• Verhaallijn wordt uitgewerkt door LacunaCoil -> Klik hier voor de uitgewerkte versie!


    Letters & Memories
    (= Suggestie voor titel)


    Alexander Trip sterft op een wel zeer jonge leeftijd. Hij is namelijk nog maar drieëntwintig jaar als hij in een fataal ongeval terecht komt. Hij botst met een andere auto en is opslag dood. De andere auto, die in fout was, pleegt vluchtmisdrijf maar de chauffeur wordt al gauw opgepakt.
    Lesly Moons het twintig jarige vriendennetje van Alexander is volledig van slag toch gaat haar leven verder.
    Ze kan Alexander echter niet loslaten en schrijft hem bijna dagelijks brieven. De eerste brief leest ze voor op zijn begrafenis de andere brieven verbrandt ze aan het graf van Alexander. De assen vermengen zich met de wind en komen op die manier bij Alexander terecht, dat neemt Lesly aan.

    Ze wilt haar studies afmaken en probeert haar leven weer op te pakken maar haar leven veranderd in een samensmelting van brieven en herinneringen. Toch houdt ze zich sterk, het leven bestaande brieven en herinneringen is een bewuste keuze. Ze probeert op deze manier haar verdriet te verwerken.


    De eerste die reageert met de vraag om deze verhaallijn uit te werken, krijgt de verhaallijn.

    Good luck!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:39 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Wie dit ook gaat uitwerken - waarschuw mij, want ik vind het alweer een goed idee (: maar ik heb genoeg dat ik zelf moet uitwerken en schrijven.


    There will be beauty from pain.

    Dit idee vind ik wel leuk :'D.
    Ik zou hem wel willen uitwerken na mijn vakantie :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Dit idee vind ik wel leuk :'D.
    Ik zou hem wel willen uitwerken na mijn vakantie :3


    Als je er zeker van bent dat je deze verhaallijn wilt uitwerken, is ze bij deze van jou!

    Waarschuw me als je begint dan kan ik hier een linkje plaatsen & zelf lezen ofcours! (:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 17:50 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Als je er zeker van bent dat je deze verhaallijn wilt uitwerken, is ze bij deze van jou! (:

    Waarschuw me als je begint dan kan ik hier een linkje plaatsen & zelf lezen ofcours! (:

    Het idee is leuk. Hoe het verhaal gaat lopen zit al in mijn hoofd.
    Maar ik begin dan wel nadat ik terug kom uit Frankrijk :3 -waar ik nog naar toe moet-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Het idee is leuk. Hoe het verhaal gaat lopen zit al in mijn hoofd.
    Maar ik begin dan wel nadat ik terug kom uit Frankrijk :3 -waar ik nog naar toe moet-


    Maakt niet uit, als je maar iets laat weten als je begonnen bent. ^^
    Veel plezier in Frankrijk!


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -