• De Russische maffia, een grote villa net buiten Moskou. Het hoofdkwartier van een enorme criminele bende. Ze zijn gevaarlijk, hebberig en bezitterig. Het ergste is nog wel dat ze overal zijn, je ontkomt er niet aan. Grote, stoere mannen en mooie maar gevaarlijke vrouwen, hier vind je ze. Hier hebben ze geen medelijden met bange en gevoelige types, die komen er niet in. Alleen de meest meedogenloze wonen in werken in deze villa. Dit alles gaat natuurlijk gepaard met veel alcohol, geweld en seks.


    Meedoen als je:
    1) Graag langere stukken schrijven (rond de 200/300 woorden of meer, minstens 5 tot 10 zinnen) en bereidt zijn dit te doen. Als je dit niet doet, krijg je een waarschuwing. Je rol word geschrapt als je je er niet aan houd.
    2) Graag meedoen aan RPG's die beter uitgewerkt zijn waarin geen Mary Sue's meespelen en die dit zelf ook niet doen.
    3) Graag meedoen aan RPG's waarbij het topic niet na één dag alweer vol zit, waardoor als je het wat drukker met school hebt, ook gewoon nog mee kan doen, omdat er simpelweg minder vaak gepost wordt (maar wel langer geschreven natuurlijk).
    4) Het prettig vinden dat het gemeld wordt als iemand wilt stoppen met de RPG en als ze dit zelf ook doen.
    5) Hun personages niet enkel één op één gesprekken laten voeren, met één dezelfde persoon en snel relaties vormen.
    6) Graag lange en uitgebreide rollen schrijven.

    De rollen:
    Leden van de Maffia -met een leider- Houd er rekening mee dat er vaak meer mannen zijn dan vrouwen.
    - Arkadiy ~ Boss Porcelaneous
    - Sergey Dmitri Bogdanov ~ Underboss Cyberlord
    - Alexander Sjovenic Carmenta
    - Andrei Daniël Belikov Tortura
    - Ivar Nuriyev Ebola

    - Yelena Katya Bogdanov Ebola
    - Khristina Nyusha Valentina Tortura
    - Rosali Isabella Rivoja Carmenta
    - Darya Nastya Budian/Bohgana Yunter Corallo
    - Jaybee Kalashnov Sylvesti


    Spionnen van de politie -1 man, 1 vrouw-
    - Chase Verkerk/Rafal Fedor Hallvor Sessions
    - Leighanne Heather Rutherford/Raisa Yuliya Bezrukov Reyna


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:01 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ja ik zag het al (:
    Dan zou ik graag de mannelijke spion willen hebben.


    There is so much you haven't seen before

    Ik reserveer...een meisje van de maffia :3.

    En als er een te groot verschil is kan je me vragen voor een jongen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Session schreef:
    Ja ik zag het al (:
    Dan zou ik graag de mannelijke spion willen hebben.


    Aangezien je nieuw bent hier op Quizlet (waarschijnlijk dan) wil ik je wel nog even wijzen op de lengte van de posts die we hier schrijven.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Carmenta schreef:
    Ik reserveer...een meisje van de maffia :3.

    En als er een te groot verschil is kan je me vragen voor een jongen.


    Ik heb liever jongens op het moment...


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ik heb eerder een acount gehad op quizlet en daar ook mee gerpged. Dus niet compleet nieuw.
    Maar ik heb de regel gezien, en zal me daar ook zo goed mogenlijk aan houden.


    There is so much you haven't seen before

    Session schreef:
    Ik heb eerder een acount gehad op quizlet en daar ook mee gerpged. Dus niet compleet nieuw.
    Maar ik heb de regel gezien, en zal me daar ook zo goed mogenlijk aan houden.


    Dat dacht ik eigenlijk al. :3


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ohh..hmm ik kan ook beide maken als je dat liever hebt? Dan maak ik wel een vrouwelijke als het evenwicht wat meer in balans is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    Ohh..hmm ik kan ook beide maken als je dat liever hebt? Dan maak ik wel een vrouwelijke als het evenwicht wat meer in balans is.


    Beide is gewoon goed.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Is er iemand met lef genoeg om de Godfather aan te maken?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Als niemand het wilt doen doe ik het wel, maar underboss lijkt me leuker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rol:
    Maffia Jongen.
    Naam:
    Alexander Sjovenic
    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Drieëntwintig.
    Geslacht:
    Man.
    Uiterlijk:



    Alex heeft donkerbruin haar dat bijna zwart lijkt, zijn wenkbrauwen zijn net zo donker en iets breder dan normaal waardoor zijn helder groene ogen opvallen. Hij heeft een blanke huid waar bruine sproeten op te zien zijn en dan vooral in zijn gezicht bij zijn wangen.
    Hij is gespierd, maar niet erg overdreven. Je kan duidelijk aan zijn armen zien dat hij wel traint doordat ze duidelijk zijn omlijnt. Even als zijn buik. Hij is 1.88, iets langer dan de gemiddelde man van 1.83. Qua sporten doet Alex vooral aan behendigheidssporten en vechtsporten. Hierdoor is hij een stuk sneller, sterker en leniger dan een gemiddelde jongen.

    Karakter:
    Alexander is een rustige, mysterieuse jongen. Hij heeft altijd zijn woordje klaar. Hij zal nooit een gevecht of wat dan ook uitlokken als het niet hoeft.
    Hij denkt altijd na voordat hij iets doet of iets zegt. Hierdoor heeft hij meestal al een plan klaar en heeft hij het al in zijn hoofd uitgewerkt.
    Alex is een erg slimme jongen die een situatie goed kan inschatten. Als er iets gebeurd wat hem totaal niet zint kan hij nogal agressief uit de hoek komen en dan is hij echt op oorlogspad uit.
    Het is een zorgzame jongen die alles maar dan ook alles op alles zet om zijn dierbare maar te beschermen.

    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)
    Alex zit nu al zijn hele leven lang bij de maffia, alleen pas sinds zijn 20ste pas officieel. Zijn vader zat bij de maffia en toen zijn vader overleed nam Alex zijn plaats in toen hij er klaar voor was.
    Voordat hij bij de maffia zat heeft hij een jaar in de jeugdgevangenis gezeten om een simpele roof, hij werd op de proef gesteld en haalde het ook tot dat hij de proef over moest doen en iemand hem toen had verraden.
    Hij had een relatie met Rosali.
    Hij houdt van muziek en kan vloeiend klassiek piano spelen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 2:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol:
    Maffia Meisje.
    Naam:
    Rosali Isabella Rivoja.
    (Vroeger : Valerie Daniella Trivoni, sinds ze weg is gebruikt ze die naam niet meer. Het is van haar verleden en dat laat ze ook achter zich.

    Leeftijd: (Vanaf 20)
    Tweeëntwintig.
    Geslacht:
    Vrouw.
    Uiterlijk:



    Rosali, is te vergelijken met sneeuwwitje. Raven zwart haar, een hele lichte huid en kersenrood gekleurde volle lippen. Haar huid is blank, licht en gaaf. Haar haar lang, diep zwart en grote krullen. Haar wenkbrauwen zijn zwart en haar ogen licht bruin. Haar lichaam is erg vrouwelijk, ze heeft brede heupen en iets grotere rondingen dan een normaal meisje. Haar benen zijn lang en haar lengte in ongeveer 1.72 m. Ze zit al sinds ze klein is op taekwondo en kickboksen. Hierdoor heeft ze een afgetraind lichaam. Ze is vrij soepel en lenig doordat ze vroeger ook nog op dansen heeft gezeten. Ballet, tot ze het niks vond en andere stijlen uitoefende. Hier is ze uiteindelijk op Latin stijlen gekomen.

    Karakter:
    Rosali is een mysterieus en spontaan meisje. Ze is niet echt het goede voorbeeld van een meisjes meisje en is dat ook nooit geweest. Ze is erg hard, kan een beetje bitchy zijn, maar bedoeld het allemaal goed. Ze is gewoon geen persoon die de waarheid onder een kussen zal stoppen. Ze vindt dat als je bevriend met haar wilt zijn dat maar ook zal moeten accepteren. Verder is ze een meisje dat graag lacht, gevoel heeft voor humor en erg zorgzaam en beschermend kan zijn. Ze heeft een groot verantwoordelijkheid gevoel en ook een grote trots. Ze is daarin ook erg koppig en eigenwijs want niemand maar dan ook niemand zal zo gemakkelijk om kunnen krijgen dat diegene iets voor haar al doen. Ze vindt dat ze het allemaal zelf wel kan en geen hulp van andere nodig heeft. Al klinkt dat een beetje arrogant, ze bedoeld het niet zo. Ze probeert het altijd zelf, wel honderd keer maar zal uit eindelijk áls het echt nodig is wel hulp aanvaarden.
    Haar brutale, maar toch charmante gedrag trekt bij haar leeftijdsgenoten aardig wat mensen.. Ze is een rustig meisje en kan zich op alle momenten nog concentreren. Ze kan erg verleidelijk overkomen als ze zo haar bui heeft en is dan ook een echte flirt. Al voelt ze er misschien vrij weinig bij.

    Extra: (hoelang zit je al bij de maffia, verleden, eventuele hobby's etc.)
    De reden waarom Rosali bij de maffia zit is omdat Alex haar heeft voorgesteld. Rosali is een ex spion en had de CIA verraden.
    Ze leerde Alex kennen toen ze achttien was en die twee kregen een relatie. Hij stelde haar voor aan de 'baas' door haar achtergrond en ervaringen. Dat ze vroeger bij de CIA zat weet zover zij denkt alleen Alex.
    Het is uiteindelijk uit gegaan tussen die twee omdat ze beide niks meer voor elkaar voelde. Zij is er helemaal overheen, maar Alex is soms nog wat beschermend over haar.
    Rosali is geen volbloed Rus. Haar moeder was half Italiaans en half Cubaans. Hierdoor kwam ze uiteindelijk ook uit op Latin stijlen qua dansen. Ze is muzikaal aangelegd, maar doet er niet heel veel mee. Zingen kan ze, maar daar blijft het bij. Als het om wapens gaat heeft ze altijd een pistool in haar laars, een mes (wat meer lijkt op een haar accesoire. ) in haar haar en als ze een jurkje aanheeft heeft ze meestal het pistooltje bij haar bovenbeen vast. Wapens heeft ze altijd wel bij zich en is toch op het gevaarlijkste voorbereid.
    Rosa kent geen echte familie band en weet niet hoe dat voelt. Haar ouders vochten altijd in huis en meestal als er wat gebeurde kon zij niks doen, tot ze een jaar of twaalf werd en er ook tegenin ging. Haar vader was hier minder blij mee en sloeg haar wel eens. Hierdoor is ze keihard geworden en slaat ze niet meer terug van een simpel stootje. Toch heeft ze hieraan wel een gemis in haar algemene opvoeding gehad.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 23:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Spion
    Naam: Rafal Fedor Hallvor
    Deze naam gebruikt hij bij de maffia. Zijn echte naam is Chase Verkerk.
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:



    Zijn lange vuil blonde haar draagt hij vaak los, soms in een knotje of verstopt in een beanie. Verder is Chase vrij lang en breed, maar niet tegen het extreme aan. Erg snel is hij niet, wel zeer behendig en sterk.
    Karakter: Chase is niet dom, ook al bezit hij weinig diploma’s. En heeft een behoorlijke hoeveelheid mensenkennis, wat leid tot een afkeer tegen de mensheid. Tot het tegendeel bewezen is zijn mensen leugenaars, ondoordacht, egoïstisch en niet te vertrouwen. Niet dat hij zelf heel veel beter is, ook Chase handelt vaak egoïstisch en vertelt leugens zonder moeite. Bevelen opvolgen zonder enig uitleg doet hij absoluut niet, luisteren is niet zijn beste kant. Toch als hij het nut ziet, zal hij kostte wat kost zijn doel te bereiken. Hij lijkt niet veel te geven wat er om zich heen gebeurt, en bemoeit zich zeker niet snel ergens mee. In werkelijkheid neemt hij ieder detail van de omgeving op, en probeert soms zelfs onbewust de beweegredenen van de mensen om hem heen te achterhalen. Ga te ver bij Chase of daag hem uit en reken maar dat je spijt krijgt, nu of later. Vergeten zal hij het nooit. Ondanks zijn kille en misschien wel verbitterde houding heeft Chase een klein hartje. Eenmaal in dat kleine hartje zal hij er alles aan doen om je te beschermen, en zal de eerlijkheid soms zelfs wat bot worden. Ook al bedoelt hij het zeker niet verkeerd. De reden waarom hij bij de CIA zit en niet bij de maffia -waar hij misschien prima thuis zou passen- is dat hij naar gerechtigheid streeft. Of liever, karma.
    Extra: Zijn moeder heeft Chase nooit gekend, veel geeft hij er niet om. Simpel, als ze genoeg om hem gaf had ze hem komen zoeken. Vandaar dat hij ook nooit naar haar gevraagd of gezocht heeft. Zijn vader is rond uit het type lul, agressief zonder reden en vaak bezopen. Chase heeft daardoor altijd voor zijn jongere zusje gezorgd, zonder enig klagen. Nu ze uit huis is en aan de kunstacademie studeert is ook Chase op zichzelf gaan wonen en heeft zich bij de CIA aan gemeld. Niet dat hij tegen de CIA opkijk of maar enig bewondering voor hun heeft. Nee zeker niet, wat te doen met zijn leven wist hij niet. Het hele huisje-boompje-beestje plan is voorlopig niks voor Chase, en spion bij de maffia is nou eenmaal een leuke uitdaging.
    Met zijn vader heeft hij absoluut geen contact meer, en nu Chase als spion werkt ziet hij zijn zusje ook minder als hij zou willen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 17:52 ]


    There is so much you haven't seen before

    Het is misschien wel handig om hem een iets meer Russische naam te geven.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Is goed, ik zal even zoeken.
    Is hij verder zo wel goed?


    There is so much you haven't seen before