• Weer naar school dus ook weer op letten. En als je dan even niet op let krijg je hier toe tokio een preek!! niet normaal. School is pas 2 weken bezig. Vandaag ook al weer. Tijdens geschiedenis vandaag. Er was iemand en die moest gapen. Die man heeft gewoon 30 minuten lopen preken over hoe belangrijk geschiedenis is! Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dat heel interssant maar die preken kunnen me nu al mijn rug op!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Herkenbaar


    26 - 02 - '16

    I know how you feel (krul)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Sommige leraren denken echt dat ze Goden zijn.
    Misschien moeten zij juist eens een preek krijgen over hoe ze zich moeten gedragen in het klaslokaal en dat wij, leerlingen, ook maar mensen zijn.

    Ik ken dat gevoel ik moet nu al een heel hoofdstuk van Duits leren voor morgen binnen nog geen 1 week en het is pas de 4e/5e week e.e. Ik ben heel slecht in Duits dus ik ben bucked morgen.


    Shoganai i ne~

    Mijn geschiedenisleraar kon dat ook altijd heel goed. De hele les ging er aan verloren. :')


    You are beautiful, you are love.

    Feline schreef:
    Herkenbaar


    i put the fun in funeral

    Ik vind mijn leraren van dit jaar juist heel grappig en aardig.


    The odds are néver in our favor.

    I know how you feel.
    De afgelopen vrijdag tijdens het laatste lesuur "ontplofte" die van Frans bijna, toen ik met onbewust met open mond geeuwde. Oké, ook niet smakelijk, ik weet, maar kon die niet begrijpen dat ik toen erg moe was?
    Maar dat is maar niets in vergelijking met die van Engels/Nederlands, ik wens je haar echt niet toe, want dát is pas een kutwijf, seriously.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:03 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Herkenbaar,
    Ik kreeg na mijn 2de week al een toets.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ach, wel, dat zijn dus leraren...
    Ze zijn nooit tevreden, vorig jaar waren we te passied en zeiden we te weinig, nu praten we te veel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kind of herkenbaar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, geschiedenisleraren houden van preken. Onder Duits kregen we een uitleg over hoe gevaarlijk asbest was -facepalm-


    It's so easy to be evil

    Tjah, voor die leeraren is de vakantie ook weer voorbij. Dat is de reden waardoor ze zo chagrijnig zijn.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Tja, dan had hij maar zijn hand voor zijn mond moeten doen. Voor die leraren is de vakantie ook weer voorbij, en zo'n gaap vlak voor zijn neus is niet echt motiverend. Maar om dat direct een half uur te gaan preken is natuurlijk ook weer te veel van het goede. slechte

    Feline schreef:
    Herkenbaar