• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Rose

    Ik loop een beetje rond omdat ik geen les meer heb, en dan besluit ik maar om naar de zolder te gaan. Daar zit Beth met een jongen, en ze hebben dikke lol. Ik ga maar op mijn bed zitten, en doe mijn ogen dicht. Ik hoor Beth en de jongen lachen, en irriteer me een beetje. Dan ga ik maar weer door de gangen zwerven. Maar net als ik naar beneden wil gaan, hoor ik dat er 3 mensen in de badkamer zijn, ik hoor Jade's hartslag met haar baby's zachte hartslag, en Sarah's stem. Ze klinkt niet goed. En dan schrik ik, want ik hoor nog een vierde, hele zachte hartslag. Dus ik loop naar binnen en zie Sarah voor over gebogen over de WC zitten. Ik kijk haar met grote ogen aan, en vraag of alles wel goed gaat. Ik hoor nog steeds de zachte hartslag, en vraag me af wat het is.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:49 ]

    clair

    Na die ene avond zijn Rose en ik deze week nog 2 keer gaan jagen. Het was heel erg gezellig en ik begin te merken dat ik er toch wel degelijk wat aan heb. Het maakt me veel sterker. Ik heb meer kracht en het voelt fantastisch. Dit had ik jaren geleden al moeten doen. Ik probeer maar niet teveel aan mijn moeder te denken. Ze zal dit jachtgedrag zeker weten helemaal afkeuren. Het is haar plicht om mensen te beschermen tegen vampiers. Dus ik wil niet dat ze weet waarom ik de laatste paar dagen zo moe ben. Ik wil niet stoppen met jagen. Vooral niet omdat ik de kracht nodig ben. Sarah ziet steeds bleker. Jade maakt zich verschrikkelijk veel zorgen over hoe ze voor haar baby moet gaan zorgen en ze is bang dat het hier niet veilig voor haar is. Rose heeft het nog steeds behoorlijk moeilijk met het bloed. En Over beth... over haar maak ik me echt ontzettend veel zorgen. Ze neemt het idee van 'een nieuw leven beginnen een beetje te serieus. Met als gevolg dat ze al haar lessen verzuimd en altijd als ze er is. (niet zo vaak) dronken is. Misschien moeten we een keer met z'n allen met haar praten want dit kan zo niet langer.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Rose

    Clair heeft me verteld dat het jagen haar goed bevalt. Maar ik maak me wel zorgen hoe ik dat moet doen als Jade een baby krijgt. Daar zal vast veel bloed bij zijn. Misschien kan ik dan maar beter even weg gaan. Hoewel ik het niet voor me zie dat ik weerwolvenbloed zal drinken. En door de adviezen die Clair me geeft, is mijn dorst al heel wat minder. Clair zegt dat ze zich zorgen maakt om Beth, en ik vind ook dat we er iets aan moeten doen. Dus we spreken af dat we er vanavond met haar over gaan praten.

    Beth

    Dave ging naar huis en ik was van plan om me weer om te kleden. 'Ik ben weer weg' grinnikte ik en ik keek in mijn kast om iets uit te zoeken. Hmm, graffiti hakken? Gaaf. En een strak, zwart jurkje? Awesome. Miscchien ging ik nog even naar de stad.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Uitgeput ga ik na het douchen op bed liggen. Ik trek mijn deken over mijn hoofd. Ik hou dit geen drie maanden meer vol! Jake komt de kamer binnen lopen. 'O, daar ben je Perry' grapt hij. 'Als je buikje er niet zo bol was had ik je niet eens gezien.' 'Hah, hah.' lach ik nep. 'Ga je mee naar de les.' vraagt hij dan. 'Ik? nee echt niet.' Rose komt binnen. Ik baal dat ik nooit echt vrienden met haar kan worden, alleen vanwege onze "afkomst" 'Wat echt niet?' vraagt ze. Dat ik naar de les ga. 'Aah waarom niet? Het is juist zo gezellig.' 'Je wil toch niet serieus menen dat je de aanwezigheid van een weerwolf waardeert..'


    ©1998

    Sarah

    Ik ben al een paar dagen aan het overgeven en iedereen maakt zich zorgen. Ik voel me ook niet zo goed. Beth doet ook al zo raar de laatste tijd. De laatste week komt ze alleen maar dronken thuis. En ze neemt soms die Dave mee.Ze ruikt ook vaak naar alcohol en dat is een van de redenen dat ik moet overgeven. Het is alavond en we zitten in een kring. We praten en wachten tot Beth thuis kwam. 'Ga jij maar al vast naar bed'zei Rose die het meest bezorgt om mij was. 'Wij maken je wel wakker als ze er is.' Ik ging in mijn bed liggen en viel meteen in slaap.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Al duizelig en lachend om hoe ik loop, liep ik naar school. Vrolijk liep ik de trap op en viel. Ik schaterlachte en liep weer naar boven. Toen ik de deur opendeed, was ik best nuchter. Alleen een beetje duizelig. Iedereen zat en keek naar me. 'Hi! Heb ik wat gemist?' vroeg ik verbaasd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Heb je wat gemist?! Natuurlijk heb je wat gemist.! Je mist namelijk je verstand' Snauw ik. Jake drukt me naar achter en vertelt dat ik even rustig moet blijven terwijl Sherina met haar kalme stem het woord over neemt. 'Beth we moeten met je praten.' 'Ha leuk!' roept ze.


    ©1998

    Beth

    'Waarover gaan we praten? Over Jade's baby?' vroeg ik nieuwschierig en ik keek naar Jade's buik. 'Hij of zij word echt schattig! Wacht, dat is het niet. Gaat het wel goed met je, Clair?' ratelde ik door en ik keek vragend. Vrolijk plofte ik op de grond neer en glimlachte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Beth deed heel luchtig terwijl er iets goed mis was met haar. Ik dacht dat ik niet zoveel in te brengen had, maar ik zei toch maar: Beth, wij vinden dat je raar doet. Je gaat bijna elke nacht weg en bent bijna altijd dronken. Dat is niet goed als je nog maar 15 bent! Beth kijkt me aan alsof ze me niet begrijpt en ik hou verder mijn mond. Ik bedoel, ik ben er ook nog maar net, en ik wil niet dat iemand boos op me word. Dat haat ik namelijk. Ik kijk dus maar om me heen en zie dat eigenlijk iedereen er slecht uitziet. Clair is bleek en heef dikke wallen, Sherina ziet er ook uit als een zombie, Sarah ziet er al helemaal slecht uit en Jade ook. Jade volgt helemaal geen lessen meer en dat vind ik erg jammer, ik trek me er eigenlijk niks van aan dat ze een weerwolf is. En zelfs Beth ziet er slecht uit en ze ruikt weer naar alcohol. Ik krijg het gevoel dat het mijn schuld is dat iedereen er zo slecht uitziet, en het ergste is dat ik me zelf gelukkiger voel dan ooit.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:55 ]

    Beth

    'Ik doe niet raar! En ik ben niet vaak dronken! Soms maar, heel soms, hoor! Dus wat zeuren jullie nou? Dan kan ik netzogoed zeggen dat Claire raar is, omdat ze half-vampier is! Of Jade, omdat ze zwanger is! Dat is toch niet leuk om te horen? Nou, vind ik ook niet!' zei ik hysterisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah
    Ik werd wakker door Beth en ik stond op. Te snel. Ik werd licht in mijn hoofd en het werd zwart oor mijn ogen. Ik viel flauw.

    (sorry als ik nu overdrijf)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:11 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Beth werd helemaal hysterisch. ik wou net wat zeggen toen Sarah opstond, en toen flauw viel. Voordat iemand kon reageren was ik al bij haar en ving haar op. Iedereen keek me verschrikt aan, maar ik glimlacht en zei: 'het gaat goed'. Ik tilde Sarah makkelijk op en legde haar weer op haar bed. Het ging me makkelijk af, maar ik moest wel m'n adem inhouden. En toen stond Jade ineens naast me en legde haar hand op mijn arm. 'Goed gedaan'zei ze. Ik stond versteld. Ze praatte tegen me als een gelijke. Toen glimlachte ik en zei: 'Eitje'. Clair lachte bemoedigend naar me en voor het eerst dat ik op deze school was voelde ik me thuis, en had ik niet het gevoel dat iedereen me haatte. En toen werd Sarah wakker en gaf ze over. 'Gatver' zei Jade en deinsde achteruit. Ik zuchtte, want ik moest het toch maar vertellen. 'Sarah, ik denk dat je zwanger bent. Kan dat?' zei ik en keek haar angstig aan.

    [Dubbelpost met Nikki o.o]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:18 ]


    ©1998

    (oh, ik denk dat Joelle mijn post niet gelezen heeft, en op hetzelfde moment iets zei, hoe nu verder?)