• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Reyna


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:01 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    IK DOE MEE! Jongen graag, geen idee of ik leider wil zijn of niet. Zie ik nog wel. Ik ga nu meteen een plaatje zoeken!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rol: Maffia ~ Underboss
    Naam: Sergey Dmitri Bogdanov (Bogdanov is afgeleid van Bogdan wat 'Given by god' betekent)
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Man

    Uiterlijk:




    Sergey is zeker twee meter hoog en torent zo boven bijna iedereen uit. Zijn lichaam is getraind en stevig gespierd. Verder heeft hij grijze ogen en erg kort haar. Sergey draagt meestal een pak, behalve als hij missie heeft. Hij draagt altijd een dubbele holster met, in beide holsters, een P-96. Verder hangt er aan zijn been nog een holster waarin een PP-19 Bizon verstopt zit. En alsof dat nog niet genoeg is heeft hij in zijn schoen nog een klein geweertje verstopt, voor het geval dat hij gevangen word genomen.

    Karakter: Sergey is koudbloedig, een echte "Russian Mobster" als je het zo wilt zeggen. Hij kent geen genade en zijn gevoelens onderdrukt hij het grootste gedeelte van de tijd. Hij doet wat de Godfather van hem verlangt en is bovendien een dodelijk strenge baas over de mensen die onder zijn verantwoordelijkheid werken. Sergey is vanaf kinds af aan lid geweest van de Russische mafia en weet dus hoe alles in elkaar steekt. Wat hij wel en niet moet doen, zo heeft hij zich tot de positie als onderbaas kunnen opwerken. Hij is hardhandig en geeft afgrijselijke straffen als je hem tegenspreekt of in een opdracht faalt. Dit heeft hem een enorm respect opgeleverd en elke persoon die onder hem werkt is dan ook bang voor hem. Sergey kent het woord liefde niet. Hij kent wel seks, maar daar blijft het dan ook. Meer is het niet voor hem. Hij doet niet aan al die gevoelsonzin en niemand zal hem daar ooit vanaf brengen. Verwacht dan ook niet dat hij van je zal houden of ook maar iets voor je kan voelen. Er is verder niet veel over hem te vertellen, omdat hij altijd al in dienst stond van de mafia en voor hen opdrachten heeft uitgevoerd. Van simpele ontvoeringen tot het vermoorden van ministers.
    Verder heeft Sergey een zusje, Yelena. Ze zitten dan wel allebei bij de mafia, maar ze vervolgen uiteindelijk hun eigen weg. Dit betekent niet dat hun relatie niet hecht. Deze is zelfs heel erg hecht. Zou Yelena iets overkomen dan zal Sergey er alles aan doen om haar te helpen. Van luisterend oor tot het vermoorden van mensen. Daarin toont hij alles behalve genade.

    Extra: Sergery rookt en drinkt veel. Het liefst vodka, maar wat had je anders verwacht van een pure Rus. Verder is hij getraind in verschillende vechtstijlen en is hij een certificeerde scherpschutter. Een echte killer dus.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 12:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij is geweldig!


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    mag ik een rol reserveren? Kijk zelf maar een jongen of een meisje, dan zal ik asap ff een rol aanmaken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Maffia
    Naam: Yelena (Lena) (betekent licht) Katya (Rein en zuiver) een naam die ze absoluut niet wilt. Ze haat het dan ook als haar broer die gebruikt. Bogdanov (gegeven door God)
    Dus; Yelena Katya Bogdanov
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:




    Lena is een lange slanke vrouw met vrouwelijke rondingen. Ze is één meter twee en zeventig lang. Haar huidskleur is van zichzelf erg bleek, maar ze zont graag waar door ze meestal wel een bruin tintje heeft. Ze blondeert haar haren, van zichzelf is het donkerbruin. Blond vind ze zichzelf een stuk beter staan, het komt ongeveer tot haar schouderbladen en ziet er verzorgt uit. Ze heeft donkergroene ogen en hoge jukbeenderen. Over het algemeen een knappe jonge vrouw dus.
    Lena houd van vechtsporten waar door haar lichaam ook mooi afgetraind is. Hierdoor is ze sneller, sterker en zelfverzekerder geworden. Lena kan nog wel eens onzeker zijn over haar uiterlijk, ze moet echt haar best doen om gewaardeerd te worden om hoe ze eruit ziet en hoe ze is, hierdoor 'vergeet' ze wel eens om te eten, zodat ze dun blijft. Ze kan hierdoor ook erg ijdel zijn. De littekens die ze heeft van de vele gevechten om zichzelf te blijven bewijzen, verbergt ze dan ook het liefst. Al kan ze er behoorlijk nonchalant over doen.
    Karakter: Yelena is een slim meisje, ze heeft haar hersenen op de goede plek zitten. Toch is het moeilijk om dat te laten zien, ze doet haar uiterste best. Aangezien ze zowat haar hele leven bij de maffia hoort, is ze even meedogenloos geworden, net zoals haar broer. In tegenstelling tot hem heeft ze nog wel een beetje gevoel over, houden van gaat haar alleen te ver. Ze kent geen genade, moord is voor haar een alledaagse zaak. Ze hecht maar weinig waarde aan mensen, behalve aan haar broer. Over het algemeen is ze niet heel erg gewelddadig, alleen als het moet. Agressief kan ze wel erg snel worden.
    Yelena kan ook erg goed manipuleren, met name mannen. Dit doet ze dan ook graag, ze houd ervan om macht te verkrijgen tegenover anderen. Daarvan raakt ze meestal in een goede bui. Als ze niet in een goede bui is, wat vaak is, is ze vaak chagrijnig en sarcastisch. Dit effect word vaak versterkt door alcohol en drugs, waar ze nog wel eens roekeloze dingen van gaat doen. Hoewel ze zichzelf goed kan redden, heeft ze toch een scala aan slechte, vooral oudere en belangrijke, vriendjes gehad, die nog wel eens gewelddadig zijn.
    Extra: Yelena is de jongere zus van Sergey. Samen hebben ze al heel wat jaren gespendeerd bij de maffia. Ze gaan ieder hun eigen weg maar ze zijn toch heel hecht.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik wil graag een vrouwelijk lid bij de Maffia. :9~


    †

    Zijn er nog mensen die de spionnen willen spelen?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik kan altijd mijn zus er nog bijhalen, maar ik zou gewoon even wachten totdat er meer mensen komen. Tot vanavond of zo.


    †

    Invullen
    Rol:

    Maffia
    Naam:
    Khristina Nyusha Valentina
    Leeftijd:
    22 jaar
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk:
    Khristina heeft een egale, blanke huid, met een hele lichte getinte gloed eroverheen. Ze heeft lange, chocoladebruine haren welke soms zwart lijken en deze komen tot haar middel. Het hangt altijd los, of het nou stijl of krullend is, het is los, want van gefrutsel in haar haren houd ze niet van.
    Haar oogkleur is groen, maar doordat er ook veel blauw doorheen zit, heeft het iets aparts. Het favoriete deel van haar hele lichaam vind ze dan ook haar ogen, waardoor velen dit niet van haar verwachten. De lippen van Khristina hebben een rozige teint en zijn vol, waar vaak een sarcastische of verleidelijke grijns op te vinden is.
    De mooie, maar gevaarlijke, donkerharige heeft goedgevormde vrouwelijke vormen en is blij met haar lengte van 173cm. Ze draagt altijd hakken, zelfs als ze op missie is, en je zult haar dan ook niet snel zonder zien. Het is voor haar op hakken of op blote voeten, verder is er niet echt een optie voor haar. Ze kiest meestal kleding die net is, maar ook casual. Als het in elk geval maar niet slobberig is.
    Khristina traint vaak en sport graag, ook al verwachten sommige dit vast niet van haar, maar hierdoor heeft ze goed getrainde, sterke, maar toch elegante benen gekregen. Tattoo is op deze foto gemakkelijk te zien.


    Karakter:
    Khristina is, door haar leven, een charmeur geworden en weet zo ook meestal haar zin te krijgen. Ze bereikt met enkele zoete woordjes al heel veel. Al kun je haar totaal niet op dit beoordelen, aangezien ze vast erg lief en charmant lijkt, maar het niet is. Ze houd haar echte gevoelens verborgen voor de wereld om haar heen, waardoor ze altijd erg afstandelijk en hard lijkt. Haar verdriet en problemen drinkt ze altijd weg met vodka of andere sterke drank, ook is ze niet vies van zo nu en dan een sigaret, maar aan drugs doet ze niet.
    Passief, ordelijk, mysterieus en een sterke wil naar avontuur huizen ook in haar eigenschappen. Ze kan soms als roekeloos beschreven worden en heeft zelfvertrouwen over haar uiterlijk, waardoor ze deze dus ook vaak expres gebruikt bij mannen in de buurt, behalve als ze in een rotbui is. Ze is vrij ongeduldig en lost dingen vaak zelf op.
    Wel blijft ze altijd met beide benen op de grond, ze is absoluut geen dromertje. Khristina weet wat ze wil en als ze het niet krijgt, zal ze net zo lang doorgaan tot het haar lukt. Ze zal dan ook letterlijk over lijken gaan om te krijgen wat ze wilt, totdat ze bij haar bestemming is. In de tussentijd kan ze erg gemeen en sarcastisch zijn, heeft geen medelijden met andermans hun gevoelens en speelt er ook vaak mee.
    Extra:
    Khristina verblijft al meerdere jaren bij de maffia en weet zo ook de noodzakelijke dingen waar ze goed in is, zo ook waar ze minder in kan presteren. Dit gaat ze echter aan niemands neus hangen, want ze vind dat ze enkel op zichzelf kan vertrouwen. Je zult haar dus ook niet snel aan iemand haar geheimen zien vertellen, aangezien ze hier erg streng op let. Het zijn speeltjes, meer niet, meer moeten ze ook niet worden.
    Ze is geïnteresseerd in het sleutelen van auto’s en motoren, waardoor ze zich hier, in haar vrije tijd, mee bezig houdt. Verder houdt ze van pittig eten en gooit ook bijna overal hete pepers in, dit eet ze al van jongs af aan, waardoor ze er ietwat immuun voor is geworden.
    Qua wapens heeft ze altijd een zakmes in haar schoen zitten, een gewone handpistool aan de binnenkant van haar been en hoewel ze goed is in close combat, houd ze het toch liever op een afstand met enkele explosieven.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 23:40 ]


    †

    Hmm, ik twijfel over meedoen [anders zou ik een spion aanmaken]


    Aan niets denken is ook denken.

    Kan ik nog een vrouwelijke rol reserveren? En ik wil anders wel de spion :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil het liefst eerst een jongen erbij voor ik weer vrouwelijke ga weggeven, dus zal ik je dan bij de spion doen als vrouw?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Mij lijkt het wel leuk om de vrouwelijke spion te spelen als dat kan en mag (:
    Maar wat houd dat dan in?


    There is so much you haven't seen before

    Ebola schreef:
    Ik wil het liefst eerst een jongen erbij voor ik weer vrouwelijke ga weggeven, dus zal ik je dan bij de spion doen als vrouw?


    Doe maar :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Session schreef:
    Mij lijkt het wel leuk om de vrouwelijke spion te spelen als dat kan en mag (:
    Maar wat houd dat dan in?


    Sorry, die rol is net vergeven. De mannelijke is nog wel vrij. Het houd gewoon in dat ze een dubbel leven leven en dat geheim moeten houden, de maffia mag er natuurlijk niet achter komen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.