• Ik word steeds saaier, ach ja...

Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

Oké, ik wordt gek. Sorry.

Reading a good book is like taking a journey.

Stephanie Rosanna Swift.

'Hij doet wat?!' roep ik uit, waarna ik snel een hand voor mijn mond sla omdat ik schreeuwde. Ik zucht gefrusteerd.
    'We gaan wel naar iets rustigers...' mompel ik, waarna ik zwijgend Zayn meesleep naar een afgelegen plek in de stad. Als Louis dat deed... Dan... dan... Ging ik iets doen, maar ik moest nog even bedenken wat.
    'Starships dan maar?' mompel ik, waarna ik Zayn even aankijk.

Zayn Jawaad Malik

'Ik zeg dat ik er niet raar van op zou kijken, maar niet gezegd dat hij het zo doen' zeg ik lachend door haar reactie. 'Lijkt me een goed plan' zeg ik en loop me haar mee naar een afgelegen plek ergens in de stad. 'Komt wel goed en wees niet boos op Louis alsjeblieft.'
    Ik kijk haar aan en knik. 'Graag' antwoord ik.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Stephanie Rosanna Swift.

"Ik ben nog niet boos op Louis, nee.' zeg ik snel, waarna ik Zayn nog even onzeker aankijk. Moest dit echt?!
    Eventjes hou ik mijn mond, maar uiteindelijk besluit ik toch maar heel zacht te zingen. Na een paar klanken durf ik iets meer volume erachter te zetten, wat me toch makkelijk afgaat. Heel even vergeet ik alles om me heen. Opeens herinner ik me weer dat Zayn er nog steeds is en ik stop middenin mijn zin.
    'Nee, dat was niks.' zeg ik hoofdschuddend.

Starships. (:

Zayn Jawaad Malik

'Komt op hij weet wat hij doet en je weet nog niet wat hij van plan is' zeg ik en knik even als ze me met een onzekere blik aankijkt. Ik hou mijn mond en blijf haar aankijken als ze begint met zingen. Verbaasd kijk ik haar aan en als ze middenin een zin stopt kom ik weer een beetje bij de werkelijkheid. 'Louis had het echt fout toen hij zei dat het geweldig was' zeg ik als ik mijn woorden weer heb terug gevonden. 'Dit is echt meer dan geweldig'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik kijk Zayn ongelovig aan. "Nee, echt niet.' zeg ik, waarna ik mijn hoofd een tikkeltje scheef houd en hem fronsend aankijk. Ik loop naar Zayn toe en zwaai met mijn hand voor zijn ogen.
    'Sliep je toen ik aan het zingen was? Of eerder krijsen. Want misschien heb je het daarom slecht gehoord en leek het goed.' leg ik uit, waarna ik Zayn echt eventjes moet aanstaren.

Zayn Jawaad Malik

Ik knik en krijg een glimach op mijn gezicht. 'Ja, echt wel' zeg ik en kijk haar nog steeds aan. Ik begin te lachen als ze met mijn hand voor mijn ogen zwaait en vraag of ik sliep toen ze aan het zingen was. 'Nee ik was aan het luisteren en dus niet aan het slapen. Je was ook niet aan het krijsen, want het was echt meer dan geweldig. Ja het was dus gewoon zeker dat jij het was.'

Stephanie Rosanna Swift.

'Nee. En stop met ja zeggen of we krijgen een ja-nee spelletje.' zeg ik standvast, waarna ik eventjes grijns.
    'Oké... Dan euh... Weet ik het niet.' zeg ik, waarna ik eventjes zucht.
    'Ik heb gezongen, wat komt er nu?' vraag ik.

Zayn Jawaad Malik

'Ja en er is geen discussie over mogelijk. Verder zeg ik niets meer en jij ook niet' zeg ik grijnzend. 'Dan was ik gewoon aan het luisteren en daar is ook niets anders van te maken' zeg ik en kijk haar aan. 'Geloof het nu maar en wat er nu komt weet ik eigenlijk ook niet'

Stephanie Rosanna Swift.

'Niet eerlijk! Ik wil het laatste woord hebben!' protesteer ik, waarna er toch weer een glimlachje op mijn gezicht verschijnt.
    'En jij zou me helpen met het zingen oefenen, en nu weet de leraar het zelf niet meer.' ga ik verder, waarna ik Zayn eventjes plagend aankijk.
    'Ik wou dat Louis dat telefoontje al gehad had, en me nu sms't om te vertellen wat we gaan doen.' wens ik, waarna ik eventjes op mijn lip bijt.
    'Zou mijn wens nu uitkomen? En anders geloof ik officieel niet meer in feeën.'

Zayn Jawaad Malik

'Dan heb je pech, want ik heb het laatste woord nu en eigenlijk altijd' zeg ik grijnzend en kijk even rond waarna ik mijn blik weer op Stephanie richt. 'Juist ik ben de leraar en dus zeg ik zing nog maar een keer. En je kan niet protesteren aangezien je woorden van net die ik trouwens gewoon nog een keer wilde horen.' Ik kijk haar. 'Die heeft het te druk met Hazz dus die reageert toch nu de eerste tijd niet. Dat betekent ook gelijk dat je wens niet uitkomt' zeg ik en bijt even op mijn lip. 'Soory dat ik je teleur moet stellen'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik trek een sip gezicht. 'Nu kan ik nooit meer in feeën geloven...' zeg ik zacht, waarna ik eventjes naar beneden kijk.
    'En ik heb altijd pech.' zeg ik grijnzend, als ik weer opkijk naar Zayn.
    'Trouwens, ik zing niet nog een keer. Nu heb jij pech. En ja, ik protesteerde net.' zeg ik pesterig, waarna ik Zayn even fronsend aankijk.

Zayn Jawaad Malik

'Achh vind jammer dat je er niet meer in geloof en je moet wel gewoon blijven geloven' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Dat heb je niet altijd en dat weet ik heel erg zeker.' Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Jij gaat zingen voor je straks voor gek staat. Maar als je het niet doet en blijf protesteren dan is het je eigen schuld als het fout gaat'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik kijk Zayn eventjes licht geïrriteerd aan. 'En bedankt. Wie zegt eigenlijk dat ik wel naar dat... dat ding ga?'
    Ik zucht gefrustreerd en negeer Zayn's verbaasde blik. Daar had je weer een van mijn stemmingswisselingen. Er hoefde maar één klein dingetje te gebeuren of ik werd weer kwaad, verdrietig, blij of iets anders.
    'Ik heb trouwens helemaal geen zin om daar als een of ander promootmeisje daar te gaan staan. Want wat sommigen niet weten is dat het meeste geld wat de artiest opbrengt toch naar hun management gaat. Of is jullie bandje iets speciaals of zo?' bijt ik Zayn toe, voordat ik met kortdadige pasjes wegloop.

Zayn Jawaad Malik

'Omdat je je weddenschap met Louis heb verloren dus sowieso samen met hem moet gaan zingen. Daar kan je niet onderuit omdat je het hem belooft heb' zeg ik schouderophalend. 'Over dat andere kan ik niet veel over zeggen gezien ik zwijgplicht heb en ook niet precies weet wat hij van plan is.'
    Ik kijk haar verward aan als ze het over promootmeisje heeft. ''Hoe bedoel je promootmeisje en wat denk je eigenlijk wat we van plan zijn of tenminste Louis. Hoe weet je dat trouens en aarom zou onze band zo speciaal zijn?' vraag ik nog steeds lichtelijk verbaasd eigenlijk niet wetende of ze het nog hoort. Een zucht verlaat mijn mond en ga op het bankje zitten. Waarom gaat er altijd wel weer wat fout?

Stephanie Rosanna Swift.

Ik loop maar wat rond om af te koelen, niet dat het veel effect heeft. Ik besef nu pas dat ik Zayn op een afgelegen plek had achtergelaten waar hij de weg niet weet, maar of ik terug ga? Nee, echt niet. Dan kom ik weer over als iemand die met hangende pootjes daar gaat bedelen. Uiteindelijk plof ik ergens neer in het gras en ik pluk verveeld de grassprietjes en begin ze te tellen. Waar dat op slaat weet ik ook niet, maar ik moest iets kunnen doen. Ik pak uiteindelijk mijn mobiel begin maar wat te tweeten.
    Why am I such a mean person?
    Ik verzend de tweet met een verbeten trek rond mijn mond. Ik weet niet waarom, maar mezelf beledigen voelt best fijn.