• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollentopic
    Offtopic

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Javier
    'Mel doet domme dingen als ze drinkt en ze is mijn kleine zusje en dat wil ik zo houden. Ik wil haar alleen bescheremen Noralie.' Ik zucht 'Sums ben ik iets te beschermend.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik glimlach naar hem en leg mijn hand geruststellend op zijn schouder. 'Ik weet hoe het is Javier, mijn broer doet ook zo richting mij. Of deed eigenlijk, ik heb hem laten inzien dat ik gewoon verstandig ben.' en ik grinnik. 'En misschien moet ze wel een keer een dom ding doen zodat het tot haar door dringt dat ze niet teveel moet drinken.' ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dylan O'dair
    'mmmh, ik denk dat ik hier langer blijf. Dit dorpje is wel interresant.'
    Ik zucht even, ik geloof dat ik in de laatste dorpjes niet langer ben gebleven dan minstens 3 dagen, kijken hoe het was en dan weer weggaan. Ja dat was er dus van mijn leven geworden.


    On wednesdays we wear black

    (ben er over 2uur ofzo terug 'x)


    On wednesdays we wear black

    Javier
    Ik glimlach naar haar. 'Je hebt gelijk maar het is zo moeilijk om me niet te bemoeien.'
    iIk dans ondertussen verder mer haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik knik, 'Ja, dat kan ik wel begrijpen. Ik weet ook niet hoe ik het zou vinden als mijn broer veel zou drinken,' zeg ik dan simpel. We dansen weer verder en ik strijk voor de zoveelste keer mijn lok achter mijn oor. 'Denk gewoon aan andere dingen, en heb een leuke avond,' glimlach ik. 'Als dat gaat lukken met mij tenminste.' ik grijns licht naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier Morgan
    Ik lach. 'Gaat wel lukken' zeg ik en dans verder met haar


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik lach ook en zeg, 'Gelukkig maar, anders zou ik iemand anders moeten zoeken om te dansen,' en ik knipoog naar hem. Ik dans iets dichter naar hem toe en kijk hem aan terwijl ik dans. Hij ziet er leuk uit. Bruin haar, ietwat volle lippen, gewoon knap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    'Ik denk niet dat de jongens hier het erg gevonden hadden maar ja, ik ben blij dat je met mij danst. ' en ik glimlach mijn handen liggen weer op haar heupen en ik trek haar een beetje dichter naar me toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik moet lachen om zijn woorden, 'Dan stel ik het anders, dan had ik het misschien wel erg gevonden om met een ander te moeten dansen.' hoewel. Er zullen heus ook nog wel andere jongens zijn hier die leuk zijn. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me nog een beetje dichter naar zich toe. Ik glimlach en sla mijn armen om zijn nek. We dansen samen zo verder en het voelt prima.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    'Vertel me eens wat meer over jezelf?' grinnik ik. 'Want ik weet niet over je behalve je naam, nummer enadres. En het feit dat je ook een bezorgde broer hebt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    'Ik weet niet wat je precies wilt weten,' zeg ik dan. Ik kijk hem schuin aan. 'Maar goed. Ehm, ik ben dus Noralie, houdt van tekenen, uitgaan, comfort zone, honden. Ik heb een hekel aan katten. Ik ben 19, universiteit hier in Sunnydale, wat nog meer...' en ik denk even na. 'Ik houd van dansen, ben redelijk onopvallend, en ik ben lesbisch.' ik zwijg even en kijk Javier aan. Dan lach ik, 'Nee grapje, ik ben gewoon hetero.' en ik grinnik even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Javier
    Ik grinnik. 'Oef' ok dat komt verkeerd over. 'Ik heb niets tegens lesbis hoor of homo's maar het zou wel heel genant zijn voor de jongens die naar je kont zitten te kijken.' en ik lach zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mag ik een samenvatting+ waar Marie en Wyn eventueel heen kunnen? Om alle verkeerde gedachten te vermijden: WYN IS EEN JONGEN.]


    help

    Noralie Key
    Ik moet lachen om zijn reactie. En ik bloos licht als hij zegt dat er jongens naar mijn kont zit te kijken. 'W-wat? Kijken er jongens naar mijn kont.' en ik kijk zoekend om me heen. Maar ik zie ze zo 1, 2, 3 niet. 'Er valt niets te zien aan mijn kont,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.