• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra
    - Lance Oliver Quarin - Gallymogger

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 9:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik glimlach. Natuurlijk. Een kind van 9 vindt veel eerder liefde dan ik als 19 jarige. Zoiets zegt dan zeker iets over mij? Ach ja. 'Dan klinkt hij als een hele leuke jongen,' zeg ik dan. Javier is weggelopen. Ik keek hem even na. Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom zij hem haat en waarom ij slecht over hem kan denken. Dat zei hij; ik vertel het je later. Ik wil niet dat je slecht over me denkt. En ik weet niet wat hij ermee bedoelt. 'Is het nu niet de planning dat jij in bad gaat en dan gaat slapen?' vraag ij met een glimlach. En ik sta dan op en steek mijn hand naar haar uit. Ze pakt die vrolijk aan en ze trekt me mee naar boven. Ij zorg dat ze in bad gaat en uiteindelijk gaat slapen. Ij fluister een welterusten en loop dan haar kamer zacht uit terug naar Javier. 'Ze slaapt,' zeg ik dan. 'Ik dacht, laat ik het maar voor je doen. Ik weet niet waarom, maar ze lijkt het inderdaad... Niet zo goed met je te kunnen vinden,' en ik bijt op mijn lip. 'maar ja, ik snap het alleen niet. In mijn ogen ben je een aardige lieve jongen.' en ik haal mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik glimlach eventjes flauw. 'Iedereen maakt fouten.' zeg ik alleen en steek dan de film in. Ik pak een flies dekentje en trek Noralie naast me neer zodat ik het deken over onze benen kan leggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    'En misschien maakt zij wel de fout door je niet te vergeven,' zeg ik zacht. Javier trekt me naast zich en legt een deken over onze benen. Er zit nog wel wat ruimte tussen ons in.... Maar het is niet zo heel veel ruimte. De film begint en ik houd mijn mond. Het is een thriller. En onbewust ga ik wat dichter naar Javier toe zitten omdat ik best wel snel bang ben. Waarom heb ik toegestemd?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik zie dat Noralie dichter tegen me aankomt zitten en sla beschermend mijn arm om haar zoals ik bij Melany ook deed vroeger. 'Rustig maar, onthoud alleen dat het maar een film is.' zeg ik haar zachtjes en kijk weer naar het scherm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Javier slaat een arm om me heen, en ik laat het toe. Het voelt beschermend. 'Weet ik,' fluister ik terug. 'Ik schrik gewoon snel. Maar nu heb ik Super Javier,' zeg ij met een glimlach. En kijk dan naar de film en schrik natuurlijk gelijk.


    [Ik ga slapen, ben morgen vroeg tot laat in het park ^.^ baaaaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik voel haar verstrakken als teken dat ze schrikt en wrijf kalmerend met mijn vingers over haar arm. Ik wend mijn ogen niet van het scherm. Het is net of ze er aan vastgeplakt zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Zijn vingers wrijven over mijn arm en ik kan het gewoon niet laten om heel licht te blozen. Maar Javier is helemaal gefocust op de film dus ik hoop en denk dat hij het niet door heeft. Ik kijk ook gewoon verder en met Javier's arm zo om me heen is het daadwerkelijk minder eng. En ik heb geen idee waardoor dat komt. Natuurlijk schrik ik nog steeds af en toe, maar zo ben ik nou eenmaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik wend mijn blik af als er een close up komt van het lijk. 'Bah is dat echt nodig?' mompel ik en kijk even naar Noralie. 'Gaat het nog?' vraag ik haar en kijk haar glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Hoi. Wat heb ik gemist?
    Ik kan reageren maar het zal wat langer duren want ik zit op miijn mobiel. Misschien niet zolang meer want mijn battery is bijna op. (: |


    kindness is never a burden.

    [Leentje leentje leentje toch xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Gy moet juste klappen.|


    kindness is never a burden.

    [Javier en Nora zijn aan het oppassen, Mel heeft vampierbloed in haar systeem door Willow en Alex, en cetera cetera xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ik zal denk ik vandaag en morgen niet kunnen reageren want ik heb een of andere familiebijeenkomst in groningen -,- 'xx)


    On wednesdays we wear black

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Lance Oliver Quarin || Slayer
    Charlie zucht overdreven luid en steekt haar hand uit. "Niet te snel oordelen, alsjeblieft, een stomme vampier heeft me alleen gebeten," zegt ze waarna ze haar hoofd even schudt. Lance trekt voorzichtig de plakkers van het verband en maakt het los. Haar huid heeft nu niet echt wat je noemt een gezonde kleur en Lance schudt zijn hoofd.
    "Die hechtingen moeten er nu uit en de wonde moet goed ontsmet worden," mompelt hij eerder tegen zichzelf dan tegen Charlie. Hij had twee jaar geneeskunde gestudeerd aan een nogal hoogstaande universiteit, maar hij moest er mee ophouden omdat hij geen tijd had om telkens naar Sunnydale te gaan en dan terug.


    help

    WillNotLearn schreef:
    {Ik wil drama :c Maybe Marie finds out Damon is a Vampire are something like that? :3}

    Damon
    'Bij mij een van mijn favorite plekken' Zei Damon vervolgens, 'Ik heb het waarschijnlijk liever in de nacht, waneer alles stil is en je de vogels en andere dingen kunt horen'


    Don't be like the rest of them, darling