• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle grinnikte,"Je zegt het net. Hier is het kalm, gebeurt er niet veel. Misschien is dat wel wat ik zoek. De hele wereld rondreizen en hier blijven moet toch iets betekenen, niet?" Hij glimlachte. "Dit dorpje sprak wel tot me."


    kindness is never a burden.

    Leslie Day Noralie Key
    Sarah trekt me naar binnen. En dan gooit ze de deur dicht en ik kijk verbaasd achter me. 'Dat is niet lief voor je neef,' zeg ik dan tegen haar. Ik ga op ooghoogte van haar hurkend zitten. 'Hij is een aardige jongen, dus moet je de deur niet in zijn gezicht dicht slaan.' en ik sta weer recht en loop naar de deur en open die voor Javier zodat hij naar binnen kan. Ik kijk even achterom naar het meisje, ik weet haar naam nog niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Was dat echt nodig Sarah?' mompel ik weer en ze knikt fel. 'Ja, mama!' roept ze en verdwijnt. Ik kijk Nora dankbaar aan en zucht. Mijn tante komt op me afgelopen. 'Leuk dat je wil oppassen op Sarah Javier, ik weet dat ze niet altijd aardig tegen je is. En wie is dit?' vraagt ze aan mij. 'Noralie, een vriendin van me. Ze helpt me met oppassen misschien luistert Sarah wel naar haar.' Mijn tante glimlacht beleeft naar Noralie en zegt nog wat over waar alles staat. Dan vertrekt ze met mijn nonkel en laat ons achter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ze verdwijnt dan weer en Javier kijkt me dankbaar aan. Ik glimlach naar hem en dan komt er een vrouw. Ik neem aan dat het zijn tante is. Ik glimlach vriendelijk naar haar. En Javier stelt me voor. Ik kom er zo ook achter dat ze Sarah heet. Ik krijg te horen waar alles staat. 'Dus, wat is nu precies de bedoeling?' vraag ik dan aan Javier en kijk hem aan. Ik ben hier niet bekend mee. Vandaag doe ik eigenlijk allemaal nieuwe dingen. En ik vind het aan de ene kant eng, maar aan de andere kant.. verrassend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'We koken, zorgen dat ze niets stoms doet, spelen een spel, laten haar naar tv kijken en steken haar om 9u30 in bed. Of ja dat is de bedoeling normaal.' zeg ik glimlachend en leid haar naar de keuken. 'Kan je koken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Gotta go. Bye-a (doeg) Ik zal er morgen ook niet zijn. Sleepover bij mijn nicht. (: |


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Ik luister naar wat Javier allemaal zegt, 'Hm, ik kan wel enig wat koken ja,' zeg ik dan. 'Ik moest thuis ook meestal koken als ik met mijn zus thuis was. Daar was zij te lui voor.' en ik liet het gebeuren. Ik nam de taken altijd op me, maar dat zit denk ik in mijn aard. 'Moet ik koken dan?' vraag ik aan hem. 'Ik vind het niet erg om te doen ofzo.' dan komt Sarah ineens de keuken in en ik glimlach naar haar. 'Hoi Sarah.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyra Clarks
    'Mmh, waarschijnlijk heb je gelijk. Dit dorpje is inderdaad best wel interresant.' Ik glimlachte anders had ik ook echt niet met de verhuizing mee ingestemd. Het was een tijdje stil en allemaal gedachte's vlogen door mijn hoofd. Ik zuchtte waarna ik hem weer aankeek. 'Jeetje het lijkt net alsof ik je interview.'


    On wednesdays we wear black

    (doeii'x)


    On wednesdays we wear black

    [Bluhhh, ik kan vanaf morgenmiddag niet reageren tot en met zondagmiddag omdat ik naar Frankrijk ga. Ik kom morgenavond daar aan :3 en dan overnachten we daar want op zaterdag gaan we naar Disney! En ik heb er zin in C: en dan gaan we zondag weer terug rijden en komen we in de middag ofzo aan. En ik ga jullie wel missen hoor :P maar Disney is ook vet gaaf :Y)

    so baayyyybaaaaayyy lovely people <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dante Chase West.
    “Natuurlijk schatje, doe maar rustig aan hoor,” roept Fabia honingzoet terug, waardoor ik bijna moet overgeven, omdat ik het kleffe gedoe maar niets vind – en helaas weet Jane dat ook – maar ik houd het voor even nog in. Fabia loopt gelukkig de andere kant op, dan hoef ik me dus ook geen zorgen te maken dat ze haar aanspreekt en door gaat vragen, want daar zag ik Jane wel voor aan.
    Wanneer ik, en blijkbaar ook Jane, haar voetstappen niet meer hoor, draait ze zich met een ruk om en duwt mij ruw van zich af, maar ik wankel enkel iets naar achter. De beschaamde blik die er op mijn gezicht zat, was helaas duidelijk te zien en zeker voor mijn beste vriendin. “Wat is dit, man?” sist ze kwaad, waardoor ik me op mijn lip bijt.
    “Hoe kun je dit nu voor mij achterhouden? En ‘liefje’? Sinds wanneer zeg jij zulke woorden? Het past absoluut niet bij je. Ik geloof hier helemaal niets van. Ik heb die hele Fabia nog nooit gezien en ineens komt ze opduiken als jouw vriendin.” Ze slaat haar armen over elkaar en ik mag blij zijn dat ze niet gaat schreeuwen, want de paar keer dat ze dat tegen mij deed, was ze ook werkelijk intimiderend. Ik wil protesteren op haar woorden, maar helaas heeft ze gelijk, het kleffe gedoe is niet (en dat zal het ook nooit) aan mij besteed. Ik moest me dan ook echt inhouden om niet over te geven bij die verschrikkelijke zoete bijnaampjes.
    “Je hebt tegen me gelogen, dingen achter gehouden,” beschuldigt ze me en gelijk voel ik me schuldig. Als ik me dan bedenk dat het voor haar veiligheid is, voel ik me iets beter, maar nog steeds gaat het niet helemaal weg. Even weet ik dan ook niet wat ik allemaal moet zeggen en na de paar keer dat ik doelloos mijn mond open en dicht had gedaan, houd ik me maar zwijgzaam.
    “Ik ga die les niet in voor je alles hebt uitgelegd. Ik ben echt teleurgesteld.” Mijn kaken gaan automatisch iets steviger op elkaar, waardoor er een knarsend gelijk te horen is en mijn blik abrupt ietwat streng is geworden. “Dan heb je pech,” meld ik, streng en serieus. Mijn uitstraling was opeens veranderd van het schaamvolle en betrapte naar streng en serieus, het had zelfs iets dodelijks. “We zijn gewoonweg verliefd op elkaar, moet ik het elke keer aan jou verantwoorden dan?” grom ik, waarna ik vervolg, “Je bent mijn moeder niet.” Ik rol mijn ogen, doe mijn armen kritisch over elkaar. “En we gaan nu wel die les in, want ik zou met je meegaan en dat doe ik nu ook.” Meld ik haar, geen discussie meer mogelijk.
    Ik voelde me heel schuldig, ongemakkelijk en zelfs slecht dat ik dit deed. Ik wilde dan ook helemaal niet zo tegen haar doen, maar het kon niet anders. Ik kon niets aan haar uitleggen, want Fabia en ik hadden niet, waren totaal níet verliefd op elkaar en hoe moest ik haar in godsnaam uitleggen wat er dan wel was? Dat was sowieso geen optie.


    LostMagic schreef:
    Melany Morgan
    'Als je me durft te veranderen dan vermoord ik je.' zeg ik simpel. 'De andere doden zijn me gelijk zolang ik niet de enige ben die gaat.'


    Alex
    'Ik denk dat als ik dat doe je nou niet bepaalt de tijd hebt om me te vermoorden, en daarbij denk ik toch dat je al walgt va jezelf dus zal je wel zelfmoord gaan plegen ofzo' andwoord ik simpel


    Don't be like the rest of them, darling

    Melany
    'Nee' ik denk even na 'Ik durf geen zelfmoord plegen... dus ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik zou doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alex
    'Hmmm.. Ik ben beniewt' Mompel ik, dit gesprek iriteerde me meer aangezien het nou niet echt veel zin had om te gaan praten met iemand die je eetlust had verpest of je wouw vermoorden.. Een van beide, mischien allebei.


    Don't be like the rest of them, darling

    Melany
    Ik zie het meisje geïrriteerd naar me staren. 'Vermoord haar of verander haar maar doe iets.' zegt ze gefrustreerd. Ze wil verder eten dat is duidelijk. 'Je vampierenvriendin heeft geen geduld.' merk ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'