk geval niet zijn.

    Ik ga slapen. Byee!


    help

    |Slapie wellie. (:
    Een slayer die vampiers wil vervelen met Anna?|

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:07 ]


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Javier Morgan
    Ik glimlach en pak haar hand even vast om haar mee te trekken om over te stekken, dan laat ik haar hand weer los en kijk haar aan. 'Gaan we naar mijn nichtje nu al?'

    Melany morgan
    'Ik mag jullie ook niet zo hoor.' zeg ik geïrriteerd terug en kijk hem weer aan. 'Weet je wat ik zo haat aan jullie? Dat jullie niet gewoon in jullie graf kunnen blijven liggen.'


    Noralie Key
    Hij pakt mijn hand vast en we steken over, er is nog steeds die blos. Vervloekte blos. Dan laat hij mijn hand gelukkig weer los en hij kijkt me aan. Hij vraagt of ik nu al naar zijn nichtje wil gaan. Ik haal mijn schouders op, 'Het maakt mij niet uit, ik vind alles prima,' zeg ik met een glimlach. Jup, ik ben weer op de safe tour, Javier mag beslissen, zo kan ik me naar hem schikken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlie L'aler
    Oke hij had gelijk, ik wist zelf ook dat het een infectie was. Ik zuchtte en probeerde voorzichtig mijn ingetapte hand te bewegen, maar dat deed ongelooflijk veel pijn. Ik slaakte even een kort gilletje en beet op mijn lip om mijn tranen zo tegen te houden. 'lance alsjeblieft, je bent net terug van vakantie. Ga naar je broer, hij heeft je echt gemist.' Ik glimlachte zwakjes en duwde hem met mijn goede hand zwakjes in de richting van de deur.

    Tyra Clarks
    'Misschien ben jij dat wel, een eng vrouwtje dan. Tenzij je een mannetje bent.' Verontwaardigd keek ik hem aan en zette mijn armen in mijn zij. 'Next question please.' Jaja, probeer er maar onderuit te komen ik rolde met mijn ogen. 'Oke volgende vraag dus. Je zei dat je verliefd bent geworden op dit dorpje, maar alsjeblieft. Waarom dit oersaaie dorpje en niet de grote stad ofzo?'


    On wednesdays we wear black

    Javier Morgan
    'Op naar hel.' mompel ik en wandel met haar door de straten. Ik bel aan en Sarah, mijn 9 jarig nichtje doet open. Ze kijkt me kwaad en maar glimlacht dan plots als ze naar Nora kijkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik word een beetje zenuwachtig maar laat daarvan niets merken aan Javier. Tenminste, dat hoop ik. We lopen naar een huis en de deur gaat open. Er staat een meisje dat kwaad kijkt richting Javier. En dan ineens glimlacht naar mij. 'Ehm, hoi,' zeg ik dan met een voorzichtige glimlach. Ze ziet eruit als een eigenwijs meisje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Sarah glimlacht vrolijk 'Hi, kom binnen.' en pakt Nora's hand vast. Ze trekt haar mee naar binnen en net als ik binnen wil lopen slaat ze de deur dicht. 'Series Sarah?' brom ik en bel weer aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'