• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollentopic
    Offtopic

TOPIC 2

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Javier Morgan
    'Dat ligt eraan wanneer Vince me komt aflossen.' zeg ik en knik even naar Vince om aan te tonen wie dat is. Ik zucht als ik zie dat hij met een blond meisje danst. Je weet wel zo'n fake geval met big boobs and a nice ass. Ik haat van die meisjes maar hij lijkt erdoor geobseerdeert te zijn.

Dylan O'dair
    Ik keek even om me heen en zag de vervelende tienermeisjes weer. Ik zuchtte diep en keek vervolgens weer weg. 'Dus, wat brengt jou naar deze kroeg?' Ik keek hem weer aan en nam een slok van de alcohol die voor mijn neus stond.

Charlie L'arel
    'Steek die staak er in.' roep ik haar achterna waarna ik naar een vampier loop, op zijn rug spring en de staak er in één keer doorheen duw. Ik draai me naar Melany om. 'Doe het.' schreeuw ik.

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:05 ]

On wednesdays we wear black

Noralie Key
    Hij zegt dat het ligt aan een Vince. Ik kijk in de richting waarin Javier knikt en zie dan Vince. Hij danst met een meisje. Blond, nep, met een label made in China. 'Thsjaa, het ligt er maar net aan op welk meisje je valt,' mompel ik. En ik kijk dan weer naar Javier. Ik glimlach naar hem, ik blik heel even opzij naar de jongen die daarstraks stonden te kijken. Zijn ze nou dichterbij gekomen..? Nee, vast niet. Ik kijk terug naar Javier. 'Dan hoop ik maar dat hij je snel komt aflossen.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Melany Kate Morgan
    Ik steek de staak in de ene en trek hem terug als hij in stof verandert is om hem in een andere te steken. Nog ééntje te gaan. Deze is taaier en niet zo idioot. Hij vecht terug en ontwijkt mijn staak. Hij tackelt me en wil me buiten maar ik zet mijn voeten op zijn borstkast duw hem weg en steek de staak erin.

Damon Salvatore
    'Verschillende dingen' Andwoorde ik simpelweg, 'En wat brengt jouw hier?' Vroeg ik hem waarna ik me omdraaide zodat ik met mijn rug tegen de bar leunde om vervolgens de kroeg rond te kunnen kijken.

Don't be like the rest of them, darling

Javier Morgan
    Ik grinnik, ik ken dat soort meisjes. 'Wil je dansen? Ik heb wel een ideetje.' Ik geef haar een cola en zeg dat ze "per ongeluk" tegen haar op moet lopen. 'Het moet niet op haar kleren zijn, morsen op haar schoenen is al genoeg.' Gemeen is het niet echt aangezien ze toch van plan is Vince te gebruiken om aan gratis drankjes te komen.

Noralie Key
    De cola die Javier me aanbiedt voor het plan neem ik aan en ik grinnik. 'Dat moet wel lukken, ik heb het toch niet op dat soort meisjes,' zeg ik dan. Ik loop nonchalant richting het dansende paar, ik kijk nog even achterom naar Javier en knipoog naar hem. Ik dans er een beetje heen en bots dan geheel per ongeluk tegen het meisje aan en mors dan geheel per ongeluk cola over haar schoenen heen. Hm, lelijke schoenen. 'O sorry,' zeg ik dan onschuldig.

Dylan O'dair
    'Nou, zeker niet die daar.' Ik rolde met mijn ogen en wees achter me, waar dat groepje meiden nog steeds aan het giechelen was . 'Heel irritant.' Ik dronk de laatste slok van het drankje en keek een beetje beteuterd in het glas, het was altijd veelste snel op.

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:11 ]

Javier Morgan
    Ik zie hoe het meisje heel begint te flippen en de schuld op Vince steekt. Hij komt zuchtend op me afgelopen. 'Nice try gozer.' 'Ik deed niets' zeg ik onschuldig. Hij grinnikt 'Hup , maak dat je wegkomt, ga met haar dansen.' Ik lach en geef hem de handdoek, ik loop naar Noralie en trek haar op de dansvloer. 'Dansen.' zeg ik vrolijk.

Charlie L'arel
    'Laten we maar terug gaan naar de archieven.' Ik pakte een staak op en keek streng naar haar op en beval haar met mijn ogen dat ook zei haar eigen spullen op moest ruimen, het kon namelijk in de verkeerde handen vallen. En ja, dat willen we natuurlijk niet.

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:15 ]

Noralie Key
    Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden als het meisje begint te flippen maar het lukt me wel. Vince loopt weg en ik kijk even achterom naar Javier. Dan kijk ik terug naar het meisje die dan uiteindelijk richting de toiletten loopt om haar schoenen schoon te maken. Ik word ineens meegetrokken naar de dansvloer. Het is Javier en hij zegt vrolijk dansen. Ik glimlach naar hem en begin dan te dansen. Niet echt speciaal ofzo, dat kan ik namelijk niet. Maar ik vind het wel leuk om te doen. 'Nou, wat rot dat ik toevallig cola morste op haar schoenen,' zeg ik met een onschuldig lachje.

Melany Kate Morgan
    Ik verzamel zuchtend mijn staken en loop mee met haar naar het hoofdkwartier. Misschien kan ik toch nog uitgaan vanavond maar wel met het risico dat Javier me de ganse tijd in de gaten gaat houden.

Javier Morgan
    'Ja wie had dat nu gedacht dat ik toch nog afgelost zou worden?' zeg ik even onschuldig terug.

Noralie Key
    Ik lach en dans dan met Javier. Ik kijk even richting de bar waar nu Vince achter staat. Het meisje zie ik niet meer, het boeit me niets. Ik laat me losgaan met het dansen. En ik kijk Javier aan als ik dans.

Damon Salvatore
    Ik keek naar het groepje meiden dat hij aanwees, 'Dat lijkt me inderdaad niet echt een reden om hier heen te komen' Zeg ik waarna ik weer een slok neem.

Don't be like the rest of them, darling

Javier Morgan
    Ik leg mijn handen lachend op haar heupen en dans mee. 'Zie je dit is toch leuker dan kijken hoe iemand afwast.' grinnik ik, beweeg op de maat van de muziek.