Rose
Sherina zei dat ze naar buiten ging om te wandelen, en eigenlijk wou ik wel mee. Maar ik was te verlegen om het te vragen, dus dacht ik erover na om haar te volgen. Uiteindelij deed ik dat ook , maar op de gang kwam ik Sarah en de jongen tegen. De geur van Sarah deed me veel, maar omdat ik met net gevoed had kon ik het aan. Ik vroeg hoe het was bij de directeur en of ze me misschien wat uitleg kon geven over de lessen, welke er allemaal waren enz. Ze legde me alles uit en toen besloot ik toch nog even achter Sherina aan te gaan, en ik kon haar geurspoor nog duidelijk ruiken. Ze zwom in een meertje, dus ik trok mijn broek uit en hield de rest maar aan, want ik kreeg het toch niet koud (vampieren krijgen dat nooit) en klom behendig in het meertje een stukje van Sherina af, want ik wou haar niet laten schrikken. Toen zwom ik naar haar toe, en moest me inhouden niet onderwater te gaan om de laatste paar meter af te leggen en haar te laten schrikken, maar ik vond dat ik het niet kon maken nu ik haar zo kort kende. Dus ik zwom langzaam door tot ik bij haar kwam, en zei: 'Hey! sorry als ik je gevolgd ben, maar ik ben nogal overbeschermend en ik wou niet dat je iets overkwam'.