• Ik word steeds saaier, ach ja...

Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

Oké, ik wordt gek. Sorry.

Reading a good book is like taking a journey.

Louis William Tomlinson

Ik knik als antwoord, omdat ik niet echt in staat ben om iets te zeggen omdat ik het iets te druk heb met een pluk van de suikerspin op te eten. 'Oke dan is dat geregeld' zeg ik zodra ik mijn mond leeg heb. 'Geef me nog een paar minuten, want ik zit hier eigenlijk wel lekker' zeg ik grijnzend en knik dan. 'Ben ik met je eens en kijk maar uit dat er geen nieuwe verslaving bij komt'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ Echt vervelend en beterschap dan maar(H) ]

[Bedankt allebei.. xd]
    Harry Edward Styles
    'Is goed, doe maar rustig aan hoor'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Oops, te laat'lach ik en kijk hem aan. 'Nee maar daar moeten we inderdaad voor oppassen'zeg ik met een knikje. Ik kijk even om me heen en laat dan mijn blik weer op Louis rusten. Ondertussen stop ik een nieuwe pluk suikerspin in mijn mond, hier geen verslaving aan krijgen? Dat wordt nog moeilijk.

Louis William Tomlinson

'Ik doe wel rustig' zeg ik lachen en kijk hem aan. 'Mhm, ergens is het inderdaad aan de late kant' zeg ik lachend. 'Maar beter laat dan nooit.' Ik kijk hem aan en stop vervolgens nog een pluk suikerspin in mijn mond. 'Ja inderdaad, maar voor nu kan het nog wel' zeg ik grijnzend en kijk even naar mijn suikerspin en stop dan nog een pluk ervan in mijn mond. 'Dit word echt zo moeilijk'

[Ik moet even eten]

[Smakelijk]
    Harry Edward Styles
    'Ja heel erg moeilijk'stem ik in en stop grijnzend nog een pluk in mijn mond. 'Ownee Lou! ik denk dat ik verslaaft ben!'roep ik hysterisch en begin daarna hard te lachen. Ik stop weer een pluk ik mijn mond en kijk even lachend naar de mensen die raar mijn kant opkijken. Gelukkig is er geen een bij die ons herkent, daar had ik nu al helemaal geen zin in.

Louis William Tomlinson

'Mhm, dan zit er niets anders op dan verslaafd raken aan suikerspinnen. Maar weet dat suiker ook extra energie geef du we kunnen straks dan echt niet meer stil blijven zitten' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Arme Hazza dan hebben we dus echt een probleem als dat dat zo is.' Ik begin nog harder te lachen en eet nog een pluk op. 'Volgens mij hebben we dan allebei een probleem' zeg ik en zwaai vrolijk naar de mensen die raar deze kant opkijken. 'Waarom kijken mensen zo vreemd? Dit kan ik namelijk niet vreemd noemen '

Harry Edward Styles
    'Ach dat geeft niet, dan gaan we samen lekker hyper doen'zeg ik grijnzend en geef een vlugge kus op zijn wang. 'Tja, beide een probleem inderdaad, maar het maakt niet uit joh'zeg ik lachend en kijk hem even aan waarna ik mijn schouders ophaal. 'Waarschijnlijk zijn dat van die saaie mensen die nooit lol hebben in hun leven en dit al raar vinden'zeg ik schouderophalend en zwaai net als Louis vrolijk naar de mensen. Ach ja, zo raar was dit nog niet, nouja niet voor mij en Louis dan. Maar wij zijn eigenlijk ook wel gek, al helemaal als we samen zijn.

Louis William Tomlinson

'Dat is eigenlijk niet echt meer een vreemd iets voor ons' zeg ik en een grijns verschijnt op mijn gezicht als hij een vlugge kus op mijn wang drukt. 'Maak inderdaad niet uit en dat maakt het juist weer leuk' zeg ik lachend. 'Ik snap echt dat mensen zo kunnen leven en dit is toch juist gezellig. Mensen worden saai als ze ouder worden daarom is het ook leuk dat we niet echt veel ouder worden en dat we net zo gek zijn' zeg ik en lach als hij ook naar de mensen zwaait.

[douchen]

Harry Edward Styles
    'Nee maar ja, wij zijn ook wel een beetje gek hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Wij worden wel ouder, maar niet in ons hoofd' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar daar heb jij al sinds je vierde last van of niet?' grap ik en steek plagend mijn tong uit. Daarna druk ik een kus op zijn wang. 'Grapje hoor Lou, niet huilen want dan gaat Hazz je opvrolijken'zeg ik met een grijns en trek hem even tegen me aan. Daarna stop ik een pluk suikerspin in mijn mond en eet het rustig op.

Louis William Tomlinson

'Een beetje heel erg, maar dat maakt het juist zo gezellig' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'We worden niet ouder, maar wel jonger. Kijk maar naar toen we elkaar leerde kennen en nu' zeg ik eigenwijs en knik dan vrolijk. 'Ja dat heb ik inderdaad al sinds mijn vierde' zeg ik en een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Dan is het juist een goed idee om nu te gaan huilen.' Ik denk even aan iets zieligs en tranen verschijnen in mijn ogen. Ik bijt op mijn lip om niet te glimlachen als hij zich me even tegen zich aantrekt en sla mijn armen even om hem heen.

Harry Edward Styles
    'Ja we worden inderdaad wel jonger ja'zeg ik lachend en kijk hem dan. 'Ohh Lou niet huilen'zeg ik en trek hem dichter tegen me aan. Al wsist ik dat die nu expres huilde toch vond ik het zielig. Ik druk een kus op zijn mondhoek en kus dan zijn tranen weg. 'Niet huilen liefste boobear, ik hou van je'fluister ik in zijn oor en grijns dan even lichtjes naar hem. Ik hou hem dicht tegen me aan en streel een beetje door zijn haar.

Louis William Tomlinson

'Dat worden we inderdaad' zeg ik en kijk hem aan. 'Lou huilt wel' zeg ik zacht en sla mijn armen nog steviger om hem heen. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht als hij een kus op mijn mondhoek drukt en volgens mijn tranen weg kust. 'Ik hou ook heel erg veel van jou liefste Hazz' zeg ik zacht en geef hem nog een kus. Ik leg mijn hoofd weer tegen zijn schouders en sluit mijn ogen voor een moment. de laatste tranen hadden ook een uitweg naar buiten gevonden, maar ondanks dat speelde er toch een glimlach rond mijn lippen.

Harry Edward Styles
    Ik glimlach even als hij me een kus heeft en daarna zijn hoofd weer tegen mijn schouder legt. Ik streel rustig langs zijn wang en glimlach een beetje. Toch was dit altijd leuk met Lou, die kleine lieve aanrakingen aan elkaar geven. Ik kijk even met een schuin oog naar Louis waar ik nog een aar tranen over zijn wang zie lopen maar hij glimlacht toch. Met mijn hand veeg ik die tranen weg en laat mijn hand weer door zijn haar gaan.

Louis William Tomlinson

Mijn glimlach word groter als ik voel hoe hij mijn tranen wegveegt en dan weer een hand door mijn haar laat gaan. Mijn ogen hoef ik niet te openen om te weten dat hij ook glimlacht. Uiteindelijk open ik ze toch maar wel weer om hem vervolgens aan te kijken. 'Dankjewel Hazz je bent en blijft de beste' zeg ik nog steeds zo zacht als net. 'Je heb altijd weer leuke en goede dingen om me op te vrolijken'