• Al jaren heeft onze school een soort van schooltijdschrift, dat steeds door de leerlingen van het zesde jaar gemaakt wordt. Dit jaar ben ik dus een zesdejaars en zit ik mee in de redactie van ons krantje. We mogen helemaal zelf beslissen wat we publiceren en we hebben al enkele ideeën, maar we willen het graag origineler en beter maken dan de vorige jaren. Ik ben dus op zoek naar leuke en creatieve ideeën voor de inhoud van ons tijdschrift.


    The truth may be orange!

    Zet er een discussie in, laat twee wel gebekte mensen met elkaar in discussie gaan over een bepaald onderwerp en haal er de sterkste argumenten uit


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Maak een blunder van de maand katern, vraag aan verschillende mensen wat hun grappige gebeurtenis van die maand was en kies de leukste uit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zet er ook iets in van beroemde mensen, ik vind het altijd leuk om te lezen - niet dat ik op jullie school zit. Maar ik denk dat er wel meer na gekeken word. (al weet ik niet of het mag)
    Succes(Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Je kunt ook grappige troll foto's van leraren en andere dingen die herkenbaar zijn aan de school.


    It's so easy to be evil

    Nog meer ideeën? Morgen is de eerste echte reactievergadering en ik wil graag met wat goede ideeën komen.


    The truth may be orange!

    Misschien een artikel over de verschillen tussen mannen en vrouwen? En er is ook een filmpje op youtube over waarom gamen goed is voor de wereld. De naam was geloof ik 'Gaming for a better world'. Misschien kun je op basis daar van een artikel schrijven?

    En in de schoolkrant van mijn oude school was ook altijd een stuk over 'het leven van de leraar'. Dat kan ook best leuk zijn. En hmmm...

    Misschien kun je ook iets over de ervaringen van leerlingen met een highschool year doen ofzo? Misschien is er wel iemand op school die dat gedaan heeft; denk dat dat best interessant is voor de doelgroep.

    Nouja het zijn maar wat random ideeën hoor, kijk maar wat je er mee doet. Als me nog wat te binnen schiet, zal ik het zeggen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Piazon schreef:
    Nog meer ideeën? Morgen is de eerste echte reactievergadering en ik wil graag met wat goede ideeën komen.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dankjewel voor jullie ideeën! We hebben de eerste uitgave in theorie vol gekregen, maar ik bewaar ze zeker voor de tweede uitgave (:


    The truth may be orange!

    Grappige uitspraken van leerlingen en leraren?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Grappige uitspraken van leerlingen en leraren?


    Komt er in! We gaan allemaal leraren met typische uitspraken quoten (:


    The truth may be orange!

    Ik heb nog een oude van onze school, zal eens voor je kijken wat er allemaal instaat.

    Ik heb hem blijkbaar weggegooid.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:20 ]


    #WWED - What Would Emma Do?