• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollentopic
    Offtopic

TOPIC 2

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Noralie Key
    Hij legt zijn handen op mijn heupen en hij grinnikt dat dit toch leuker is dan iemand zien die afwast. 'Hm, daar heb je gelijk in,' zeg ik met een lach. 'Veel leuker.' ik lach en kijk hem aan. Ik blijf zo door dansen met Javier. En ik heb plezier.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Javier Morgan
    Ik lach en laat haar een rondje draaien. 'Wil je nog wat drinken?' vraag ik na een tijdje. Persoonlijk had ik dorst gekregen.

Noralie Key
    Hij laat me een rondje draaien en na een tijdje vraagt hij of ik nog wat wil drinken. Ik knik en zeg dan, 'Doe maar mijn lievelingsdrankje,' zeg ik met een lach. 'En dat is dezelfde als jouw lievelingsdrankje.' ja, ik vond het drankje wat hij me had gegeven echt lekker.

Charlie L'arel
    'Voor vandaag heb je het er nog goed vanaf gebracht.' zwijgend liepen we een tijdje naast elkaar richting de archieven. Ik zuchtte even luid. 'Geef maar hier, die staken.'

Dylan O'dair
    'Achja, karma suckt.' Ik grijnsde en keek hem schuin aan, in mijn ooghoeken hield ik nog steeds de meisjes in de gaten.

On wednesdays we wear black

Javier Morgan
    Ik grinnik en loop naar Vince. Ik moet niets zeggen en hij begint al met het drankje te maken. 'Eén toch he?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, twee. Noralie wil er ook één.' Hij lacht en maakt er nog één. 'Zet maar op mijn rekening.' zeg ik en loop met de glazen naar Noralie.

Noralie Key
    Ik kijk Javier na en dan even de club rond, dan komt Javier weer terug met twee glazen. Ik pak een glas glimlachend aan. 'Wat krijg je dit keer van me?' vraag ik dan aan hem. Ik ben niet zo'n type die alleen maar wil krijgen. Daar voel ik me zelfs bezwaard door vaak.

Melany Kate Morgan
    'Charlie? Mag ik uitgaan of moet ik nog trainen?' vraag ik haar en geef haar de staken. Met wachters weet je nooit. Soms moet je de hele nacht door trainen.

Javier Morgan
    'Stop met dat te vragen.' grinnik ik. 'Trouwens ik betaal hier niet voor. Ik krijg ze gratis. Nou ja half, ik krijg hier flinke korting.'

Noralie Key
    Ik houd mijn mond erover en kijk dan even weg en neem er een slok van. 'Ik ben gewoon niet het type om alsmaar te nemen,' zeg ik dan. Ik kijk de club weer rond om even niet naar Javier te kijken. Nu lijk ik overduidelijk saai. Zo'n braaf typje. En misschien ben ik dat ook wel. Ik blijf namelijk graag in mijn comfort zone, neem geen risico's, ga niet zomaar met mensen mee. Ach ja, ik speel op save.

Javier Morgan
    Ik grinnik 'En ik vraag niet graag geld aan mensen. Zit er niet over in Noralie.' glimlach ik en draai haar weer een rondje. Ik zorg dat ze me aankijkt en glimlach geruststellend.

Charlie L'arel
    'Ga maar, de anderen zijn er toch nog niet.' Ik glimlachte nog even naar haar maar liep daarna weg om de staken op te bergen.

On wednesdays we wear black

Noralie Key
    Hij zegt dat ik er niet over in moet zitten en hij laat me weer een rondje draaien. Hij zorgt ervoor dat ik hem aan kijk en ik glimlach automatisch terug als hij naar me glimlacht. 'Oke,' zeg ik dan toegevend. 'een andere manier hoe ik je kan terug betalen?' dan maar niet met geld. Misschien een opdracht doen ofzo, weet ik veel. Anders heb ik gewoon het gevoel alsof ik iets moet terug doen. Ik kijk hem met een lachje aan.

Dashed schreef:
    Dylan O'dair
    'Achja, karma suckt.' Ik grijnsde en keek hem schuin aan, in mijn ooghoeken hield ik nog steeds de meisjes in de gaten.

Damon Salvatore
    'Karma..' Mompelde ik, ik had er eerlijkgezecht nooit in gelooft, ik neem nog een paar slokken om vervolgens het lege glas weer op de bar te zeten.

Don't be like the rest of them, darling

Melany Kate Morgan
    Ik glimlach dankbaar en ren terug naar huis om me om te kleden. Ik pak wat kleren en kleed me vlug om. Normaal zou ik iets moeten meenemen, een kruisje of zo, aangezien het er barst van de vampieren maar ik heb geen zin, trouwens ik kan hen aan met blote handen maar gewoon niet doden. Ik loop naar de Bronx en glip naar binnen. Ik loop naar Vince. 'Hi.' 'Hi, wat wil je?' vraagt hij. Ik denk na en vraag dan gewoon een paar shotjes.

Javier Morgan
    Ik denk na. 'Wil je morgen helpen oppassen op mijn nichtje? Ze is 9 en haat me.' vraag ik haar doodserieus. Nee echt ze kan me niet uitstaan, heb geen flauw benul waarom. Ze houd van Mel maar haat mij.