• Ik zat net op mijn laptop te werken op de bank, komt er ineens een wildvreemde kat aanlopen die op mijn schoot gaat zitten en kopjes gaat geven. Af en toe zie ik hem wel eens buiten lopen en rent hij altijd weg als je binnen een straal van tien meter komt, maar nu is hij dus zomaar door het raam geklommen om wat kopjes te geven en daarna liep hij weer weg. :')

    Hebben jullie ook wel eens vreemde dieren in huis? :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is eigenlijk best wel lief van hem/haar. Even wat liefde en aandacht aan je geven en er dan snel weer vandoor gaan.

    Een keer in de zomer (toen er een raam open stond) kwam er een vreemde kat binnen, omdat onze kat ook rood is, hadden wij niet meteen door dat het een andere kat was. Pas toen wij merkten dat hij heel voorzichtig rond liep en alles rook, hadden wij door dat het een andere kat was.

    Daarnaast hebben wij ook wel eens ratten onder het huis gehad. Maar die hebben niet gezien.


    Physics is awesome

    Ahw dat is zo cute :') Wij hadden een tijdje - tijdje? Eh nee, zo'n anderhalf haar maar oké - een zwerfkat die langskwam. We gaven hem eten en hij mocht op schoot zitten, maar als hij binnen zat ging hij vechten met onze eigen kat helaas, anders hadden we hem in huis genomen. Bijna twee jaar later kwamen we er achter dat hij van iemand anders uit een flat was, maar dat hij (hij heette dus Billy) uit zijn eigen huis was gejaagd door een nieuwe kat en weg was gelopen. Het was wel een lieverd, alleen hij snapte sommige dingen gewoon niet. Ik vermoed dat hij een soort autisme had - dat zou tenminste de diagnose zijn als hij een mens was geweest haha!

    Haha, had ik dat maar. Ik zou zo blij zijn.


    Your make-up is terrible

    Dat is ergens zo schattig c:

    Wij hadden op het werk o.a. een reiger (die een teen miste, vandaar dat we hem zo goed konden herkennen) die geregeld op visite kwam x) En soms komt er ook nog wel eens een kat binnen wandelen die een aai komt halen. Volgens mij hebben we ook een tijdje een eend gehad die door de keuken kwam wandelen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hahaha. Wel grappig. Wij hadden in de buurt een staartloze kat en die vond het bij ons altijd zo gezellig dat 'ie bij de voordeur ging wachten om naar binnen te rollen zodra de deur open ging. Echt een lieverdje. Maar we hebben zelf al een binnenkat en ook een hond. Dus dat ging niet helemaal goed. D:


    The truth is out there.

    Wij hadden altijd een vogel die de keuken in kwam vliegen om de kattenbrokken op te eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, wat lief! Vroeger liep de kat van onze buurvrouw wel eens naar binnen en zat vervolgens op zolder, waar wij niet erg blij mee waren. We hadden namelijk drie honden die totaal niet met katten overweg konden :'). Gelukkig zat er steeds wel een deur tussen anders was het niet goed afgelopen. Ook hadden we een keer een zwerfkatje die opeens naar binnen liep, het was toen nog een kitten. Ik wilde hem zo ontzettend graag houden maar dat kon niet door de honden, helaas. Nadat we zeker wisten dat hij van niemand was had diezelfde buurvrouw hem in huis genomen. Ik kon hem gelukkig elke dag bezoeken en met hem knuffelen tot dat hun ergens anders heen gingen verhuizen. :'p


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat lief!
    Wij hebben twee zwerfkatten.Nadat ze binnen kwamen lopen en deden of ze thuis waren, konden we het niet meer over ons hart verkrijgen ze buiten te zetten.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    All the time hahaha. Ik ben gek op katten, en dat voelen ze op een of andere manier aan, dus meestal heb ik thuis wel een kat bij me. Ookal vinden mijn ouders dat minder. Ik heb zelf overigens geen huisdieren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, zalig. =P

    Wij hebben sinds afgelopen week een zwerkip af en toe op bezoek. Het is een zwarte kip, maar niet een gewone scharrelkip. Deze heeft lange gele poten en kan goed springen/vliegen en lopen. Ik reed zaterdag met mijn vriend ons erf op en hij zei: 'Oei er loopt een van de kippen los!' en toen zagen we dat beest snel weglopen en is op het dak van de schuur geraakt en erover weg gelopen naar het bos naast ons. Wel een coole kip. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahaha, wat leuk!

    Wij krijgen telkens kikkers in ons huis gesprongen zodra we de deur opendoen als het 's avonds regent (rond de zomer dan). En een keer is bij ons een mus de badkamer binnengekomen via zo'n luchtpijpding dat uit het dak steekt. Op de een of andere manier was hij daarin vast komen te zitten, en uiteindelijk viel het afsluitklepje van die pijp in de badkamer en vloog die mus er, helemaal in paniek, uit.

    Het deed me trouwens denken aan deze post van Tumblr:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Haha. Toen ik kleiner was hadden wij eens een vreemde kat in huis die mijn kat was gevolgd. Toen hadden ze gevochten in de gang.

    En natuurlijk hebben we ook een egel gehad ^^
    In de tuin dan. Maar toch.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nee, dat laat mijn kat Pim niet toe. Die wil enkel zichzelf en de hond in huis, meer dieren zijn niet toegestaan :'D


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Haha, had ik dat maar. Ik zou zo blij zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Aaah, wat schattig! Ik heb zeven jaar lang zo'n aanloopkat gehad, maar helaas is die een halfjaartje geleden onder een auto terechtgekomen. We waren wel erg gek op haar, want omdat ik allergisch ben was zo'n af-en-aan kat de enige kattenoptie die we hadden. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.