Beth
Toen ik wakker werd, zag ik iemand voor me staan. Sam. 'SAM!' gilde ik blij. Toen ik hem wilde knuffelde, voelde ik niks. 'Waarom was je weggegaan, Beth?' fluisterde hij en hij zweefde weg. Toen werd ik pas echt wakker. Tranen sprongen in mijn ogen. 'Sterk zijn, wees een echte vrouw. Het is jou schuld niet. Het is jou schuld niet. Sam had geen zin meer. Voor hem werd het te veel. Niet jou schuld' zei ik tegen mezelf. Ik herhaalde het een paar keer, hief mijn hoofd op en liep naar buiten. Snel keek ik op mijn horloge. Net op tijd, nu snel rennen. Toen ik aankwam bij mijn werk, stond mijn baas er. 'Je hoeft in het weekend niet te werken, Beth. Het is goed, ga maar lekker plezier maken, meisje' zei ze met een glimlach. 'Dank u wel' knikte ik en ik besloot maar even rond te lopen. Snel stak ik een sigaret aan en nam een trekje. Ik was vastbesloten om te stoppen met drinken. Inplaats daarvan dronk ik wel fris. Toen ik langs het ziekenhuis liep, zag ik Jade, Floris en Sarah door de deur.
[Oke, beetje laat maar dit was eerder die dag omdat er al een stukje was gepost]
[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:55 ]
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."