Rose
We lopen richting het dorp. Ik vertel Clair dat ik zoveel mogelijk op criminelen jaag, en ze zegt dat ze dat goed van me vind. Dus gaan we in een donker steegje staan en vinden daar een paar gemaskerde mannen die blijkbaar een bank hebben beroofd. We pakken de mannen en zuigen hun lichamen leeg. Dan pakken we het geld en brengen het terug naar de bank. We verstoppen de lichamen onder de rotsen en mijn ogen zijn weer mooi dieprood. Die van clair ook, en ik heb ze nog nooit eerder zo donker gezien. 'Zullen ze dat niet merken?'zeg ik. Clair knikt maar gaat er verder niet op in. We hebben nog de hele nacht om ons te vermaken, en we gaan in een grote boom zitten en praten de hele nacht door. Ik vertel over mijn leven als vampier, en zij verteld wat er allemaal gebeurd is op deze school. Zo vliegt de nacht voorbij en ik begin Clair echt heel aardig te vinden. Je zou bijna denken dat we vriendinnen zijn. Als het licht word schitterd mijn huid in de zon, en ik zie dat die van Clair ook een beetje glimt. Ik lach beschaamd en ga wat meer in de schaduw zitten. Even later gaan we terug naar de school. Voordat we naar binnen gaan blijf ik staan. Ik pak Claire's hand en kijk haar aan. 'Bedankt, ik vond dit echt heel fijn' zeg ik. Ik weet dat vampieren niet kunnen huilen, maar als ik dat kon zou ik nu wel kunnen huilen van geluk. Dan springen we door het zolderraam en zien dat Beth weg is. We kijken elkaar verschrikt aan en hopen maar dat ze niks gemerkt heeft van ons avontuurtje.