• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Reyna


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:01 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Carmenta schreef:
    De reden waarom Rosali bij de maffia zit is omdat Alex haar heeft voorgesteld. Rosali is een ex spion en had de MI6 verraden.
    Ze leerde Alex kennen toen ze achttien was en die twee kregen een relatie. Hij stelde haar voor aan de 'baas' door haar achtergrond en ervaringen.
    Het is uiteindelijk uit gegaan tussen die twee omdat ze beide niks meer voor elkaar voelde. Zij is er helemaal overheen, maar Alex is soms nog wat beschermend over haar.


    Zou je dit misschien willen veranderen naar CIA, of de inlichtingendienst van een ander land? Want ik had juist Leighanne/Raisa daar bij gedaan omdat het dan origineel zou zijn en dat is het nu niet echt meer...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ebola schreef:
    Arkadiy is trouwens geweldig geworden.

    Ah, really? Thank-you! Hihi. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer begint deze rpg eigenlijk? Heb er namelijk echt zin in, mwuaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop morgenavond, als het lukt!


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Reyna schreef:
    (...)

    Zou je dit misschien willen veranderen naar CIA, of de inlichtingendienst van een ander land? Want ik had juist Leighanne/Raisa daar bij gedaan omdat het dan origineel zou zijn en dat is het nu niet echt meer...


    Tuurlijk, always u know. xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ebola schreef:
    Ik hoop morgenavond, als het lukt!


    Dan mis ik het begin, dus ik hoop dat ik dan niet gelijk erg snel gaat en ik zaterdag nog in kan springen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ebola schreef:
    Ik hoop morgenavond, als het lukt!

    Hehe, let me know when the action is gonna happen. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Hehe, let me know when the action is gonna happen. :9~


    I will!


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Reyna schreef:
    (...)

    Dan mis ik het begin, dus ik hoop dat ik dan niet gelijk erg snel gaat en ik zaterdag nog in kan springen.


    Van wanneer tot wanneer ben je er niet dan?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)

    Van wanneer tot wanneer ben je er niet dan?


    Eh, ik ben morgen rond half vijf thuis van school. Dan moet ik om zes uur weer weg want ik heb een wedstrijd om half 8. Ben 11 uur denk ik weer terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Eh, ik ben morgen rond half vijf thuis van school. Dan moet ik om zes uur weer weg want ik heb een wedstrijd om half 8. Ben 11 uur denk ik weer terug.


    Ik neem aan dat je niet nog even snel alles wil lezen als je thuis komt en daarna nog weg moet, dan maak ik hem wel later in de avond aan.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je niet nog even snel alles wil lezen als je thuis komt en daarna nog weg moet, dan maak ik hem wel later in de avond aan.


    Dankje, dat is lief :3

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 22:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ooh jammer ik ben morgen en zaterdag van 8 uur sochtends tot diep in dd nacht aan t werk voor stage en werk :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ebola schreef:
    Ik hoop morgenavond, als het lukt!


    Oeh, dan weet ik niet of ik er bij kan zijn. Moet oppassen bij de buren. Maybe heb ik daar internet. Ik hoop het in ieder geval.

    Ebola schreef:
    Ik hoop morgenavond, als het lukt!


    Morgen avond? Ik ben bij mijn zus en heb geen laptop..wel een Ipad maar dan komen de reacties gewoon later etc. Of misschien kan ik de laptop van mijn zus claimen als ze uit gaat XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.