• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Reyna


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:01 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Deze houd ik ja xd. Ik ben gewoon slecht in kiezen ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, omdat de RPG al begonnen is en zo.


    Rol: Vrouwelijk lid van de Maffia.
    Naam: Haar echte naam is Darya Nastya Budian, maar als schuilnaam gebruikt ze Bohgana Yunter, met als roepnaam Dana. Daarnaast heeft ze ook nog een bijnaam; Tigris. Dat betekend tijger in het Latijns.
    Leeftijd: Vierentwintig.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:




    Naast het uiterlijk dat je op de foto's kan zien, heeft Darya ook nog een aantal tatoege's, waaronder deze op haar benen en onderbuik, deze op haar arm en deze in haar nek.
    Karakter: Darya heeft niet voor niets de bijnaam Tigris gekregen. Ze is namelijk een echte tijger. Voor haar kan niks te gek. Ze is dol op drugs, maar wel tot een bepaalde hoeveelheid, aangezien ze niet opnieuw zwaar verslaafd wilt worden. Ook houdt ze van drank, maar natuurlijk ook tot een bepaalde hoeveelheid. En ook van een lekkere sekspartij is ze niet vies, maar ze is géén hoer. Misschien wordt ze daar af en toe wel eens voor uitgescholden, aangezien ze zich af en toe nogal bloot geeft in bepaalde kleding, maar ze is het niet. Haar taak in de bende is dealen. En dan ook heel erg veel dealen. Ze doet dat op verschillende manieren die allemaal heel normaal voor haar zijn.
    Qua karakter is Darya vrij simpel. Ze is een eenvoudig persoon die haar ware gevoelens bijna nooit laat merken, omdat dat nou eenmaal ik haar wereld niet kan. Als stoere meid kan je je gevoelens niet laten merken, tenminste, dat vindt zij. Anderen kunnen daar natuurlijk compleet anders over denken.
    Verder is Darya iemand die voor niemand door het vuur gaat. Je kan immers niemand vertrouwen in deze wereld. Ook heeft Darya pittig lef, aangezien ze al bijna vier jaar drugs dealt en ondertussen ook drugs klaarmaakt en teelt.
    Extra: Ze is nu ongeveer vier jaar lid van de maffia.


    Mijn personage is af. (:

    Invullen
    Rol: Mannelijk lid van de Maffia.
    Naam: Andrei Daniël Belikov.
    Leeftijd: 24 jaren.
    Geslacht: Man, dóh.
    Uiterlijk:


    Hij heeft deze tattoo van een tribal over zijn lichaam, hij is er tevreden mee.
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    De rest vul ik later in.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 17:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Mannelijk lid maffia
    Naam: Ivar Nuriyev
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Ivar is echt een goedaardige reus. Met zijn twee meter is hij dan ook vaak overal de langste en zeker ook de breedste. Door zijn lengte valt dit alleen iets minder erg op. Hij heeft bruin, wat langer haar en donkere ogen. Meestal staat er een glimlach op zijn smalle lippen en een goedaardige blik in zijn gevoelige ogen.
    Karakter: Ivar is een geval apart, een speciaal gevalletje. Hij is niet zo snugger, eerder heel erg dom. Hij begrijpt niet snel dingen en is erg goedgelovig, waardoor er nog wel eens misbruik van hem gemaakt word. Hij kent het verschil tussen goed en kwaad niet zo goed, al is hij wel enorm trouw en loyaal, in dit geval aan de maffia. Voor de rest is hij meestal wel vrolijk. Je moet alleen niet denken dat hij niet doorheeft dat mensen hem achter zijn rug om bespotten. Als hij alleen is, in zijn kamer, kan hij soms nog wel eens een potje janken erom. Gelukkig heeft hij het niet altijd door en is hij ook snel weer vrolijk erna.
    Extra: Ivar zit al voor een geruime tijd bij de maffia. Ze vertrouwen hem volledig maar laten hem geen belangrijke klusjes opknappen. Hij is een beetje een mannusje van alles, hij doet van alles in en om het huis. Vaak gaat hij mee als bodyguard of beschermer, omdat hij sterk en imposant is.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Mag ik nog meedoen?


    Bowties were never Cooler

    Ja, als je denkt dat je alle regels kan volgen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Rol: Maffia
    Naam: Jaybee Kalashnov. Vaak word ze zowel door haar eigen maffia familie, als door anderen aangeduid als Tikhiy Ubiytsa, wat stille moordenaar betekent.
    Leeftijd: 20
    Geslacht: vrouwelijk, maar ze wordt vaak als een van je jongens beschouwt.
    Uiterlijk:


    Jaybee is klein, heel klein zelfs met haar 1.57. Ze is heel smal en fraile gebouwt en lijk daarom nooit op een geduchte vijand. Ze is ook nog eens gigqntisch lenig waardoor ze op de meest onmogelijke plekken kan komen. Ze heeft gitzwart haar en ijsblauwe ogen met kleine sprankeltjes erin die zo door elke leugen heen prikken.Een klein mysterieus glimlachje staat vaak op haar gezicht. Voor elke moord die ze pleegt laat ze een klein kattepootje op haar rug tatooeren, ze zit nu op de 37. Ze heeft altijd een aantal messen op zich, ookal zie je die nooit, zelfs als ze strakke kleren aan heeft. Ze zit ook nog eens onder de littekens, maar dat vind ze wel best. Ze voelen als trofeeën voor haar.
    Karakter: Jaybee is een heel erg stil, maar zeer zelfverzekerd en slim meisje. Ze is heel graag alleen, al is ze graag in de buurt van haar 'familie'. Dat is hie ze de maffia ziet: haar familie. En als je aan een van haar familie komt ben je er geweest. Ze is meedogenloos en kent geen angst. Ze haalt de trekker over en hanteert het mes harteloos. Ze kent geen liefde behalve de trouw aan de maffia. Ze heeft geen familie meer en is opgevoed tot een moordenaar sinds haar 6e. Ze heeft altijd gewoon met de jongens. Op haar 12e werd ze officieel ingeweid in de maffia en sinds haar 16e knapt ze vuile klusjes op. Buiten haar opdrachten is ze heel rustig. Ze traint veel en eet weinig. Haar hart is zo koud als ijs, maar hondstrouw aan de maffia. De eerste jongen die haar hard sneller laat kloppen moet ze nog tegenkomen en haar eerste vriendin heeft ze ook nog niet gemaakt. Ze gedraagt zich als een jongen en wordt dus ook zo gezien, ondankt haar uiterlijk. Omdat ze er zo onschuldig uitziet wordt ze heel snel onderschat. Toch legt ze nog best wat mensen om. De maffia is heel blij met haar. Je moet haar respect verdienen. Als je dat niet doet krijg je het ook zeker niet. Ze slaapt altijd heerlijk en word niet achtervolgt door haar geweten. Vooral ook omdat ze doet wat ze gelooft dat goed is.
    Extra: Ze zit sinds haar 6e bij de maffia. Sinds haar 12e is het officieel. Ze heeft vele maffioso vermoord zonder een grijntje meededoge of angst. Ze drinkt en eet heel weinig, eigenlijk alleen als ze geen opdracht heeft. Ze werkt namelijk beter als ze niks in haar maag heeft. Jaybee is een maagd in alle opzichten, maar laat zich zeker niet door mannen gebruiken. Niet dat de meesten dat durven, maar okey. Ze beheerst eigenlijk alle vechtsporten , daarnaast kan ze ook vechten met messen. Ze is dus een linke tante, maar scherpschutten laten ze vaak aan anderen over. Dit kan ze ook niet. Als je haar dronken voert, wat vrij snel gebeurt, heb je niks meer aan haar, dus een echte rus valt ze niet te noemen.

    (is dit wat?)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Behoorlijk goed ja! Ze kan alleen niet zomaar leden van de familie omleggen, dat weet je wel hé? Dan is ze zelf ook dood.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik vind hem persoonlijk wat onrealistisch maar goed, het is niet mijn RPG

    Edit: Plus, ze is wel erg goed in alles. Dat is onmogelijk en zo kan nooit iemand van haar winnen bij een gevecht.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kougrens -32? Een beetje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.

    Ze beheerst eigenlijk alle vechtsporten tot in de puntjes, daarnaast blinkt ze ook nog uit in gevechten met messen en pistolen en straatvechten.

    Ook ongeloofwaardig. Je personage mag geen Mary Sue zijn.

    De maffia is bang voor haar? Ook onzin, kom op. Natuurlijk mensen in de directe omgeving kunnen wel bang zijn, maar verwacht niet dat Sergey het is, hij is de onderbaas.

    Ik vind je rol niet kloppen, maar goed. Ebola's keuze.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Khione schreef:
    Ik vind hem persoonlijk wat onrealistisch maar goed, het is niet mijn RPG


    Dat wel, ik zie eigenlijk nergens een slecht puntje... Natuurlijk moet ze wel wat kwaadaardig-achtig zijn maar het kan ook teveel van het goede worden.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Heb d'r wat aangepast


    Bowties were never Cooler

    Dat is al een stuk beter ja. :3 Ik zet je erbij.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik waarschuw je trouwens alvast. Als je Sergey geen respect bewijst kom je in de problemen. Hij is de onderbaas en verwacht dus respect. Dat heeft Raisa al meegemaakt, als Yelena (zijn zusje) er niet tussen was gekomen had ze een heel heel groot probleem gehad. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.