• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:53 ]

    Get a lock on you room and keep the key to yourself.
    problem solved.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Get a lock on you room and keep the key to yourself.
    problem solved.


    Mag niet. D:

    109 schreef:
    (...)

    Mag niet. D:

    Gewoon doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gewoon doen.


    Ik ben geen superslotenmaker die dat gewoon kan doen D:

    Het is je zusje, laat haar of maak haar duidelijk dat je niet meer wilt dat ze in je kamer komt. Of maak haar kamer ook vies waardoor zij boos word en dan vergelijk jij het met wat zij bij jouw doet en dan doet ze het hopelijk niet meer.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    109 schreef:
    (...)

    Ik ben geen superslotenmaker die dat gewoon kan doen D:

    Bij de Wibra(?) kun je van die hangsloten kopen voor 1/2 euro. Krijg je er schroefjes bij en hoef je het alleen nog maar in je muur en in je deur te schroeven :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wordt een keer echt boos op haar, het lijkt me echt heel irritant! Verder, leg het uit aan je ouders dat ze het gewoon blijft doen, en vraag om een slot, succes!


    Tijd voor koffie.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Bij de Wibra(?) kun je van die hangsloten kopen voor 1/2 euro. Krijg je er schroefjes bij en hoef je het alleen nog maar in je muur en in je deur te schroeven :Y)


    Haha, dat klinkt alsof je het zelf eerder hebt gedaan


    Aan niets denken is ook denken.

    Doe hetzelfde bij haar kamer, dan begrijpt ze hoe stront irritant dat is en houdt ze hopelijk op (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zou een keer uitallen als ik jou was. Want blijkbaar maak je op deze manier niet genoeg indruk. En anders inderdaad een hangslot ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Lexus schreef:
    (...)

    Haha, dat klinkt alsof je het zelf eerder hebt gedaan

    Jup. Alleen maakte ik het met plakband vast (ook vanwege mijn moeder) En geloof het of niet, dat heeft een heel jaar vol gehouden en als het slot erop zat kon mijn broertje het niet open krijgen, hoe hard hij er ook aan trok. Ik heb "plakband plak"-skills :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurorae schreef:
    Ik zou een keer uitallen als ik jou was. Want blijkbaar maak je op deze manier niet genoeg indruk. En anders inderdaad een hangslot ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jup. Alleen maakte ik het met plakband vast (ook vanwege mijn moeder) En geloof het of niet, dat heeft een heel jaar vol gehouden en als het slot erop zat kon mijn broertje het niet open krijgen, hoe hard hij er ook aan trok. Ik heb "plakband plak"-skills :Y)


    Wowie. Dat vind ik knap haha. Ik kreeg de posters van de hitkrant nog niet eens zover dat ze met plakmand aan mijn muur wilden hangen, ze vielen telkens weer op de grond. Maar oke, dat moet je ook niet met plakband doen maar met tape ofzo.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Wowie. Dat vind ik knap haha. Ik kreeg de posters van de hitkrant nog niet eens zover dat ze met plakmand aan mijn muur wilden hangen, ze vielen telkens weer op de grond. Maar oke, dat moet je ook niet met plakband doen maar met tape ofzo.

    Mijne hangen met plakband vast (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurorae schreef:
    Ik zou een keer uitallen als ik jou was. Want blijkbaar maak je op deze manier niet genoeg indruk. En anders inderdaad een hangslot ^^


    This. (:


    You are beautiful, you are love.