• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Reyna


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:01 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ja, helemaal goed.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Rol: Spion
    Naam: Haar echte naam is Leighanne Heather Rutherford. De naam die ze bij de Russische maffia gebruikt is Raisa Yuliya Bezrukov.
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    klik
    Leighanne is niet één van de langsten met haar 1.67 meter maar daar heeft ze geen problemen mee, ze vindt het eerder fijn. Nu is ze ten opzichte van haar grotere en bredere tegenstanders behendiger en vaak ook sneller. Bovendien is het oppervlakte waarop ze geraakt kan worden kleiner. Een ander voordeel voor haar tijdens het vechten is dat door haar wat tengere bouw mensen niet zo snel verwachten dat ze wel degelijk kan vechten. Ondanks haar tengere bouw heeft ze wel vrouwelijke rondingen. 
    Haar ogen hebben een stormgrijze kleur, die meestal wat mysterieus overkomen omdat er nauwelijks emotie in te lezen is, de enige emotie die er soms in te lezen is, is woede. Als je haar goed kent zal je ook kunnen zien wanneer ze overstuur is. De kleur van haar haren is lichtblond en er zitten wat goudblonde highlights in.
    Iets boven haar rechterheup heeft ze een litteken zitten. Die komt doordat ze op haar 15e een blindedarmontsteking had.
    Qua make-up heeft ze eigenlijk altijd mascara en oogpotlood op. Soms ook wat foundation of oogschaduw. Qua kleding draagt ze wat meisjesachtige kleren, maar in de maffia zal ze eerder stoerdere kleren dragen.

    Karakter: Leighanne is een zeer intelligent persoon. Vaak werkt dat in haar voordeel maar soms ook in haar nadeel. Het maakt haar dat ze altijd alles wil weten en als ze ergens achter wil komen gaat ze er met de volle 100% voor. Vaak heeft ze er bijna alles voorover, in enkele gevallen zelfs alles, maar dan ook echt alles. Dat zou je als een goede eigenschap kunnen zien maar het kan er voorzorgen dat ze oog voor de rest van de omgeving verliest. Het maakt haar ook erg koppig. Als ze iets wil, dan doet ze het ook. Maar wel pas na goed nagedacht te hebben. Leighanne denkt eerst, en zegt of doet het daarna pas. Het eerst nadenken gedeelte vergeet ze nog wel eens als ze boos is. Dan wordt ze roekeloos en kan ze de domste dingen doen en zeggen. Dat is vooral hetgeen wat haar het meest in de problemen brengt, waar ze zich meestal niet weet uit te praten. Haar  nieuwsgierigheid zorgt soms ook voor problemen, gelukkig voor haar kan ze zich daar meestal wel uitpraten.
    Je hebt aan Leighanne, tenminste  als ze je echt vertrouwt, een goede vriendin. Wanneer je dierbaar voor haar bent zal ze je altijd wel steunen, ook al staat ze eigenlijk aan de aan de andere kant of als ze het je niet met je eens bent. Ze zal proberen je zo min mogelijk pijn te doen, mentaal en fysiek, uit angst je te verliezen . Ze zal zich ook beschermend gedragen, maar dan met de reden dat ze niet wil dat anderen je pijn doen. Krijgt iemand het wel voor elkaar je pijn te doen of je te vernederen dan zal ze zeker wraak op die persoon willen nemen.

    Extra: Ze is van origine Brits en spioneert voor de Britse MI6 bij het hoofdkwartier van de Russische maffia. Omdat ze een perfect Russisch accent heeft hebben die niet door dat ze eigenlijk Brits is. Ze zit nog niet echt bij de MI6. Dat ze moet spioneren bij de Russische maffia is een soort van test.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee man, dat is gewoon Alexandra Udinov! :X


    Aan niets denken is ook denken.

    Ehm, ik wil hier wel aan meedoen? Maar kan dit nog en welke rol is er het meest nodig?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jahoor, het liefst een mannelijk lid van de maffia, of de leider ervan. Die hebben we zeker nodig.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Haha, ik wist dat mijn zus hieraan mee zou doen. 8D


    Het is zo vaag om Dmitri te lezen..zo heet mijn broer ._. maar dan Dimitri. xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cocon schreef:
    Haha, ik wist dat mijn zus hieraan mee zou doen. 8D

    Haha, dan ken je me erg goed mateyyy. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ebola schreef:
    Jahoor, het liefst een mannelijk lid van de maffia, of de leider ervan. Die hebben we zeker nodig.

    Oké, zal proberen er de leider van te maken. Maar ben er niet echt een ster in - als er iets fout is vertel 't me dan. Ook in de stukjes die ik ga posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Haha, dan ken je me erg goed mateyyy. :Y)

    Dohhhh. _O_


    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Oké, zal proberen er de leider van te maken. Maar ben er niet echt een ster in - als er iets fout is vertel 't me dan. Ook in de stukjes die ik ga posten.


    Helaas ben ik ook geen maffia-deskundige. (cat) Maar ik zal mijn best doen.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Kan ik ook nog meedoen? (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:51 ]

    Natuurlijk.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Lexus schreef:
    Nee man, dat is gewoon Alexandra Udinov! :X

    Ohh! Zij is die ene van Nikita! Ik mag haar niet..


    Ebola schreef:
    Natuurlijk.


    Welk personage is het meeste nodig?