• http://www.quizlet.nl/quiz/230847/op-eigen-benen-een/

    Wat vinden jullie van de
    titel:

    'Op Eigen Benen'

    Het is een koude decemberavond, 1992. Geen mens is op straat, iedereen zit binnen in hun warme huizen. Langzaam beginnen kleine sneeuwvlokjes de wereld onder een witte laag te bedekken. Het is een heldere nacht, en de maan schitterd samen met duizende sterren aan de hemel. De spanning is voelbaar, er staat iets op het punt om te gebeuren.
    Haastige voetstappen klinken op uit één van de steegjes. Een jonge vrouw verschijnt, een meisje nog maar. In kleding gehuld die eigenlijk veel te koud is voor dit weer, en met in haar armen een bundeltje witte doeken. Snel loopt ze de straat door. Bij het laatste huis van de Eikenlaan stopt ze, en klimt ze het trapje voor het huis op. Vlak voor de deur aarzelt ze even, maar dan legt ze het bundeltje neer. Twee glinsterende, lichtblauwe oogjes kijken haar slaperig aan. "Het spijt me, het spijt me zo.." zegt ze met tranen in haar ogen. Ze haalt een envelop uit haar binnen zak en stopt die goed tussen de dekentjes. Dan drukt ze een kus op de zwarte donshaartjes van de baby. "Het ga je goed." Met die woorden drukt ze de deurbel in en loopt ze weg van het huis, het kindje achterlatend.


    Deze serie zal (als ik hem ga maken) gaan over een meisje dat te vondeling gelegd is. Ze is nu zestien en aardig opstandig. Steeds meer begint ze zich af te zetten tegen haar 'pleegouders'. Van haar echte ouders heeft ze nooit meer iets vernomen. Ze wilt het ook niet, haar moeder heeft haar in de steek gelaten, en dat heeft het meisje haar nooit vergeven. Desondanks is ze toch best nieuwsgierig naar haar verleden. Maar als ze op een dag op zolder een brief tegen komt, die aan haar geadresseerd is, veranderd haar leven voorgoed..

    Dat is dus mijn nieuwe idee, nu heb ik een paar vraagjes:

    -Is het orgineel/leuk

    -Wat vind je ervan? (Niet gewoon: mooi, orgineel, super, standaard, saai etc. zeggen, maar een duidelijke omschrijving van wát je er zo super, stom, geweldig aan vind.)

    -Vind je het leuk als er TH in komt?

    -Zou je hem maken?

    -Moet ik het je melden als deel 1 er is?


    -Wat vind je van de titel?


    Iedereen die reageert: Bedankt!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Kennenlijk is het een slecht idee.. >< Nou dan maak ik hem gewoon niet! =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Neen!Bij mij antwoorden ze ook niet hoor iedereen is hier gewoon lui of durft niets te typen omdat wij zo briliant zijn x)
    Ik ga wel iets zetten hoor!


    The soul needs autumn.

    Neen!Bij mij antwoorden ze ook niet hoor iedereen is hier gewoon lui of durft niets te typen omdat wij zo briliant zijn x)
    Ik ga wel iets zetten hoor!


    ThQ! ^^
    Dat vindt ik nou zo ontiegelijk stom he! Ik bedoel, ik reageer eigenlijk bijna altijd op dit soort topics, en niemand reageert bij mij.. ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    -Is het orgineel/leuk
    Ik denk niet dat het orgineel is maar het is wel leuk.
    -Wat vind je ervan? (Niet gewoon: mooi, orgineel, super, standaard, saai etc. zeggen, maar een duidelijke omschrijving van wát je er zo super, stom, geweldig aan vind.)
    Ik vind dit stuk al prachtig geschreven,het geeft me een raar gevoel!Ik hou erg veel van deze schrijfstijl dus wordt de quiz ook zeker super!
    -Vind je het leuk als er TH in komt?
    Tuurlijk,maar het blijft jou keuze hoor.
    -Zou je hem maken?
    Tuurlijk hij lijkt Beautifull
    -Moet ik het je melden als deel 1 er is?
    Jha want ik wil hem maken omdat ik nu al verslaafd ben x)
    x.


    The soul needs autumn.


    -Is het orgineel/leuk : Ja origineel :D


    -Wat vind je ervan? (Niet gewoon: mooi, orgineel, super, standaard, saai etc. zeggen, maar een duidelijke omschrijving van wát je er zo super, stom, geweldig aan vind.) Het is al zeer mooi omschreven en geschreven en je moet er gewoon een serie van maken!

    -Vind je het leuk als er TH in komt? : Dat moet niet dat mag ik zal het dan wel leuk vinden ^^

    -Zou je hem maken? : Tuurlijk!

    -Moet ik het je melden als deel 1 er is? : Jups :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...


    -Is het orgineel/leuk Jaah



    -Wat vind je ervan? (Niet gewoon: mooi, orgineel, super, standaard, saai etc. zeggen, maar een duidelijke omschrijving van wát je er zo super, stom, geweldig aan vind.) Ik vind het eigenlijk erg moi en ik denk wel dat hier veel mensen gan op afkomen want je schrijfstijl is gewoon prachtig!



    -Vind je het leuk als er TH in komt? Jaah maar zoals CHOCOPOPSx3 zei, blijft jou keuze



    -Zou je hem maken? ADOH!



    -Moet ik het je melden als deel 1 er is? Jaah doen! x]

    -Is het orgineel/leuk
    Orgineel? I dunno ,, Leuk? GENIAAL MEISS!
    -Wat vind je ervan? (Niet gewoon: mooi, orgineel, super, standaard, saai etc. zeggen, maar een duidelijke omschrijving van wát je er zo super, stom, geweldig aan vind.)
    GENIAAL! wnt jij sgrijft egt SUPEr duss al sou je een quiz schrijven over .. een klok sou die nog geniaal sijn X'D
    -Vind je het leuk als er TH in komt?
    Moet je self weten ,[à]
    -Zou je hem maken?
    Duhh :P
    -Moet ik het je melden als deel 1 er is?
    JAAH!!:D

    Xx mij ,, LuffYaah (K)


    Crack a bottle

    Even een vraagje voor de titel, wat vinden jullie van:

    Op eigen benen..


    Of weten jullie misschien wat? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik wil even reacties op de titel mensen! (A)
    Anders kan ik niet beginnen! ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Op eigen benen..
    is wel cuwl meiss <33


    Crack a bottle

    Deel 1 is er! ^^

    http://www.quizlet.nl/quiz/230847/op-eigen-benen-een/


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...