• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollentopic
    Offtopic

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier Glenn Morgan
    'Wat wil jullie hebben?' vraag ik aan de beide meisjes voor me. Eéntje met rood haar en eentje met zwart haar. 'Bloody Mary' zegt de zwartharige. Ik kijk vragend naar de roodharige


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Noralie wil wel knappe Jack ontmoeten :Y) ze staat aan de bar, met niemand, voor een drankje ^^]


    |kay kay. ^^|


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Het Meise bestelt een bloody Mary, 'Voor mij ook een bloody Mary,' zeg ik dan. Ik pak wat geld alvast en wacht op mijn drankje. Ik glimlach naar de jongen achter de bar. Hij staat hier vaker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Melany Kate Morgan "Mel"
    Ik rol geërgerd met mijn ogen. 'Daar dienen jullie toch voor.' antwoord ik terug 'En met een staak kan ik omgaan die andere wapens is iets anders.' zeg ik mompelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier Glenn Morgan
    Ik knik en maak 2 bloody Mary's. Ik zie dat de roodharige haar geld al vast heeft maar ik schud mijn hoofd. 'Rondje van het huis.' glimlach ik. Dat is leuk aan deze job je mag rondjes geven maar niet te veel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jackson "Jack" Frayn Harries. | Big Bad Vampire.
    Vrolijk liep Jack de club in. Hij begroette een aantal mensen die hij kende van school en liep toen naar de bar. "Een Vodka Martini graag." Jack steunde met zijn ellebogen op de bar terwijl hij wachtte op zijn drankje. Hij keek opzij en zag een meisje met rood haar staan. Vaag herinnerde hij zich haar. Rosalie was haar naam ofzo. "Sorry, maar ken ik jou?" vroeg Jack dan maar.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij schudt zijn hoofd en ik kijk hem aan, hij zegt dat het een rondje van het huis is, ik glimlach. 'Dankje,' zeg ik. Ik neem de bloody mary aan, 'Proost.' en ik neem er een slok van terwijl ik om me heen kijk in de club. Ik kijk opzij als er een jongen tegen me praat. Ik neem hem in me op, hij ziet er goed uit. Hij vraagt of hij me ergens van kent en ik lach zachtjes. Wat een openingszin. 'Misschien dat je me hier eerder hebt gezien,' glimlach ik. En ik kijk hem aan. Dat zou best kunnen, hij komt me misschien ergens wel vaag bekend van voor.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:33 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlie L'arel wachter
    'nou, nou wat zijn we weer lekker brutaal.' Ik pakte een van de staken die ze had gepakt en draaide er zachtjes rondjes mee in mijn hand. Na een tijdje keek ik haar geamuseerd aan. 'Bewijs vanavond maar dat je geen kleintje meer bent.'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:34 ]


    On wednesdays we wear black

    Melany Kate Morgan "Mel"
    Dit is het hatelijkste, omdat ik de jongste Slayer ben, behandelt iedereen me als een klein kind. Alsof ik thuis door Javier nog niet genoeg bemoederd word. 'Kom je nu mee of niet?' zeg ik en pak de staak af. Ik maak ze vast aan mijn riem en doe er een langer jasje over aan waardoor je er niets van merkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charlie L'arel wachter
    Ik pakte ook een staak, gewoon voor het geval dat en liep naar de deur waarna ik die opentrok en een butler beweging maakte. 'Na u, kleintje.' Ik kon het gewoon niet laten, haar uitdrukking daarna was gewoon geweldig.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:39 ]


    On wednesdays we wear black

    Jackson "Jack" Frayn Harries. | Big Bad Vampire.
    Jack knikte bedenkelijk,"Ja, misschien." Hij stak zijn hand uit,"Jackson, maar noem me maar Jack." Jack keek het meisje even aan en knikte toen naar een van de vele tafeltjes die tegen de muren stonden van de club. "Wil je gaan zitten?"


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle glimlachte terwijl hij zijn arm door die van Brianna stak,"Waar wil je heen?" Maar hij wachtte niet lang op een antwoord,"Of we gaan gewoon naar de Bronx?" Kyle trekt de deur van Brianna's huis dicht en trekt haar mee over het grindpad.


    kindness is never a burden.

    Melany Kate Morgan
    Ik grom wat en loop naar buiten waar ik direct een stuk vrolijker word. Ik hou van buiten zijn. Liever hier dan in die duffe kelder. 'Waar gaan we? Begraafplaats, park, Bronx?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Moran Sharon Rayphield
    Zoals gewoonlijk loop ik mijn favoriete club in. 'Het gebruikelijke.' Ik neem het glas aan en loop naar twee mensen die zitten te praten. De jongen ken ik wel, het meisje niet.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Charlie L'arel wachter
    'Ik laat me leiden.' Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar verwachtingsvol aan.
    Het was haar avond, niet de mijne.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 11:45 ]


    On wednesdays we wear black