• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Reyna


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:01 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Rol: Lid van Maffia
    Naam: Abram (bram) Patya
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Abram is niet overdreven lang, maar ook niet klein, zo rond de 1.87. Aangezien Abram zijn lichaam goed traint, om zijn conditie bij te houden heeft hij ook een vrij gespierd lichaam.
    Abram heeft een blanke huid, met donker haar en lichtblauwe ogen. Hij heeft volle, rozige lippen maar laat vaak toch wel een beetje een baardje en een snorrtje staan, die hij om de zoveel tijd ook weer afscheert. Stoppels vind hij vaak toch wel fijner.
    Qua kleding style varieert Abram heel erg van cashual tot strak in pak. Maar hij draagt bijna altijd een colbert of blazer. Hij heeft een hekel aan overhemden dus zit er toch vaak een t-shirt of t-shirt met lange mouwen onder.
    Abram heeft een aantal tattoages, een adelaar op zijn rechteronderarm, een draak op zijn rug en zijn gevangenis nummer op zijn vingers.

    Karakter: Abram is een vrij stille en onopvallende jongen. Hij zal nooit zomaar uit het niets een ruzie gaan zoeken. Daarom kan hij erg van pas komen bij missies. Hij is een talentvolle sluipschutter maar vecht liever in close combat. Abram draagt nooit veel wapens bij zich, slechts een paar messen en soms een glock 19.
    Hij probeert altijd zijn gevoelens onderdrukken. Iets wat niet altijd lukt waarom hij zich altijd maar stil houd. Hij probeert het al jaren lang te ontkennen, voor zichzelf maar beseft dat hij niet langer kan ontkennen dat hij diepere gevoelens heeft voor Kristina dan alleen een lid van de bende. Tegen de buitenwereld kan Abram hard, koel en gevoelloos overkomen, toch wil hij niet geloven dat zoiets als liefde niet bestaat, zelfs niet in dit wereldje.

    Extra: Abram Heeft een paar jaar in de gevangenis gezeten voor een geplande roofoverval waarbij doden zijn gevallen, toen ie vrijkwam heeft hij na een tijd nadenken zich aangesloten bij de maffia met de hoop ooit wraak te kunnen nemen op de jongens die hem tijdens de overval hebben verraden.
    Als Abram terug komt van een missie moet hij altijd nog even trainen van zichzelf, om de overgebleven gevoelens weg te halen en kan een avond rustig doorbrengen met een boek en een wijntje, of sterker drankje zoals wodka


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leuke rol!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 16:25 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Leuke rol!

    thanku ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow. Vijf jongens, drie meiden. Mag ik een meisje aanmaken? Ik heb namelijk een leuk idee voor een rol in gedachten. ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:22 ]

    Jahooor, maar dan ben je wel de laatste. Je jongen ga je dan nog welhouden?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Jahooor, maar dan ben je wel de laatste. Je jongen ga je dan nog welhouden?


    Uhm, schrap die jongen dan maar. Het is zonde als ik een personage aanmaak, waar ik later niks meer mee doe.

    Ik wil heus niet klagen of zo, maar ik moet toegeven dat ik het wel nogal flauw vind dat ik eerder dan Corallo een meisje vroeg, en zij dan toch het laatste vrouwelijke personage aan mag maken.
    Ik weet dat er meerdere jongens gevraagd worden, maar het feit is nou eenmaal dat een jongen spelen niet mijn sterkste punt is.


    Fuck the government.

    xEvangeline schreef:
    Ik wil heus niet klagen of zo, maar ik moet toegeven dat ik het wel nogal flauw vind dat ik eerder dan Corallo een meisje vroeg, en zij dan toch het laatste vrouwelijke personage aan mag maken.
    Ik weet dat er meerdere jongens gevraagd worden, maar het feit is nou eenmaal dat een jongen spelen niet mijn sterkste punt is.


    Oh. Ik heb het zien staan, ja. Hoe gaan we dit oplossen? Ik wil op zich best een jongen spelen, maar ik vind persoonlijk dat je zowel jongens als meiden goed moet kunnen spelen. En een jongen spelen is mijn sterkste kant, maar ik wil af en toe ook wel eens een meisje spelen. Kies jij maar..

    Corallo schreef:
    (...)

    Oh. Ik heb het zien staan, ja. Hoe gaan we dit oplossen? Ik wil op zich best een jongen spelen, maar ik vind persoonlijk dat je zowel jongens als meiden goed moet kunnen spelen. En een jongen spelen is mijn sterkste kant, maar ik wil af en toe ook wel eens een meisje spelen. Kies jij maar..

    O nee, wees maar gerust hoor :). Ik ben toch al niet meer van plan hieraan mee te doen, aangezien ik niemand in de weg wil staan.
    Ik wilde er enkel op wijzen dat ik het nogal oneerlijk vind, maar dit zeg ik vooral tegen Ebola.


    Fuck the government.

    xEvangeline schreef:
    (...)
    O nee, wees maar gerust hoor :). Ik ben toch al niet meer van plan hieraan mee te doen, aangezien ik niemand in de weg wil staan.
    Ik wilde er enkel op wijzen dat ik het nogal oneerlijk vind, maar dit zeg ik vooral tegen Ebola.


    Je had verder niet meer gereageerd op mijn bericht.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Carmenta schreef:
    Rol:
    Maffia Jongen.
    Naam:
    Alexander Sjovenic
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Drieëntwintig.
    Geslacht:
    Man.
    Uiterlijk:



    Alex heeft donkerbruin haar dat bijna zwart lijkt, zijn wenkbrauwen zijn net zo donker en iets breder dan normaal waardoor zijn helder groene ogen opvallen. Hij heeft een blanke huid waar bruine sproeten op te zien zijn en dan vooral in zijn gezicht bij zijn wangen.
    Hij is gespierd, maar niet erg overdreven. Je kan duidelijk aan zijn armen zien dat hij wel traint doordat ze duidelijk zijn omlijnt. Even als zijn buik. Hij is 1.88, iets langer dan de gemiddelde man van 1.83. Qua sporten doet Alex vooral aan behendigheidssporten en vechtsporten. Hierdoor is hij een stuk sneller, sterker en leniger dan een gemiddelde jongen.

    Karakter:
    Alexander is een rustige, mysterieuse jongen. Hij heeft altijd zijn woordje klaar. Hij zal nooit een gevecht of wat dan ook uitlokken als het niet hoeft.
    Hij denkt altijd na voordat hij iets doet of iets zegt. Hierdoor heeft hij meestal al een plan klaar en heeft hij het al in zijn hoofd uitgewerkt.
    Alex is een erg slimme jongen die een situatie goed kan inschatten. Als er iets gebeurd wat hem totaal niet zint kan hij nogal agressief uit de hoek komen en dan is hij echt op oorlogspad uit.
    Het is een zorgzame jongen die alles maar dan ook alles op alles zet om zijn dierbare maar te beschermen.

    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)
    Alex zit nu al zijn hele leven lang bij de maffia, alleen pas sinds zijn 20ste pas officieel. Zijn vader zat bij de maffia en toen zijn vader overleed nam Alex zijn plaats in toen hij er klaar voor was.
    Voordat hij bij de maffia zat heeft hij een jaar in de jeugdgevangenis gezeten om een simpele roof, hij werd op de proef gesteld en haalde het ook tot dat hij de proef over moest doen en iemand hem toen had verraden.
    Hij had een relatie met Rosali.
    Hij houdt van muziek en kan vloeiend klassiek piano spelen.



    Werd dus 100 x onderbroken en echt drie keer was ik het kwijt -.- pfft. Naja nu maar aan Rosali werken.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 2:18 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Rol:
    Maffia Meisje.
    Naam:
    Rosali Isabella Rivoja.
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Tweeëntwintig.
    Geslacht:
    Vrouw.
    Uiterlijk:



    Rosali, is te vergelijken met sneeuwwitje. Raven zwart haar, een hele lichte huid en kersenrood gekleurde volle lippen. Haar huid is blank, licht en gaaf. Haar haar lang, diep zwart en grote krullen. Haar wenkbrauwen zijn zwart en haar ogen licht bruin. Haar lichaam is erg vrouwelijk, ze heeft brede heupen en iets grotere rondingen dan een normaal meisje. Haar benen zijn lang en haar lengte in ongeveer 1.72 m. Ze zit al sinds ze klein is op taekwondo en kickboksen. Hierdoor heeft ze een afgetraind lichaam. Ze is vrij soepel en lenig doordat ze vroeger ook nog op dansen heeft gezeten. Ballet, tot ze het niks vond en andere stijlen uitoefende. Hier is ze uiteindelijk op Latin stijlen gekomen.

    Karakter:
    Rosali is een mysterieus en spontaan meisje. Ze is niet echt het goede voorbeeld van een meisjes meisje en is dat ook nooit geweest. Ze is erg hard, kan een beetje bitchy zijn, maar bedoeld het allemaal goed. Ze is gewoon geen persoon die de waarheid onder een kussen zal stoppen. Ze vindt dat als je bevriend met haar wilt zijn dat maar ook zal moeten accepteren. Verder is ze een meisje dat graag lacht, gevoel heeft voor humor en erg zorgzaam en beschermend kan zijn. Ze heeft een groot verantwoordelijkheid gevoel en ook een grote trots. Ze is daarin ook erg koppig en eigenwijs want niemand maar dan ook niemand zal zo gemakkelijk om kunnen krijgen dat diegene iets voor haar al doen. Ze vindt dat ze het allemaal zelf wel kan en geen hulp van andere nodig heeft. Al klinkt dat een beetje arrogant, ze bedoeld het niet zo. Ze probeert het altijd zelf, wel honderd keer maar zal uit eindelijk áls het echt nodig is wel hulp aanvaarden.
    Haar brutale, maar toch charmante gedrag trekt bij haar leeftijdsgenoten aardig wat mensen.. Ze is een rustig meisje en kan zich op alle momenten nog concentreren.

    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)
    De reden waarom Rosali bij de maffia zit is omdat Alex haar heeft voorgesteld. Rosali is een ex spion en had de MI6 verraden.
    Ze leerde Alex kennen toen ze achttien was en die twee kregen een relatie. Hij stelde haar voor aan de 'baas' door haar achtergrond en ervaringen.
    Het is uiteindelijk uit gegaan tussen die twee omdat ze beide niks meer voor elkaar voelde. Zij is er helemaal overheen, maar Alex is soms nog wat beschermend over haar.
    Rosali is geen volbloed Rus. Haar moeder was half Italiaans en half Cubaans. Hierdoor kwam ze uiteindelijk ook uit op Latin stijlen qua dansen. Ze is muzikaal aangelegd, maar doet er niet heel veel mee. Zingen kan ze, maar daar blijft het bij. Als het om wapens gaat heeft ze altijd een pistool in haar laars, een mes (wat meer lijkt op een haar accesoire. ) in haar haar en als ze een jurkje aanheeft heeft ze meestal het pistooltje bij haar bovenbeen vast. Wapens heeft ze altijd wel bij zich en is toch op het gevaarlijkste voorbereid.
    Rosa kent geen echte familie band en weet niet hoe dat voelt. Haar ouders vochten altijd in huis en meestal als er wat gebeurde kon zij niks doen, tot ze een jaar of twaalf werd en er ook tegenin ging. Haar vader was hier minder blij mee en sloeg haar wel eens. Hierdoor is ze keihard geworden en slaat ze niet meer terug van een simpel stootje. Toch heeft ze hieraan wel een gemis in haar algemene opvoeding gehad.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 2:31 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ze zijn leuk geworden!


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Dankjewel ! :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Vrouwelijk lid van de Maffia.
    Naam: Haar echte naam is Darya Nastya Budian, maar als schuilnaam gebruikt ze Bohgana Yunter, met als roepnaam Dana. Daarnaast heeft ze ook nog een bijnaam; Tigris. Dat betekend tijger in het Latijns.
    Leeftijd: Vierentwintig.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:




    Naast het uiterlijk dat je op de foto's kan zien, heeft Darya ook nog een aantal tatoege's, waaronder deze op haar benen en onderbuik, deze op haar arm en deze in haar nek.
    Karakter: Darya heeft niet voor niets de bijnaam Tigris gekregen. Ze is namelijk een echte tijger. Voor haar kan niks te gek. Ze is dol op drugs, maar wel tot een bepaalde hoeveelheid, aangezien ze niet opnieuw zwaar verslaafd wilt worden. Ook houdt ze van drank, maar natuurlijk ook tot een bepaalde hoeveelheid. En ook van een lekkere sekspartij is ze niet vies, maar ze is géén hoer. Misschien wordt ze daar af en toe wel eens voor uitgescholden, aangezien ze zich af en toe nogal bloot geeft in bepaalde kleding, maar ze is het niet. Haar taak in de bende is dealen. En dan ook heel erg veel dealen. Ze doet dat op verschillende manieren die allemaal heel normaal voor haar zijn.
    Qua karakter is Darya vrij simpel. Ze is een eenvoudig persoon die haar ware gevoelens bijna nooit laat merken, omdat dat nou eenmaal ik haar wereld niet kan. Als stoere meid kan je je gevoelens niet laten merken, tenminste, dat vindt zij. Anderen kunnen daar natuurlijk compleet anders over denken.
    Verder is Darya iemand die voor niemand door het vuur gaat. Je kan immers niemand vertrouwen in deze wereld. Ook heeft Darya pittig lef, aangezien ze al bijna vier jaar drugs dealt en ondertussen ook drugs klaarmaakt en teelt.
    Extra: Ze is nu ongeveer vier jaar lid van de maffia.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:18 ]