• Hello,

    De titel zegt het al zo'n beetje: Ik zoek Onbekende Personen verhalen. Heb jij er één, of ken jij een hele goed? Laat het dan gerust maar hieronder weten.

    Ik heb wel een paar eisen:
    # Regelmatig aan geschreven worden, 2 keer in de week is te weinig. Als het niet lukt om te schrijven, heb ik het liefste dat je iets laat weten, gewoon dat ik weet dat het verhaal niet plots stopt.
    # AN geschreven, juiste interpunctie en liefst niet één doorlopende tekst zonder enters.
    # Goede verhaallijn, niet voorspelbaar.
    # Voorlopig maximum 30 hoofdstukken, zo moet ik niet al te veel bij lezen - dat schrikt me soms af. Zijn er meer dan 30 hoofdstukken, mag je het toch ook nog zeggen maar alleen als het echt een heel goed verhaal is!
    # Post hier een link die aanklikbaar is.

    Ik weet dat het veel eisen zijn, maar dat vind ik gewoon allemaal het fijnste om te lezen. Als het hier niet aan voldoet, mag je toch nog het verhaal hier posten maar zeg het dan wel even.

    Ik hoop dat jullie mij willen helpen!

    Groetjes! xx

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:21 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik weet niet of meer dan tweer keer in de week posten lukt, maar twee keer in de week lukt sowieso.

    You lose your uncle and aunt,
    you get two "sisters" and a "brother."
    Well, then is your life complicated.

    • Starts: 24 September 2012
    • Written and spoken in Dutch

    Ik schrijf niet vaak genoeg dus mijn stories voldoen waarschijnlijk niet aan de eisen.. ;x


    26 - 02 - '16

    Nu is het weer schoolweek, dus zal ik minder snel de tijd hebben om te kijken welke ik interessant vind en welke niet. Bij alle verhalen die hier gepost zijn, heb ik wel al een kijkje kunnen nemen. (: Als je er nog hebt, laat gerust maar weten! <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hay, je zocht een verhaal over onbekende personen? Hier heb ik er 4:


    Een wolvinnenleven
    Ylva is 15 jaar oud, en is een wees. tenminste... overdag dan; iedere nacht glipt ze het weeshuis uit, en gaat het bos in. daar veranderd ze zichzelf in een wolvin, en geniet van haar vrijheid.
    dit is dan wel een story met meer dan 30 hoofdstukken, maar het zeker waard om te lezen!


    Lost Fire
    Catharina word op haar 14e ontvoerd. Als ze wakker word zit ze in een trein, maar waar die trein naartoe gaat, of wat er aan de hand is weet ze niet. Maar als ze er achter komt begrijpt ze dat ze niet zomaar is ontvoerd. Ze heeft een gave, en daar leert ze mee omgaan.
    Dit is een story met nu 14 hoofdstukken.


    hij is verder dan mij
    2 meiden zijn opzoek naar liefde en die vinden ze ook.
    Ze zijn op vakantie in Italië en komen 2 leuke jongens tegen ze hadden gelijk een klik met elkaar...
    Maar is het een goede klik?
    De meiden vinden het wel fijn maar toch vetrouwen ze het niet helemaal......

    deze heeft 7 hoofdstukken

    Verleid, Verliefd, Verkocht
    Cat word verliefd, maar of dat ook echt zo goed voor haar is?...
    deze heeft 14 hoofdstukken


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Ik ben hier vandaag voor het eerst, dus er is nog maar een hoofdstuk. Al heb ik wel tijd genoeg om een paar keer per week te posten.
    Hopelijk kijk je er even naar. (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why don't you want to believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen

    Moet nog beginnen, meestal post ik ongeveer elke dag wel wat, en ik laat t meestal wel weten wanneer ik niet zoveel post. Een "echte" beschrijving kan je vinden bij mijn schrijvers id. :)


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Odyne schreef:



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why don't you want to believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen

    Moet nog beginnen, meestal post ik ongeveer elke dag wel wat, en ik laat t meestal wel weten wanneer ik niet zoveel post. Een "echte" beschrijving kan je vinden bij mijn schrijvers id. :)


    Ik heb een abo genomen, kan wel een leuk verhaal worden. <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Prologue schreef:
    www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Ik ben hier vandaag voor het eerst, dus er is nog maar een hoofdstuk. Al heb ik wel tijd genoeg om een paar keer per week te posten.
    Hopelijk kijk je er even naar. (:


    Okee ik heb dus van de week ontdekt dat ik steeds een niet-werkende link heb gepost, dus hier een werkende:

    Crash
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...

    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur


    Every villain is a hero in his own mind.

    iheartgomez schreef:
    (...)

    Ik heb een abo genomen, kan wel een leuk verhaal worden. <3


    Thankyouu <3


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"