• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollentopic
    Offtopic

TOPIC 2

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:01 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Noralie Key
    Ik moet lachen om wat hij vraagt, 'Oppassen met jou op je nichtje?' herhaal ik dan. Ik haal mijn schouders op, dan hoef ik tenminste niets meer terug te doen voor mijn gevoel. 'Oke, is goed. En dan hoop ik maar dat ze mij niet haat.' ik strijk weer mijn lok achter mijn oor en glimlach naar hem terwijl ik nog een slok neem van het drankje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Javier Megan
    'Ze zal jouw geweldig vinden. Serieus, dat kind houd van iedereen behalve van mij.' en ik kijk haar zielig aan.

Noralie Key
    Ik grinnik en knijp even zacht in zijn wang, 'Aaaww, arme jij. Ach ja, het is maar 1 kind dat niet van je houdt,' grinnik ik dan. Ik neem nog een slok. 'En we zien morgen dan wel of ze me geweldig vindt.' ik kijk Javier glimlachend aan. 'Kom je me dan ophalen?' dan heeft hij wel mijn adres nodig.

WillNotLearn schreef:
    (...)

Damon Salvatore
    'Karma..' Mompelde ik, ik had er eerlijkgezecht nooit in gelooft, ik neem nog een paar slokken om vervolgens het lege glas weer op de bar te zeten.

Don't be like the rest of them, darling

Javier Morgan
    'Ehm ja, anders zet je nummer in mijn gsm dan kan je me je adres doorsturen.' zeg ik glimlachend en geef haar mijn gsm.

Melany Kate Morgan
    Ik zit naast 2 jongens maar dat kan me nu even niets schelen. Ik weet enkel dat één van hen een vampier is. Ik drink de 3 glasjes snel na elkaar uit. 'Nog 3.' zeg ik zachtjes. Vince grinnikt. 'Meid, Javier vermoord me. Zware dag gehad?' Ik rol met mijn ogen en wacht tot hij ze weer ingeschonken heeft.

WillNotLearn schreef:
    (...)

(ik had mijn reactie perongeluk op het rollentopic geschreven, hahah)

On wednesdays we wear black

Damon Salvatore
    'Enigsins, een eindje buiten het dorp' Andwoord ik waarna ik zijn aanbod afsla om vervolgens inplaats van gewoon te vragen om een nieuw glas ik de hele fles afreken en daar een slok uit neem, veel beter.

Dylan O'dair
    'Woon je hier?' Ik keek voor me uit, naar de rijen gekleurde vloeistoffen.
    Zwijgend pakte ik mijn pakje sigarreten en stak er weer één op, Ik wou hem weer wegstoppen maar ik keek er even naar en stak het pakje naar de man uit. 'Wil je ook?'

Noralie Key
    Hij vraagt me om mijn nummer en ik grinnik. Ik neem zijn gsm aan en zet dan mijn nummer erin, ik maak ook gelijk een foto van mezelf om die bij mijn nummer te voegen. En ik bel mezelf met zijn gsm naar die van mij zodat ik ook gelijk zijn nummer heb. Ik geef zijn gsm met een glimlach terug. En pak mijn eigen gsm erbij en stuur hem dan een sms en sla zijn nummer op in mijn gsm. 'Zo, nu heb je mijn adres,' zeg ik dan. 'En mijn nummer.'

Dylan O'dair
    'Cool.' Ik grijns even en inhaleer de rook diep in waarna ik het weer uitblaas en kijk naar de rook die langzaam van me af zweeft. Ik neem nog 1 trek van de sigaret en druk hem dan alweer uit. Ik had een soort rare tic, ik rookte nooit mijn sigaret altijd helemaal op.

Javier Morgan
    Ik grinnik maar mijn lach verdwijnt als ik Mel zie drinken aan de bar. 'Wacht even.' zeg ik fronsend en loop naar Mel. Ik sla kwaad het glas uit haar hand. 'Waar denk jij mee bezig te zijn?' zeg ik kwaad. Vince kijk naar ons en komt vanachter de bar vandaan. 'Jav, laat haar. Ze heeft ook een leven.' zegt hij en ik kijk hem woedend aan. 'Jav, ga weer terug naar dat meisje wil je. En bemoei je met je eigen leven.' zegt Mel en ik kijk haar aan. Ik loop terug naar Noralie. 'Sorry mijn zusje.'

Damon Salvatore
    'Waar woon jij?' Vraag ik hem vervolgens, niet dat ik er erg nieuwschierig naar was. Er waren hier geen mensen die ik als vrienden beschouwden, somige kennisen en de meeste mochten me niet.

Dylan O'dair
    'Overal en nergens.' Ik kijk naar de fles die hij had besteld en twijfel of ik ook nog wat zal bestellen. 'Ik ben op doorreis.'

Noralie Key
    Hij grinnikt maar ik zie dan hoe zijn glimlach verdwijnt. Hij kijkt ergens naar en hij zegt wacht even. Ik zie hoe hij naar het meisje toeloopt, wie zal dat zijn? En hij slaat zo het glas wat ze in haar handen heeft weg. Er is een woordenwisseling en dan komt Javier weer terug naar me. Hij zegt sorry, voor zijn zusje. 'Ehm, geeft niets,' zeg ik dan. 'Zou ik mogen vragen waarom je het glas uit haar handen sloeg? Hoewel het me natuurlijk niet echt iets aangaat, ik ben gewoon nieuwsgierig ingesteld.'

Damon Salvatore
    'Hmm.. Ik blijf ook nooit heel lang op dezelfde plek, of dat probeer ik in iedergeval' Zeg ik schouderophalend waarna ik nog een slok uit de fles nam, ik woonde voor zolang ik er genegenheid tot voelde in een huis dat er al erg lang stond.