• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollentopic
    Offtopic

    TOPIC 2

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:01 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Melany Kate Morgan
    'Jep, ik ben nuchter.' zeg ik en wring mijn natte haar uit. 'Oke chef, naar het hoofdkwartier?' mompel ik vragend. Ook een goed humeur. Wat hebben de wachters vandaag?


    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Jep, ik ben nuchter," zegt Melany terwijl ze haar haar uitwringt. "Oké, chef, naar het hoofdkwartier?"
    "Yep. Je snapt toch wel het punt van Slayer zijn, hoop ik?" zegt Wyn terwijl hij haar waarschuwend aankijkt. "Het gaat niet alleen om het jagen. Als je niet genoeg traint ben je de volgende keer dood." Ze staan ondertussen al buiten.


    help

    Melany Kate Morgan
    Ik zucht 'Ja ik weet het. Ik ben niet de beste slayer, i get it. Ze hebben het er al genoeg in gewreven.' mompel ik. Ik ben de jongste en kan alleen met een staak omgaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jackson "Jack" Frayn Harries | Vampire
    Jack nam afscheid van Noralie en Moran die beiden een andere kant opgingen. Jack goot zijn Vodka Martini achterover en liep terug naar de bar, waar Noralie met de barman stond te praten. Hij besloot ze maar niet te storen en bestelde bij iemand anders. "Een biertje." Toen Jack zijn biertje had keek hij in het rond en liep naar een willekeurig meisje toe. "Ken ik jou ergens van?" Een erg originele openingszin. Niet dus.


    kindness is never a burden.

    [Lol dat zei Jack ook tegen Noralie :Y) maar ehm, Noralie en Javier zijn aan het dansen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Lol dat zei Jack ook tegen Noralie :Y) maar ehm, Noralie en Javier zijn aan het dansen :Y)]


    |Daarom ook de originaliteit. XD Heb geen zin om aan te passen btw. |


    kindness is never a burden.

    Javier Morgan
    'Dan zijn ze hier allemaal gek.' zeg ik en glimlach. 'Of ze zijn blind kan ook want ik snap echt niet wat Vince in dat soort meisjes van daarnet ziet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charlie L'arel wachter
    Ik ruim alle staken op en ga dan naar de badkamer waar ik mijn haren uit het elastiekje haal en mijn make-up afhaal. Ik zuchtte, ik ging gewoon douchen en daarna naar de bibliotheek om nog even te lezen. Uitgaan was vanavond even niks voor mij.


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Ik glimlach, 'Ach ja, iedereen zoekt wat anders in een meisje right?' ik kijk hem aan. We dansen nog steeds, 'Wat zoek jij in een meisje?' vraag ik dan. Ik ben gewoon nieuwsgierig, maar niet op de manier dat ik wil vergelijken of ik het zelf ben. Want zo ben ik niet. Ik wil een jongen altijd eerst leren kennen. Ik zoen ook nooit met iemand als ik uit ga ofzo.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Javier Morgan
    'Dan zijn ze hier allemaal gek.' zeg ik en glimlach. 'Of ze zijn blind kan ook want ik snap echt niet wat Vince in dat soort meisjes van daarnet ziet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Ken ik jou ergens van?", zegt er plotseling een stem tegen Marie. Ze draait zich om en glimlacht even geamuseerd naar de jongen die voor haar staat. "Geen idee. Ik woon hier nu toch al een tijdje," zegt ze automatisch.

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Wyn houdt het portier van de auto voor Mel open en stapt zelf dan aan de andere kant in. "Wat heb je de afgelopen week eigenlijk al allemaal gedaan?" mompelt Wyn tegen haar terwijl de muziek zachtjes op de achtergrond speelt.


    help

    Dashed schreef:
    Dylan O'dair
    'In een of andere hotel tegenover een bibliotheek, niet geweldig ofzo maar ik heb erger meegemaakt.'
    Ik grinnik en kijk de barman nog een keer aan en wijs dan naar mijn glas. 'Als hij leeg is gewoon maar bijvullen.' Ik kon het beter zo zeggen want anders moest ik het steeds vragen.


    Damon Salvatore
    'Hmm..' Mompel ik terwijl ik nog een slok neem uit de fles om vervolgens nog een keer de kroeg rond te kijken, 'En wat doe je zoal op je rondreizen?' vroeg ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    nvm

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:40 ]


    On wednesdays we wear black

    Dylan O'dair
    'Gewoon, dingen bekijken en uhm......' Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen.
    De echte reden dat ik steeds reis en nooit langer dan een paar dagen blijf is omdat ik me niet wil binden, met niemand niet. De enige mensen waar ik ooit van had gehouden waren vermoord, dusja.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:46 ]


    On wednesdays we wear black

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Key
    Ik glimlach, 'Ach ja, iedereen zoekt wat anders in een meisje right?' ik kijk hem aan. We dansen nog steeds, 'Wat zoek jij in een meisje?' vraag ik dan. Ik ben gewoon nieuwsgierig, maar niet op de manier dat ik wil vergelijken of ik het zelf ben. Want zo ben ik niet. Ik wil een jongen altijd eerst leren kennen. Ik zoen ook nooit met iemand als ik uit ga ofzo.


    [Ik heb het al aangepast :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson "Jack" Frayn Harries | Vampire
    Jack lachte zij tanden bloot terwijl hij zijn hand uitstak,"Ik ben Jackson, maar zeg maar Jack." Jack nam een slok van zijn biertje,"Kan ik je wat aanbieden?" Toen pas zag hij dat ze al een glas in haar hand vast had. "Nevermind."

    |@Dashed: Ik wil enkel zeggen hoe geweldig ik Dylan's achternaam vind. XD |

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:41 ]


    kindness is never a burden.