• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Reyna


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:01 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik voel me gestereotypeerd (cat)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:00 ]


    There is so much you haven't seen before

    Carmenta schreef:
    (...)

    Echt als hij me zou zien zou hij dood zijn.

    Hahahaha lollol.
    Ik moest gelijk aan een huppelkut denken toen ik dat van die kont schudden las. Wtf, ik moet er niet aan denken om zo te zijn (cat)


    Nu vraag ik me af hoe jouw vriendin is haha.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Arkadiy is trouwens geweldig geworden.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Nu vraag ik me af hoe jouw vriendin is haha.

    Mijn vriendin is geweldig :Y) Ze is heel erg lief en echt geweldig. Gelukkig snapt ze ook nog wat computer dingen zodat ik het niet 100x moet uitleggen en er gek van word. En uuuh, ze ziet er echt super leuk uit :Y) En nee, zij huppelt niet of schudt met haar kont xd Hoewel haar kontje wel lekker is, Hihi.

    Maar zo zou ik mijn personage laten doen als ik een meisje aan zou maken. Zo iemand die het leven ervaart alsof het een droom is en het allemaal niks uitmaakt xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cocon schreef:
    (...)
    Hahahaha lollol.
    Ik moest gelijk aan een huppelkut denken toen ik dat van die kont schudden las. Wtf, ik moet er niet aan denken om zo te zijn (cat)


    Hahahahha ik dus ook.

    Ik dacht het al bij het giechelen. Gadver, niks tegen hun maar gewoon totaal niks voor mij ;x


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oké, guys. Dan ben ik dus hetzelfde. Ik schud niet met mijn kont, Ugh, hoer, en verder heb ik ook amper vrouwelijke trekjes. Ik ben gewoon een halve man. Helaas de waarheid is hard.. xd

    Edit; Het spelen van een jongen/man is ook niet zo moeilijk. Je doet gewoon wat stoer, grijnst sexy en verovert meisjes met je charmes. (;

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:16 ]

    Corallo schreef:
    Oké, guys. Dan ben ik dus hetzelfde. Ik schud niet met mijn kont, Ugh, hoer, en verder heb ik ook amper vrouwelijke trekjes. Ik ben gewoon een halve man. Helaas de waarheid is hard.. xd

    Edit; Het spelen van een jongen/man is ook niet zo moeilijk. Je doet gewoon wat stoer, grijnst sexy en verovert meisjes met je charmes. (;

    Join the club. :Y)


    Corallo schreef:
    Oké, guys. Dan ben ik dus hetzelfde. Ik schud niet met mijn kont, Ugh, hoer, en verder heb ik ook amper vrouwelijke trekjes. Ik ben gewoon een halve man. Helaas de waarheid is hard.. xd

    Edit; Het spelen van een jongen/man is ook niet zo moeilijk. Je doet gewoon wat stoer, grijnst sexy en verovert meisjes met je charmes. (;


    Vergeet je snor niet :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cocon schreef:
    (...)
    Join the club. :Y)


    Hmmm, wat zijn we weer schattig met onze half mannen trekjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    haha wow wat een gesprek.

    oh en diegene die khristina speelt. kun je je personage afmaken want de mijne heb gevoelens voor haar

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:45 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    haha wow wat een gesprek.

    oh en diegene die khristina speelt. kun je je personage afmaken want de mijne heb gevoelens voor haar


    Het RPG is nog niet eens begonnen en je personage vindt al iemand leuk? >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik lees het nu ook pas...
    Maar mijn rol moet inderdaad nog afgemaakt worden, ik heb er alleen weinig (tot geen) inspiratie voor. Hm, ik zal wel wat proberen, I guess.


    Reyna schreef:
    (...)

    Het RPG is nog niet eens begonnen en je personage vindt al iemand leuk? >.<



    nog nooit van gehoort dat je t kan aangeven? hmm vreemd. de rpg hoeft niet begonnen zijn daarvoor. daarnaast betekent dat niet dat zij hem leuk vind


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)


    nog nooit van gehoort dat je t kan aangeven? hmm vreemd. de rpg hoeft niet begonnen zijn daarvoor. daarnaast betekent dat niet dat zij hem leuk vind


    Ik heb er heus wel van gehoord hoor. (cat) Ik vind het alleen dom en wat onnozel, maarja je moet het zelf weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered