• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier Morgan
    'Ze mag je echt graag.' glimlach ik 'En je kan goed met haar overweg. Is dit de eerste keer dat je oppast?' vraag ik haar en roer even in het water zodat de pasta niet aan elkaar plakt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik bloos weer, mijn bloedvaten zitten gewoon erg dicht op mijn huid oké? 'Ehm, ja,' zeg ik dan met een ietwat verlegen glimlach. 'Dit is de eerste keer dat ik oppas. Mijn zus moest altijd op mij passen. Niet dat ze dat deed, daarom leerde ik voor mezelf te zorgen.' ik glimlach kleintjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Je doet het fantastisch.' verzeker ik haar en zet een pan op het vuur om het vlees te bakken. Ik draai me even vragend naar haar om. 'Eet je vlees of ben je vegitariër?' vraag ik haar aarzelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Nog steeds zijn de blosjes op mijn wangen te zien als hij zegt dat ik het fantastisch doe. 'Dank je,' zeg ik dan glimlachend. Hij kijkt me vragend aan. 'Ik ben geen vegetariër,' zeg ik dan met een glimlach. 'Dat had ik je anders wel van te voren gezegd.' ik strijk mijn rode lok weer eens achter mijn oor. Het speldje wat ik van Jack had gekregen, heb ik eruit gehaald.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik haal opgelucht adem en bak het vlees. Dan zet ik nog een pot water op voor de saus te maken. 'Wil je de paprika snijden?' vraag ik haar en begin aan de wortels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik knik en was dan eerst mijn handen. Altijd met koken, mijn standaard. Ik pak een snijplank en de paprika's en begin ze dan te snijden. Ik let er op dat ik niet in mijn vingers snijd, zo onhandig kan ik namelijk best wel zijn. Ik hoor zachtjes muziek uit de living van het spel van Sarah. Ik kijk af en toe even op naar Javier maar concentreer me dan weer. En toch snijd ik in mijn vinger. Ik houd gelijk mijn vinger weg van de paprika en loop naar de kraan om het bloed weg te spoelen. 'Heb je toevallig pleisters?' vraag ik dan met een onzekere glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik lach en knik. Ik loop naar de badkamer en haal een pleister uit een kastje. Ik loop terug naar haar toe en pak haar hand vast. Ik droog voorzichtig haar hand goed af anders plakt de pleister niet goed en leg hem er mooi op. 'Zo.' zeg ik en druk vrolijk een kusje op haar vinger zoals je bij kleine meisjes doet. Ik glimlach even scheef en ga verder met snijden. Ik moet wel anders brand het eten aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij lacht en knikt en loopt dan weg. Ik wacht gewoon geduldig af tot Javier terug komt. Hij loopt naar me toe en pakt dan mijn hand vast. Daardoor bloos ik gelukkig eindelijk een keer niet. Hij maakt voorzichtig mijn hand droog en plakt dan de pleister. Ik glimlach en dan drukt hij er een kusje op. Ik bloos. Ik bloos heel erg en bijt op mijn lip. Maar gelukkig gaat hij verder met snijden. Ik kijk ook naar beneden naar de paprika's en verwens mijzelf en de blosjes. Gelukkig snijd ik mezelf nu niet meer, ik houd niet zo van bloed. Ik kan er wel tegen, maar het is niet mijn favoriete bezigheid. Als de paprika's klaar zijn doe ik ze in een kom en zet die bij Javier neer. 'De paprika's zijn gesneden,' deel ik overbodig mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik glimlach naar haar en doe de erwtjes, mais en wortels erbij. Ik doe ze bij de saus en laat die nog wat koken dan controleer ik de spaghetti door een sliertje tegen de muur te gooien. Hij blijft plakken dus het is goed. Ik giet de spaghetti in een vergiet en doe het gehakt bij de saus en roer die nog eens door voor ik de saus in een pot doe. 'Sarah! Eten!' roep ik en begin borden op te stappen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik lach zachtjes als Jav een sliert tegen de muur gooit. Hij maakt het eten af en roept dan Sarah. Ik schenk voor ons allen wat te drinken in. En zet die dan neer. Sarah komt de keuken binnen en werpt een vernietigende blik op Jav en glimlacht dan naar mij. Kom op. Waarom zou ze Javier nou kunnen haten? Ik neem plaats aan de tafel en wacht dan op het eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Si vous plait, madame' zeg ik glimlachend en geef Noralie haar spaghetti, ik zet dan een bord voor Sarah neer en één voor mezelf. 'Smakelijk.' zeg ik en begin te eten net als Sarah.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    'Bon appetit,' zeg ik dan met een glimlach, verder gaand op Jav's franse uitspraak. Ik strijk mijn lok weer eens achter mijn oor en begin dan met eten. Het smaakt verrassend goed. 'Het is heerlijk,' zeg ik wanneer mijn mond leeg is. En ik kijk met den glimlach naar Javier en neem dan een slok van mijn drinken om vervolgens weer verder te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    Ik glimlach 'Dank je.' zeg ik en kijk dan naar Sarah. Elke keer weer probeer ik een normaal gesprek met haar te hebben wat me tot nu toe nog niet gelukt is. 'Hoe was het op school? Eerste schooldag he?' Ze knikt nors en draait zich om naar Noralie. 'Heb je een vriendje?' vraagt ze nieuwsgierig aan Nora en ik laat me zuchtend terug in mijn stoel vallen. Ik leg mijn bestek weg en zet mijn bord weg. Geen honger meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Oké.. Die vraag had ik niet verwacht waardoor ik licht bloos. 'Eh, nee die heb ik niet,' antwoord ik dan. Ik strijk mijn lok weer eens achter mijn oren. 'mijn prins komt ooit nog wel... Of niet.' ik glimlach dan en hoop dat de blos snel zal verdwijnen. ik kijk expres niet naar Javier, anders moet ik waarschijnlijk alleen maar meer blozen. 'En heb jij toevallig al een stoere jongen gevonden bij je in de klas?' en ik kijk haar aan en neem dan nog een hap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Sarah word nu rood en knikt. 'Er is wel één jongen die altijd lief voor me is.' zegt ze zachtjes. 'Zijn naam is Nathaniël.' Ik bijt op mijn wang en ik sta op om hen alleen te laten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'