• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollentopic
    Offtopic

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij lacht en gaat dan iets klaarmaken, ik kijk naar wat zijn handen allemaal doen. En af en toe kijk ik ook op naar de jongen zelf. Een glimlach zit op mijn gezicht. Als hij klaar is vraag ik, 'Wat moet je ervoor hebben?' hoeveel ik moet betalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore
    Ik nam nog een slok van de Wodka om vervolgens de kroeg rond te kijken, er waren een aantal mensen hier. Waaronder een groep meisjes die ik waarschijnlijk ook nog wel vaker had gezien, ik had de jongen naast me al opgemerkt voordat ik was gaan zitten, ik nam nog een slok om vervolgens mijn hooft naar hem te draaien om naar hem te kunnen kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Javier Morgan
    'Een glimlach is genoeg.' zeg ik grinnikend 'Ik ben blij dat ik mijn lievelingsdrankje nog eens heb mogen maken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik glimlach automatisch om zijn woorden, en niet omdat ik het dan betaald heb, maar gewoon omdat hij me doet glimlachen. 'Dan ga ik nu je lievelingsdrankje testen,' zeg ik met een knipoog. Ik neem het drankje aan en neem er dan proevend een slok van. Het smaakt verrassend lekker. 'Hmm,' zeg ik dan goedkeurend. 'Dit drankje mag je vaker voor me maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik glimlach vrolijk. 'Yes. Iemand die smaak heeft.' lach ik en droog ondertussen wat glazen af. 'Zo wat doet een meisje als jij hier zo alleen? Dans, maak plezier.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij zegt dat ik smaak heb en ik grinnik zacht terwijl ik nog een slok neem. Hij vraagt wat een meisje zoals ik hier alleen doet. 'Een meisje zoals ik? Wat voor meisje ben ik dan?' vraag ik met een lach. Zelf heb je namelijk altijd een andere indruk dan anderen. Ik vind mezelf altijd redelijk onopvallend, als je mijn rode haarkleur wegdenkt. 'En op dit moment heb ik ook wel plezier. En de reden dat ik alleen ben, hmm, geen verplichtingen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Megan
    'Een vrolijk meisje met prachtig rode haren.' glimlach ik 'Dus je vind het interessant om te zien hoe mensen afwassen?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen en lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan O'dair
    'hey.' Ik nam nog een trek van mijn sigaret om hem daarna uit te drukken in de asbak.
    Zwijgend pak ik mijn glas en drink hem in één keer leeg, ik zet het glas met een klap op de tafel en duw het glas hem richting de barman. 'Nog 1, alstublieft.'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:49 ]


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Hij zegt dat ik een vrolijk meisje ben met prachtig rode haren. 'Dankje, voor het compliment.' ik krijg weleens opmerkingen van, o je haar is rood. Vuurtoren. Of.. wil je soms aandacht met die kleur. Ik lach om wat de jongen zegt. 'Ja, heel interessant,' zeg ik dan. 'zou jij dat niet vinden als ik sta af te wassen?' en ik grinnik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Ik zou de handdoek uit je handen pakken en je de dansvloer op sturen.' lach ik en zet het glas weg. Als alle glazen droog zijn leg ik mijn handdoek weg. 'Sorry, je weet mijn naam nog niet. Javier Morgan.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij laat me weer lachen, nog even en ik krijg een sixpack van het lachen. 'Je zou me nu ook de dansvloer op kunnen sturen, maar dan zou ik niet alleen gaan,' zeg ik simpel. 'Aangenaam, Noralie Key.' Hm.. Javier, aparte naam. Die hoor ik niet vaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    'Keuze genoeg zou ik zeggen.' en knik lachend naar de jongens niet ver van haar die haar staan aan te hapen. 'Krijgen ze zo geen vliegen binnen of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon Salvatore
    'Hoi' Begroete ik hem terug waarna ik ook de laatste slok uit mijn glas nam en vervolgens naar de barman te gebaren die hem vervolgens bijvulde.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Melany Kate Morgan
    Ik volg haar het bos in en zie nog een stuk of 5 vampieren. Jeej. Dit moet wel lukken, ik weet niet waarom maar het is net alsof ze gewoon willen gespietst worden. Ik sluip naar hen toe. Gooien zou nu handig zijn maar ik kan dat nog niet. Ik weet niet waarom maar het is alsof ik geen hand-oog coordinatie heb. Ik zucht en ga gewoon midden in het groepje staan. 'Hi.' zeg ik doodleuk. Ze kijken me verwart aan. 'Waarom ren je niet?' vraagt een vampier. Ik hou mijn hoofd wat scheef. 'Geen zin.' mompel ik. Hij valt me aan ik haal vliegensvlug mijn staak tevoorschijn en hij loopt er recht op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij zegt dat ik genoeg keuze heb, en ik kijk niet begrijpend in de richting waar hij naar knikte. Ik kijk naast me en zie dan jongens naar me staan te kijken. Ik kijk weer terug naar Javier. 'Alleen al om het feit dat ze met hun mond open staan en niet gewoon hoi zeggen is al een afknapper,' zeg ik met een lach. 'Tot hoelang moet je hier nog achter staan?' vraag ik dan aan hem. 'Of moet ik je gewoon de dansvloer opsturen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.