• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Niall won omdat hij vals speelde, want ergens halverwege trok hij de hakken uit en rende op zijn sokken verder' zeg ik lachend en sla mijn arm om haar heen als ze me een knuffel geeft. 'Misschien, maar ik had ook at vriendelijker kunnen reageren en dat was niet zo' zeg ik en knik dan even. 'Mee eens en ligt eraan wat je van plan bent'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (moet zo finale spelen, reageer daarrna weer)

    (Succes!(H) Jij gaat dit winnen schat! En anders... Doe ik geen dansje voor je.:P Ik weet het, ik ben zo kwaadaardig.(duivel))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Zo kan het ook.' zeg ik grijnzend. Ik glimlach als Zayn zijn arm om me heen slaat, maar uiteindelijk trek ik mezelf los en ga ik voorzichtig naast hem zitten.
    'Ik ben niks van plan. Ik wilde alleen maar kijken hoe je tekende. Misschien leer ik dan zelf ook eens wat, want ik kan nog niet eens een fatsoenlijke bloem maken.' zeg ik, waarna ik rol met mijn ogen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Famous1xx schreef:
    (Succes!(H) Jij gaat dit winnen schat! En anders... Doe ik geen dansje voor je.:P Ik weet het, ik ben zo kwaadaardig.(duivel))


    [Ik sluit me hierbij aan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Inderdaad en moet toegeven dat het slim was ook' zeg ik lachend en kijk van de zee richting Stephanie en net nadat ze weer naast me gaat zitten weer terug naar de zee. 'Dan teken ik wel iets en misschien leer je er wat van. Maar als je een fatsoenlijke bloem wilt leren tekenen is dit wel een manier' zeg ik glimlachend en pak mijn tekenblok weer waarna ik rustig iets begin te tekenen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sorry, moest eten.(A))

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk stilletjes met Zayn mee en frons eventjes.
    'Ik snap het niet.' mompel ik, waarna ik eventjes lach.
    Nee, ik en tekenen was hetzelfde als Zayn en water. Geen combinatie dus. Al was ik niet bang voor potloden of papier.
    'Je tekent echt mooi.' zeg ik zacht, waarna ik eventjes staar naar Zayn's tekening.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Als je het vaker doet gaat het eigenlijk automatisch, maar je moet de slag te pakken hebben' zeg ik glimlachend en scheur een blaadje af. 'Hier probeer het maar als je wilt' zeg ik en haal ook nog een potlood tevoorschijn. Erna tekent ikzelf ook weer rustig door en glimlach. 'Dankjewel'

    [Maak niet uit dat moest ik ook. Moet zo trouwens ook nog even snel douchen dus kan zo laat reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Wat onhandig zit ik met het potlood in mijn hand. Ik begin aan een bloem, maar ik zie nu al dat die niks gaat worden. Ik draai het blaadje om en begin grinnikend graffiti letters te tekenen, totdat ik tevreden ben. Netjes kon ik niet tekenen, maar letters maken was niet zo moeilijk.
    'Ik ben klaar. Je naam is trouwens mooi in graffiti.' zeg ik grijnzend, waarna ik de tekening nog eens bekijk en van de Y een spiegel maak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik stop even met tekenen en kijk naar de bloem die ze aan het tekenen was, maar al snel draait ze haar blaadje weer om. Ik grinnik even en teken dan ook weer door. 'Die bloem was goed, maar ik denk dat je jem niet goed vind door de bladeren. Misschien als die iets groter waren dat je hem dan wel perfect vind' zeg ik zonder op te kijken. Ik kijk eer op als ze zegt dat ze klaar is. 'Mooie gedaan en dankjewel denk ik' zeg ik grijnzend en kijk naar de tekening.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik heb veoren.. Maar reageer ff niet, ben aan het huilen, door me pols waar ik al een blesure aan had en is nu verkeert gegaan:$j

    (Aww!:( Is je pols gebroken of zo?! Nu wil ik je een knuffel geven! Niet huilen meisje, wij zijn er voor je.(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (nee, er is iets heel ingewikkelds maaar komt erop neer dat een bandje in me pols is afgescheurt.)

    (Oh, denk dat ik het al snap. ): Na ja, beterschap dan maar!(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ja inderdaad, dat is wel fijn hoor'zeg ik instemmend en glimlach even. 'Oké, is goed'zeg ik met een glimlach en stop een pluk suikerspin in me mond. 'Als je wilt kunnen we dat ook nu vast even doen'stel ik voor en kijk hem aan. Mij maakte het echt niet zoveel uit, hier zitten was ook goed. Ik vond het wel gezellig. Ik glimlach even naar Louis en stop dan nog een pluk suikerspin in mijn mond. 'Suikerspinnen zijn echt lekker joh'grijns ik